Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisekseni varsin menestynyt ja vauras yrittäjä/sijoittaja, joten siltä osin 9/10
Tutkintoja löytyy useampikin, yksi myös aidosta huippuyliopistosta, joten siltä osin jopa 10/10
Älykkyys, sosiaaliset taidot, kulttuurin tuntemus ynnä muut melko hyvät, joten laitetaan 8/10
Olen liikunnallinen ja itsestäni huolta pitävä, mutta lyhyt ja hentorakenteinen, joten siltä osin 2/10
Eli pelkkään seksiin ei mitään mahdollisuuksia, mutta kumppaniksi on hyvät saumat.
Unohdit mainita ulkonäön(naaman) mikä on kaikista tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kuvittelee että vielä 2023 mielenterveysongelmat pilaa elämäsi ja estää parisuhteen löytymisen? Mä syön pillerin päivässä ja olen työelämässä hyvässä asemassa, hyvässä parisuhteessa ja elän normaalia elämää näin mt-ongelmaisena. Ilman tuota pillerin ottoa en edes muistaisi että mulla on joku sairaus.
Mt-ongelmia on kovin monenlaisia. Psykoosisairaudet vievät useimmiten eläkkeelle, mutta masennuksen sairastaa jossain vaiheessa elämäänsä suurin osa ihmisistä kehityskriisin yhteydessä.
Olen mies ja tasoni asteikolla 1-10 on 3 tai hyvänä päivänä 4.
Perustelut: olen niin sanottu "subfive"-mies. Olen jo 37-vuotias, kaljuksi höylätty ja olen niin sanotusti laiha läski. Painan vähän, mutta rasvaa on paljon. Olen kohtalaisen pitkä, mutta sillä ei edellämainituista ominaisuuksista johtuen ole mitään merkitystä. Pukeudun huolellisesti ja pidän hygieniastani erittäin hyvää huolta. En halua kuitenkaan parisuhdetta, eli se laskee tasoani, koska seksisuhdemarkkinat ovat paljon raaemmat. Tinderissä en herätä ulkonäölläni mitään huomiota, enkä näin ollen myöskään netin ulkopuolella. Käyn säännöllisissä keskituloisissa töissä. Lasken itse tasokseni siis hieman alle keskitason, eli neljä.
Ulkonäkö 6/10
Koulutus 9/10
Luonne 9/10
Työ 8/10
Makuuhuone tyytyväisyys 9/10
Harrastukset 10/10
N. 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ollessa minua tavoitteli parisuhteeseen todella kovatasoiset miehet ja lopulta päädyinkin vakaaseen suhteeseen täyden 10-miehen kanssa joka on vielä vuosienkin jälkeen hulluna minuun.
Koska tason määrittää se, kuinka haluttu olet vakavan suhteeseen, katson olevani 10 itsekin.
Tasoteorian tasokuvauksessa sanotaankin, että numero 10 kertoo henkilökohtaisista arvostuksista eli luokkaa 10 ei ole, vaan ainoastaan 9-10.
Voit hyvin sanoa olevasi 10, niin minäkin voisin sanoa, jos tasoteorian spekseillä mennään arvioimaan pariutumishetkeä. Eli olin 9-10 ja mieheni myös. Nyt en ole ollut markkinoilla vuosikymmeniin, joten en tiedä todellista tasoani. Luulisin, että se vähintään 8 kuitenkin on.
Tämähän on aivan täyttä lassipalloa.
Peliä, jota Lassi ja Leevi pelaavat, ja jonka mielikuvitukselliset säännöt muuttuvat pelin myötä.
Seuraavaksi esitellään varmaan pahvilaatikko, johon voit istua, ja se kertoo, mikä on tasosi Lass.. siis tasoteorian mielestä. 👦🏼🐯
No jaa. 168cm "pitkä" mies, joka pyrkii lääkikseen ja aika isot mahdollisuudet päästä sinne ensi kerralla, koska viime kerralla jäi kiinni niin pienestä ja olen nostanut omaa osaamistani huimasti. Jos on pakko miettiä statusta niin niissä mietitään aina koulutus- ja palkkatasoa. Vaikka pääsisin lääketieteelliseen niin naisten silmissä olisin varmaan ihan roska oman pituuteni vuoksi. Kaitpa siis sellainen 5/10 mies, koska se minkä lääketieteellinen toisi niin sen lyhyys veisi. :D Naurahdin itse tuolle lopulle lauseelle, eli ehkä se ei ole toisaalta niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria ei kerro yhtään mitään onnellisen parisuhteen mahdollisuudesta. Se kertoo vain kysynnästä eli mitä korkeampi numero, sitä suurempi valinnanvara.
Kumma kyllä ns. toisella kierroksella, neljääkymppiä kolkuttelevana tatuoituna pullukkana, minulla oli suorastaan jono ovella. En ole koskaan ajatellut olevani mitenkään supersuosittu, silti näin kävi.
sama
Olet sitten vähintään kahdeksan, taviksilla on yleensä paljon kysyntää. Tosin naisten kohdalla on huomioitava se, että tarjokkaat voivat olla vain seksin perässä, mutta tason ratkaisee se, jonka pystyy sitouttamaan parisuhteeseen. Tasoteoria on siis teoria pariutumisesta.
Tasoteoria on siis Okkamin partaveitsellä poistettava monimutkaistus, ei varsinainen teoria.
Sen voi p
Occamin partaveitsenterävää analyysia monet tuntuvat tarvitsevan, kun niin moni tuntuu uskovan pariutumisen olevan täysin sattumanvaraista luonteiden yhteensopivuutta. Tasoteoria vetoaa juuri periaatteella Keep it simple and stupid. Minäkään en koskaan ajatellut pariutumista ulkonäkökeskeisesti ennen kun tutustuin tasoteoriaan. Lähes kaikki miehet sen sijaan ovat aina joutuneet arvioimaan millaiseen naiseen on mahdollisuuksia, paitsi kaikkein suosituimmat miehet, jotka ajattelevat kuten naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne,ikä ja se että onko mt ongelmia vai ei.
Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,raha,status työelämässä ja koulutustaso.
Nauran koska oon ruma mt-ongelmainen nainen jolla on komea, fiksu korkeasti kouluttautunut ja hyvässä työssä oleva mies. Miehelläni on kuitenkin ns sydämen sivistystä ja hänelle ei ole tärkeintä pinnalliset arvot. Mä olen luonteeltani mahtava tyyppi. Meillä on vahva keskinäinen kemia, huumorintaju ja rakkaus. Mutta sellaisesta sä et ymmärräkään mitään.
Mies ei ole tajunnut omaa tasoaan tässä tapauksessa. Rukoile ettei hän tule tajuamaan sitä tulevaisuudessakaan. Voi olla että itse myös kuvittelet olevasi rumempi mitä oletkaan. Miehenä on muutenkin hyvä ottaa vähän alempitasoinen nainen niin on valta suhteessa.
Klassisilla palstakriteereillä korkeintaan vitonen. Pituutta keskimääräistä vähemmän, ei lihaksia, kesken jäänyt koulutus, tulot alle keskiverron, vinot hampaat, ei mikään erityisen sosiaalinen.
Mutta jotenkin useampi nainen on kuitenkin pitänyt minua riittävän haluttavana että suhteita on ollut ja nyt jo pidempään avioliitossa. Olen kuulemme fiksu, empaattinen, kuunteleva, lapsirakas ja aina valmis auttamaan. Näköjään noillakin pääsee sitten aika pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran koska oon ruma mt-ongelmainen nainen jolla on komea, fiksu korkeasti kouluttautunut ja hyvässä työssä oleva mies. Miehelläni on kuitenkin ns sydämen sivistystä ja hänelle ei ole tärkeintä pinnalliset arvot. Mä olen luonteeltani mahtava tyyppi. Meillä on vahva keskinäinen kemia, huumorintaju ja rakkaus. Mutta sellaisesta sä et ymmärräkään mitään.
Mies ei ole tajunnut omaa tasoaan tässä tapauksessa. Rukoile ettei hän tule tajuamaan sitä tulevaisuudessakaan. Voi olla että itse myös kuvittelet olevasi rumempi mitä oletkaan. Miehenä on muutenkin hyvä ottaa vähän alempitasoinen nainen niin on valta suhteess
Todennäköisesti ko. nainen on oikeasti hyvännäköinen, mutta kuvittelee olevansa ruma. Eritasoisten pariutuminen on hyvin harvinaista ja kyllä, se on eroriski.
Vaikuttaisin vielä näin 55-vuotiaana naisena näköjään kelpaavan miehille, koska kiinnostuneita aina välillä tulee eteeni. Mutta koska tiedän itseni ja elämäntilanteeni paremmin, annan hatkat kaikillle kiinnostuneille.
Minua ei hellan ääreen tai peiton heiluttamiseen ihan hevin enää kyllä innosteta. Sukulaisiakin on jo ihan riittävästi, enkä kyllä uusia kaipaa. Yksin asuvana saan olla sitä, mitä olen, kaikkine puutteineni. Saan myös käyttää aikani niin kuin tahdon.
Esimerkiksi eräs mies oli juuri hiljattain kiinnostunut minusta, mutta kun sanoin hänelle suoraan, etten aio enää suhteeseen ruveta, mies ei ole edes tervehtinyt sen jälkeen. Ja tuollaisen kanssako olisi muka pitänyt ruveta johonkin romanttiseen suhteeseen! 😂 Voi voi.
Tämän tasoinen siis olen.
"Lähes kaikki miehet sen sijaan ovat aina joutuneet arvioimaan millaiseen naiseen on mahdollisuuksia"
Toki moni mies menee tuossa kyllä myös pahasti metsään. Jos on yhtään heikompi itsetunto niin mies arvioi usein tasonsa myös alakanttiin eikä edes yritä naisia joihin olisi mahdollisuus.
En arvota ihmisiä numeroilla tai muilla tasoilla, en siis itseänikään. Omasta mielestäni olen hyvä kumppani. Olen korkeakoulutettu ja hyvin toimeen tuleva, antelias ja kiva ihminen. Perussairauksia on. Lisäksi olen ehkä lievästi masentunut ja ahdistunut. Minulla on nätit kasvot ja hiukset. Hieman ylipainoa, mutta naiselliset muodot. Olen hyvä sängyssä ja hellä ja välittävä. Olen tunnollinen. Olen luova ja taiteellinen. Minulla on silmää kauneudelle. Minulla on selvät mielipiteet asioihin, mutta olen myös valmis muuttamaan mielipiteitä hyvät perustelut saatuani. Olen joustava. Viihdyn hyvin kotona, enkä sovi kalenteriani täyteen. Tykkään kuitenkin matkustella, liikkua luonnossa, käydä kahvilla, teatterissa, elokuvissa, museoissa ja ravintoloissa. En juurikaan käytä alkoholia tai muita päihteitä. Tykkään tarjota muille, ostaa lahjoja ja käyttää rahojani läheisiini. Samalla olen kuitenkin säästeliäs enkä tuhlaile turhan päiväisyyksiin. En ole materialistinen. Arvostan elämyksiä ja kokemuksia tavaroita enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole tajunnut omaa tasoaan tässä tapauksessa. Rukoile ettei hän tule tajuamaan sitä tulevaisuudessakaan. Voi olla että itse myös kuvittelet olevasi rumempi mitä oletkaan. Miehenä on muutenkin hyvä ottaa vähän alempitasoinen nainen niin on valta suhteess
Tai sitten kyse ei ole vallasta vaan rakkaudesta? Miksi sun on niin vaikea käsittää että joskus ihmiset oikeasti rakastaa toisiaan? Rakkaus tekee myös sen että rakkauden kohde on maailman kaunein/komein.
Tämän ketjun vastauksista ainakin kolmasosa taitaa naista larppaavan ap:n sepitteitä, nuo oman tason arviot siis valtaosin.
Vähän kuin jokin aikuisten paperinukkeleikki :)
"Mies ei ole tajunnut omaa tasoaan tässä tapauksessa. "
MIes on nimenomaan tajunnut sen olennaisen: jos löydät naisen jonka kanssa on hyvä olla niin ei ole mitään syytä etsiä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Klassisilla palstakriteereillä korkeintaan vitonen. Pituutta keskimääräistä vähemmän, ei lihaksia, kesken jäänyt koulutus, tulot alle keskiverron, vinot hampaat, ei mikään erityisen sosiaalinen.
Mutta jotenkin useampi nainen on kuitenkin pitänyt minua riittävän haluttavana että suhteita on ollut ja nyt jo pidempään avioliitossa. Olen kuulemme fiksu, empaattinen, kuunteleva, lapsirakas ja aina valmis auttamaan. Näköjään noillakin pääsee sitten aika pitkälle.
Lihakset eivät nosta tasoa kuin hyvin rajallisesti tasoteorian mukaan, sillä tasoteoria perustuu geenikomeuteen ja -kauneuteen. Ihmisillä on sisäänrakennettu kyky havaita geeneistä peräisin olevaa maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä (koskien siis henkisiä ominaisuuksia myös). Se on täysin tiedostamatonta useimmiten, mistä johtuen tasoteoriaa vastustetaan niin kiivaasti siinäkin tapauksessa, että itse oltaisi toimittu juuri niin kuin teoriassa sanotaan.
Miehen henkisillä ominaisuuksilla on huomattavasti suurempi merkitys kuin lihaksilla, sitä paitsi usein lihaksilla kompensoidaan puuttuvaa geenikomeutta, miksi se saa jopa negatiivisen värityksen useiden naisten mielissä samoin kuin miesten kohdalla saavat silikonit tai muut keinotekoiset lisäkkeet. Taso koskee geenikomeutta ja -kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
"Lähes kaikki miehet sen sijaan ovat aina joutuneet arvioimaan millaiseen naiseen on mahdollisuuksia"
Toki moni mies menee tuossa kyllä myös pahasti metsään. Jos on yhtään heikompi itsetunto niin mies arvioi usein tasonsa myös alakanttiin eikä edes yritä naisia joihin olisi mahdollisuus.
Totta, ainakin palstalla se on hyvin tavallista. Tasoaan ei edes saa selville, jos istuu vain Tinderissä.
"Eritasoisten pariutuminen on hyvin harvinaista ja kyllä, se on eroriski. "
Mutta myös niiden kaikkein kauneimpien ja kauneimpien pariutuminen on riski. Kun sitä kysyntää on niin se samantasoinenkin kumppani on kiusaus vaihtaa uuteen ja jännittävään kun niitä on helposti tarjolla.
Jos ns. eritasoiset ovat pariutuneet niin siinä on yleensä kyse että siinä kumppanissa viehättää nimenomaan joku sellainen ominaisuus jota klassinen tasoteoria ei noteeraa.
Sulla varmaan naisia riittää? Olet sellainen mies joka on naisten suosiossa.