Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoni on nolla. Minulla ei ole ollut yhtään oikeaa parisuhdetta. Olen ruma, köyhä, sosiaalisissa tilanteissa nuiva ja kuiva. Olen kyllä älykäs mutta kukaan ei usko sitä.
Humalassa olen parempi mutta se hyvä humala menee aina yli ja muutun housuun paskovaksi juopoksi ennen puolta yötä. Töissä olen ollut välillä mutta eihän amiksen käynyt tessin tuntipalkalla tienaa kuin känsiä käsiin. M37
"olen kyllä älykäs" ja "hyvä humala menee aina yli" samassa tekstissä
Kyllä vaan monille älykkäillekin se viina tuntuu maistuvan. Eiköhän se ole "selvä" asia.
Ero on siinä miten siitä juomisesta puhutaan. Fiksut harvoin rehvastelevat juomisellaan tai esittävät sen positiivisessa valossa.
olen oma itseni ja aivan riittävän hyvä
Edellinen on oikeassa: Olen hyvä ja riitän.
Lisään vielä: teen valintoja, jotka ovat arvojeni ja tavoitteideni mukaisia sekä vahvistavat itsetuntoani.
En mieti liiaksi mitä muut minusta ajattelevat.
Kyllä vaan monille älykkäillekin se viina tuntuu maistuvan. Eiköhän se ole "selvä" asia.