Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
141/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut miten tämä taso määritellään. Määritteleekö sen kiinnostuneiden määrä vai laatu? Ihan naurettavaa puhua tasoista koska ihmisten makuja on erilaisia. Mä olen aina ollut miehille näkymätön, mun taso on siis 0? Mutta löysin kuitenkin yhden mielestäni täydellisen miehen, jonka kanssa olen naimisissa joten tasoni on 10? Kumppanin löytymiseen vaikuttaa myös hyvä/huono tuuri eikä vain ihmisen ominaisuudet. 

Mitä enemmän kiinnostuneita, esimerkiksi 9-10 on valtavasti kysyntää sillä lähes kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat pitävät ko. henkilöä viehättävänä, mutta lopullisen tason määrittää se, jonka onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. 

Eli yhden ihmisen taso voi olla sekä 0 (kukaan ei kiinnostu) mutta saa parisuhteeseen silti täydellisen puolison (10). Tiedän monia tällaisia joista on ollut kiinnostunut vain 1 ihminen mutta se on mahtava tyyppi, itsellänikin näin. 

Vierailija
142/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaeläkkeellä oleva 63-vuotias. Tartteeks enempää selittää?

No okei. Kroppa on kuosissa kun käyn salilla/juoksemassa melkein päivittäin, omaisuutta on milli seinissä ja toinen sijoituksissa, koulut on käyty väitökseen asti vaikken niillä tiedoilla enää mitään teekään.

Niin ja olen leski ja kaksi teinipoikaa on kotona, eikä tähän kuvioon naista oteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tasojankkaajat on lapsellisia koska ihmiset pitää eri asioista. Jonkun 0 on toisen 10. Tietysti missit ja mallit on useamman mielestä hyvännäköisiä mutta harva tavallinen edes haluaa oikeasti sellaista puolisokseen. Parhaiten yhdessä viihtyy keskenään samanlaiset. 

Vierailija
144/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria ei kerro yhtään mitään onnellisen parisuhteen mahdollisuudesta. Se kertoo vain kysynnästä eli mitä korkeampi numero, sitä suurempi valinnanvara.

Kumma kyllä ns. toisella kierroksella, neljääkymppiä kolkuttelevana tatuoituna pullukkana, minulla oli suorastaan jono ovella. En ole koskaan ajatellut olevani mitenkään supersuosittu, silti näin kävi. 

sama

Vierailija
145/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli yhden ihmisen taso voi olla sekä 0 (kukaan ei kiinnostu) mutta saa parisuhteeseen silti täydellisen puolison (10). Tiedän monia tällaisia joista on ollut kiinnostunut vain 1 ihminen mutta se on mahtava tyyppi, itsellänikin näin."

Jos kukaan ei kiinnostu, niin eihän se puolisokaan sitten ole kiinnostunut. 

Tasoteorian idea on kuvata kysyntää eikä kenenkään yksilöllistä mies- tai naismakua. Parempi termi olisi markkina-arvoteoria eli vaikka juuri kukaan ei halua ostaa syrjässä olevaa huonokuntoista rintamamiestaloa, niin jollekin omavaraisesta elämästä haaveilevalle kyseinen talo on unelmien täyttymys ja täysi kymppi. Talon markkina-arvo on siis hyvin heikko, jopa miinusmerkkinen, mutta silti se löytää parinsa/omistajansa.

Vierailija
146/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 3 ja puoli.

Olen syrjäytynyt, hieman ylipainoinen, ihmisarka, tosi huononäköinen, köyhä ja työtön 39v nainen.

Vierailija
147/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tasojankkaajat on lapsellisia koska ihmiset pitää eri asioista. Jonkun 0 on toisen 10. Tietysti missit ja mallit on useamman mielestä hyvännäköisiä mutta harva tavallinen edes haluaa oikeasti sellaista puolisokseen. Parhaiten yhdessä viihtyy keskenään samanlaiset. 

Huvittava tämä ilmiö, että ihminen joka ilmoittaa vastustavansa tasoteoriaa samanaikaisesti sanoo asian, joka on tasoteorian mukainen. Eli sen, että pariutuminen onnistuu, kun tasot kohtaavat.

Vierailija
148/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria ei kerro yhtään mitään onnellisen parisuhteen mahdollisuudesta. Se kertoo vain kysynnästä eli mitä korkeampi numero, sitä suurempi valinnanvara.

Kumma kyllä ns. toisella kierroksella, neljääkymppiä kolkuttelevana tatuoituna pullukkana, minulla oli suorastaan jono ovella. En ole koskaan ajatellut olevani mitenkään supersuosittu, silti näin kävi. 

sama

Olet sitten vähintään kahdeksan, taviksilla on yleensä paljon kysyntää. Tosin naisten kohdalla on huomioitava se, että tarjokkaat voivat olla vain seksin perässä, mutta tason ratkaisee se, jonka pystyy sitouttamaan parisuhteeseen. Tasoteoria on siis teoria pariutumisesta.

Vierailija
149/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7. Hyvännäköinen, kiva, empaattinen ja älykäs, mutta kunnianhimoton, elämäniloton vätys. Ei rahaa eikä kiinnostusta yhtään sitä saada, sen verran että hengissä pysyy. Teen mitätöntä työtä ja tykkään lähinnä kulkea luonnossa joten en harrastakaan mitään kallista.

Sama.

Parisuhdemielessä siis naisille kolmonen. En silti ole katkera. Rakkaimmat ihmiset elämässäni ovat naisia.

Tuo "elämäniloton vätys" kyllä laskee "tasoa" parisuhdemielessä. Kaikki muut ominaisuudet oli positiivisia. Mutta elämänilottoman kanssa ei jaksa olla yhtä iltaa, saatika suhteessa. 

Työn mitättömyydellä ei ole väliä, se on suhteellista. Itse ajattelin aina, että miehellä pitää olla työ, oli mikä hyvänsä, mutta elämäntapatyöttömiä en katsele. Itsekin olen aina tehnyt töitä. Oikeasti ei monellekaan naiselle ole väliä, mikä se miehen työ on. Duunareilla ja pätkätyöläisillä on parisuhteita. 

Vierailija
150/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen, hoikka ja liikunnallinen korkeakoulutettu työssäkäyvä nainen. Vähän päälle 30v. Tykkään monenlaisista jutuista, sekä juhlimisesta että rauhallisista koti-illoista ja retki- ja erähommista. Seksistäkin tykkään ja olen kokeilunhaluinen siinä. Toisaalta olen sitten myös vaativa, en todellakaan suostu miksikään kodinhengettäreksi vaan miehen pitää hoitaa oma osuutensa kotihommista ja lastenhoidosta. Taloudellisessa mielessä molemmat osallistuu myös tietenkin. Niin, lapsia on kaksi ja olen parisuhteessa heidän isänsä kanssa. Että sinällään parisuhdemarkkinoilla "arvo" lienee nolla kun parisuhdetta ei minun kanssa ole tarjolla eikä muutakaan. 

Vierailija
151/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 8, olen 44v  nainen joten auttamatta liian vanha monelle. Kuitenkin nykyinen kumppani on hyvännäköinen älykäs 10v vuotta nuorempi ns. 9/10 mies ja eron jälkeen muutenkin fiksut hyvännäköiset 30-40 vuotiaat miehet lähestyneet säännöllisesti kiinnostuneena. Seksistä tykkään ja olen siinä oikein aktiivinen mutta vain sen oman kumppanin kanssa, hän on tuossa rinnalla viihtynyt jo 2 vuotta. 

Oon edelleen ihan nätti, pitkätukkainen, normaalipainoinen, treenaan aktiivisesti, hyvä duuni (olen DI) ja varallisuutta, ystäviä paljon ja ihmissuhteet kunnossa. Geeneissä se, työ näin 40-50 vuotiaana näytetään vielä nuorelta ja raikkaalta, rupsahtaminen tulee sitten myöhemmin.. Lapsia 2kpl ja teinejä, tämäkin varmaan osalle miinus osalle plussa. 

N44

Vierailija
152/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama

Olet sitten vähintään kahdeksan, taviksilla on yleensä paljon kysyntää. Tosin naisten kohdalla on huomioitava se, että tarjokkaat voivat olla vain seksin perässä, mutta tason ratkaisee se, jonka pystyy sitouttamaan parisuhteeseen. Tasoteoria on siis teoria pariutumisesta.

Täällähän Sara Sieppi ilman meikkiä on kutosen nainen, ja kaseja Suomesta löytyy vain muutama. Mitä jos vain todettaisiin, että ihmisten mittaaminen muutamalla palikkamallin ominaisuudella on hukkaan heitettyä aikaa?

Vierailija
153/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ikäasiaan, eikös sitä "tasoa" pidä kuitenkin verrata omaan ikäluokkaan? Tai siis, potentiaalisessa parinhaussa kai nyt suurin osa hakee suunnilleen itsensä ikäistä eikä nelikymppinen ja parikymppinen käytännössä "kilpaile samassa sarjassa". Tietysti jos haikailee reippaasti itseään nuorempaa kumppania niin voi verrata itseään niitten nuorempien "tasoon". 

Vierailija
154/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.

Tässä on hyvin oleellista oletko mies vai nainen. Varallisuutesi nostaa tasoasi miehenä, ei naisena. Empaattisuus taas nostaa tasoasi naisena muttei miehenä. Yksinhuoltaja statuksesi tiputtaa tasoasi naisena aivan helve*in paljon, miehenä kohtalaisesti.

Vierailija
155/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut luulee että kaikilla miehillä ja naisilla on samanlainen maku? Joku on haukkunut mun silmälaseja, monet on kehuneet. Jotkut on haukkuneet liian laihaksi, toiset kehuneet hoikkaa kroppaa. Toiset tykänneet musta enemmän blondina ja toiset brunettena. Jotkut ihailleet ammattiani ja joillekin se on ollut turn off. Joten mitä hiton väliä on millään tasolla? Eikö pariutumisen idea ole että kumpikin löytää sen ketä rakastaa sellaisena kuin on, mitä väliä mitä jotkut muut ajattelee? 

Niinpä, kertoo paljon tasoihin uskovista henkilöistä.

Vierailija
156/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan just sellainen tavis, lyhyenläntä, normaalivartaloinen ja perusmukava, en etsi erityisesti jännitystä elämääni ja harrastuksinakin riittävät jooga, lukeminen, kutominen ja rooli- ja lautapelit. Onneksi harrastuspiireistä on löytynyt riittävä määrä samanhenkisiä ihmisiä kavereiksi ja kumppaneiksi, niin ei ole tarvinnut tasoasioita pohdiskella teini-iän jälkeen.

Vierailija
157/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin 8, olen 44v  nainen joten auttamatta liian vanha monelle. Kuitenkin nykyinen kumppani on hyvännäköinen älykäs 10v vuotta nuorempi ns. 9/10 mies ja eron jälkeen muutenkin fiksut hyvännäköiset 30-40 vuotiaat miehet lähestyneet säännöllisesti kiinnostuneena. Seksistä tykkään ja olen siinä oikein aktiivinen mutta vain sen oman kumppanin kanssa, hän on tuossa rinnalla viihtynyt jo 2 vuotta. 

Oon edelleen ihan nätti, pitkätukkainen, normaalipainoinen, treenaan aktiivisesti, hyvä duuni (olen DI) ja varallisuutta, ystäviä paljon ja ihmissuhteet kunnossa. Geeneissä se, työ näin 40-50 vuotiaana näytetään vielä nuorelta ja raikkaalta, rupsahtaminen tulee sitten myöhemmin.. Lapsia 2kpl ja teinejä, tämäkin varmaan osalle miinus osalle plussa. 

N44

Ulkonäköä ruotiva numerotaulukko, joka täällä joskus on ollut nähtävillä päättyi muistaakseni alle kolmekymppisiin, mutta voihan tasoteoriaa soveltaa minkä ikäisiin tahansa. Sekä miesten että naisten suhteen verrataan sitä miten lähellä ollaan yleistä kauneus- tai komeusihannetta, mutta suosioon selkeästi vaikuttaa myös karisma ja sosiaaliset taidot. Silloin kun löytyy sekä ulkonäköä, karismaa, että sosiaalisia taitoja, niin ollaan 9-10 luokassa.

Luonteella oli tuossa virallisessakin taulukossa jokin asema, mutta en tarkalleen muista speksejä. Miesten kohdalla maskuliinisia pidettyjä asioita kuten määrätietoisuus, naisten kohdalla hyväntuulisuus, iloisuus - tyyppisesti.

Vierailija
158/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outojaj perusteita, tässä perusteita josta antaisin plus pisteitä miehelle:

Ei tupakoi

Ei juo kovin usein

Ei katso paljoa urheilua

Ei seuraa paljoa scifiä

Ei pelaa kovin paljoa pelejä

Ei kiroile

Ei määräile

Liikkuu paljon pyörällä/kävellen

Ei muuta sovittuja asioita

Ei myöhästele

Ei ole velkaa

Vierailija
159/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämän ketjun idea? Päästä haukkumaan muita. Hienoa..👍

Vierailija
160/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama

Täällähän Sara Sieppi ilman meikkiä on kutosen nainen, ja kaseja Suomesta löytyy vain muutama. Mitä jos vain todettaisiin, ett

Yhdenkään täällä olevan miehen naismaku ei ratkaise Sara Siepin tasoa. Itse asiassa olen itsekin nähnyt tutkimuksen tiedeohjelma Prismassa vuosia sitten, minkä perusteella tällainen suosituimmuusjärjestys on mahdollista luoda mihin tahansa mies- ja naisjoukkoon. Tutkimuksessa joukko opiskelijoita pyydettiin arvioimaan joukko vastakkaisen sukupuolen eudstajia sen perusteella kuinka viehättäviä nämä ovat. Se kuka on tai ei ole suosittu ei todellakaan ole sattumanvaraista.