Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
221/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja pitkä (190) mutta huonot hampaat ja naama kuin Frankensteinin hirviöllä joten pinnat ovat vähäiset. Onneksi muutama on kuitenkin tykästynyt matkan varrella tällaiseen yksinkertaiseen mutta samalla myös ongelmattomaan ihmiseen.

Vierailija
222/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähes kaikki miehet sen sijaan ovat aina joutuneet arvioimaan millaiseen naiseen on mahdollisuuksia"

Toki moni mies menee tuossa kyllä myös pahasti metsään. Jos on yhtään heikompi itsetunto niin mies arvioi usein tasonsa myös alakanttiin eikä edes yritä naisia joihin olisi mahdollisuus.

Miksi yrittää, kun Tinderissä naiset swaippaavat oikealle ne miehet, joista ovat kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähes kaikki miehet sen sijaan ovat aina joutuneet arvioimaan millaiseen naiseen on mahdollisuuksia"

Toki moni mies menee tuossa kyllä myös pahasti metsään. Jos on yhtään heikompi itsetunto niin mies arvioi usein tasonsa myös alakanttiin eikä edes yritä naisia joihin olisi mahdollisuus.

Juuri näin. Olen itse nainen joka tykkää tehdä aloitteita koska miesmakuni ei ole ehkä se ihan perinteisin. Ja ei ole yksi tai kaksi kertaa kun se mies on todennut että ei olisi koskaan uskaltanut itse minua lähestyä.

Vierailija
224/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassisilla palstakriteereillä korkeintaan vitonen. Pituutta keskimääräistä vähemmän, ei lihaksia, kesken jäänyt koulutus, tulot alle keskiverron, vinot hampaat, ei mikään erityisen sosiaalinen.

Mutta jotenkin useampi nainen on kuitenkin pitänyt minua riittävän haluttavana että suhteita on ollut ja nyt jo pidempään avioliitossa. Olen kuulemme fiksu, empaattinen, kuunteleva, lapsirakas ja aina valmis auttamaan. Näköjään noillakin pääsee sitten aika pitkälle.

Lihakset eivät nosta tasoa kuin hyvin rajallisesti tasoteorian mukaan, sillä tasoteoria perustuu geenikomeuteen ja -kauneuteen. Ihmisillä on sisäänrakennettu kyky havaita geeneistä peräisin olevaa maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä (koskien siis henkisiä ominaisuuksia myös). Se on täysin tiedostamatonta useimmiten, mistä johtuen tasoteoriaa vastustetaan niin kiivaasti siinäkin tapauksessa, että itse oltais

Hirveää tuubaa. Vähärasvaisella ja lihaksikkaalla keholla saa kasvotkin näyttämään aivan erilaiselta. Ei siinä geenikomeus vaikuta, jos kasvot ovat täynnä rasvaa. Salilla käynti on aivan ratkaisevaa. Kaikki naisten ihannoimat miehet käyvät aivan varmasti salilla, ei mitään poikkeuksia tässä.

Vierailija
225/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen itse nainen joka tykkää tehdä aloitteita koska miesmakuni ei ole ehkä se ihan perinteisin. Ja ei ole yksi tai kaksi kertaa kun se mies on todennut että ei olisi koskaan uskaltanut itse minua lähestyä.

Mikä on se perinteinen miesmaku?

Vierailija
226/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti aika moni nainen olettaa saavansa top10 -miehen pelkästään ulkonäkönsä ansiosta. Ja valitettavasti ihmisten kommunikaatiokyvyt ovat surkastuneet täydellisesti somen ja kännyköiden myötä. Jopa siihen pisteeseen asti, ettei livenä pysty enää ketään lähestymään.

Katsokaapa joskus ympärillenne: kännykkäänsä tuijottavia zombeja on liikkeellä joka puolella. Ihan vinkkinä: jos tuijotat puhelinta ja kävelet ojaan, älä syytä muita. Tai odota turhaa myötätuntoa.

Vierailija
227/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eritasoisten pariutuminen on hyvin harvinaista ja kyllä, se on eroriski. "

Mutta myös niiden kaikkein kauneimpien ja kauneimpien pariutuminen on riski. Kun sitä kysyntää on niin se samantasoinenkin kumppani on kiusaus vaihtaa uuteen ja jännittävään kun niitä on helposti tarjolla.

Jos ns. eritasoiset ovat pariutuneet niin siinä on yleensä kyse että siinä kumppanissa viehättää nimenomaan joku sellainen ominaisuus jota klassinen tasoteoria ei noteeraa.

Nyt on huomattava se, että tasoteoria ei käsittele syitä miksi erotaan, eroriski tuossa tapauksessa on oma mielipiteeni. Tasoteoria käsittelee vain pariutumista, ei onnellisuutta tai mitään muutakaan mistä parisuhteissa niiden jatkuessa kuitenkin on enimmäkseen kyse. 

On totta, että 8-10 tasoisilla on paljon kysyntää myös pariutuneena, jos he ovatkin toinen jalka pariutumismarkkinoilla. Mutta sekä miesten että naisten tasoa laskee se, että he ovat impulsiivisia ja häilyviä - nuo luonteen geeneihin perustuvat ominaisuudet siis ovat tutkitusti riskejä uskottomuudelle. Mies jolla on lukuisia parisuhteita taustallaan on korkeintaan 6-7 muista ominaisuuksista riippumatta ollessan 40+. Naisella on samoin, naisella kun on vielä yleensä eri suhteista syntyneitä lapsia asumassa kanssaan, mikä vaikeuttaa pariutumista.

Suosituimmuus on siis myös riski, jos geenilotosta on tullut impulsiivisuutta. Ikävä kyllä mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olen sitä mieltä, että lähes kaikki elämänkulussa riippuu geeneistä. Ja yhä enemmän tulee lisää tutkimustietoa siitä että näin todella on.

Vierailija
228/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihakset eivät nosta tasoa kuin hyvin rajallisesti tasoteorian mukaan, sillä tasoteoria perustuu geenikomeuteen ja -kauneuteen. Ihmisillä on sisäänrakennettu kyky havaita geeneistä peräisin olevaa maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä (koskien siis henkisiä ominaisuuksia myös). Se on täysin tiedostamatonta useimmiten, mistä johtuen tasoteoriaa vastustetaan niin kiivaasti siinäkin tapauksessa, että itse oltaisi toimittu juuri niin kuin teoriassa sanotaan."

Tasoteoria muuttuu aina sen mukaan mitä sen milloinkin pitää selittää. Vaikka jokainen mies jota olen tapaillut on aina ollut nimenomaan luonteeltaan tietynlainen ja ulkonäöltään sitten ihan eri näköinen niin eikös se tasoteoria tule kertomaan että kyllä ne miehet ovat olleet "geenikomeita" joten tasoteoria on oikeassa ja minä väärässä.

Vierailija
229/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne,ikä ja se että onko mt ongelmia vai ei.

Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,raha,status työelämässä ja koulutustaso.

Et havaitse tuossa lainkaan toksisuutta ja  kaksinaismoraalia?

Oletko sitä mieltä, ettei miesten mielenterveysongelmat häiritse ketään (naisia) vaikka lähes kaikki väkivaltaisuus ja muu rikollisuus sekä vastenmielinen käytös kumpuaa juuri niistä?

Jos mies on hyvätuloinen eli korkeakoulutettu niin miehen mielenterveysongelmilla ei ole väliä. Hyvätuloiset/korkeakoulutetut miehet ei ole juurikaan sinkkuina vaan heille vientiä riittää koska naiset heitä haluaa.

Mielenterveysongelmat on aika lieviä jos pystyy niistä huolimatta elämään

Toimitusjohtajissa - ja vastaavissa - on suhteellisesti eniten psykopaatteja.

Vierailija
230/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisin vielä näin 55-vuotiaana naisena näköjään kelpaavan miehille, koska kiinnostuneita aina välillä tulee eteeni. Mutta koska tiedän itseni ja elämäntilanteeni paremmin, annan hatkat kaikillle kiinnostuneille.

Minua ei hellan ääreen tai peiton heiluttamiseen ihan hevin enää kyllä innosteta. Sukulaisiakin on jo ihan riittävästi, enkä kyllä uusia kaipaa. Yksin asuvana saan olla sitä, mitä olen, kaikkine puutteineni. Saan myös käyttää aikani niin kuin tahdon.

Esimerkiksi eräs mies oli juuri hiljattain kiinnostunut minusta, mutta kun sanoin hänelle suoraan, etten aio enää suhteeseen ruveta, mies ei ole edes tervehtinyt sen jälkeen. Ja tuollaisen kanssako olisi muka pitänyt ruveta johonkin romanttiseen suhteeseen! 😂 Voi voi.

Tämän tasoinen siis olen.

Täh? No miks helvetissä se enää tuhlaisi aikaa sinuun jos annoit pakit? Pitäisi ruveta sinun friendzonelle ja olla kuuntelemassa sinun itkujasi, toimia jonain ilmaisena terapeuttina ja olla muuttoapuna ja lamppuja vaihtamassa ja tekemässä muita "ystävän palveluksia" ja jos olette jossain yhdessä menossa ja joudut ongelmiin miehen tulee puolustaa sinua koska on mies ja sinä olet hänen seurassaan ilman että saa siitä mitään vastineeksi? Tämmöisestä miehen ja naisen välisestä platonisesta kaveruudesta kun nainen hyötyy 1000 kertaa enemmän mitä mies. Nainen vaan imee miehen resursseja niinkuin joku vamppyyri ilman että mies saa siitä mitään.

Vierailija
231/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti aika moni nainen olettaa saavansa top10 -miehen pelkästään ulkonäkönsä ansiosta. Ja valitettavasti ihmisten kommunikaatiokyvyt ovat surkastuneet täydellisesti somen ja kännyköiden myötä. Jopa siihen pisteeseen asti, ettei livenä pysty enää ketään lähestymään.

Katsokaapa joskus ympärillenne: kännykkäänsä tuijottavia zombeja on liikkeellä joka puolella. Ihan vinkkinä: jos tuijotat puhelinta ja kävelet ojaan, älä syytä muita. Tai odota turhaa myötätuntoa.

Yleinen kulttuuri on se, että livenä ei lähestytä, ellei siihen ole jotain syytä. Kumppanin etsiminen ei ole syy mennä puhumaan vieraalle ihmiselle, varsinkaan miehen naisille. Tinder on sitä varten, jotta naiset saavat valita ne miehet, joista ovat kiinnostuneita.

Vierailija
232/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on se perinteinen miesmaku?"

Se pitkä, harteikas, voimakasleukainen ja lihaksikas.

Vierailija
233/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaapa joskus ympärillenne: kännykkäänsä tuijottavia zombeja on liikkeellä joka puolella. "

On mutta niin on joka puolella myös niitä ihan taviksen näköisiä pariskuntiakin edelleen.

Vierailija
234/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.

Tässä on hyvin oleellista oletko mies vai nainen. Varallisuutesi nostaa tasoasi miehenä, ei naisena. Empaattisuus taas nostaa tasoasi naisena muttei miehenä. Yksinhuoltaja statuksesi tiputtaa tasoasi naisena aivan helve*in paljon, miehenä kohtalaisesti.

Empaattisuus on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä, etenkin lapsen isää valitessa. 

Empaattisuudella ei muuten ole kovin suurta kysyntää ennen tuota lapsiasiaa. Eli ei sillä juuri ketään napata.

Vierailija
235/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eritasoisten pariutuminen on hyvin harvinaista ja kyllä, se on eroriski. "

Mutta myös niiden kaikkein kauneimpien ja kauneimpien pariutuminen on riski. Kun sitä kysyntää on niin se samantasoinenkin kumppani on kiusaus vaihtaa uuteen ja jännittävään kun niitä on helposti tarjolla.

Jos ns. eritasoiset ovat pariutuneet niin siinä on yleensä kyse että siinä kumppanissa viehättää nimenomaan joku sellainen ominaisuus jota klassinen tasoteoria ei noteeraa.

Nyt on huomattava se, että tasoteoria ei käsittele syitä miksi erotaan, eroriski tuossa tapauksessa on oma mielipiteeni. Tasoteoria käsittelee vain pariutumista, ei onnellisuutta tai mitään muutakaan mistä parisuhteissa niiden jatkuessa kuitenkin on enimmäkseen kyse. 

On totta, että 8-10 tasoisilla on paljon kysyntää myös pariutuneena, jos he ovatkin toinen jalka pariutumismarkkinoilla. Mutta sekä

Tyypillistä tasoteoria-tuubaa jossa jokainen sen vastainen tapahtuma selitetään parhain päin. Lopulta tasoteoria ei selitä enää mitään koska se voi selittää ihan päinvastaisia tapahtumia aivan yhtä hyvin.

Vierailija
236/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat oman tasonsa koska usein se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen.

Miehet tajuaa tasonsa eli ruma mies tietää olla ruma ja lihava mies tietää olevansa lihava, toki ruma tai lihava mies voi nostaa tasoaan kouluttautumalla jotta se saa hyvän työpaikan josta saa hyvin palkkaa.

Vierailija
237/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveää tuubaa. Vähärasvaisella ja lihaksikkaalla keholla saa kasvotkin näyttämään aivan erilaiselta. Ei siinä geenikomeus vaikuta, jos kasvot ovat täynnä rasvaa. Salilla käynti on aivan ratkaisevaa. Kaikki naisten ihannoimat miehet käyvät aivan varmasti salilla, ei mitään poikkeuksia tässä."

Lihava sohvaperuna hyötyy kävelystä ja järkevästä syömisestä eikä niinkään salilla käymisestä. Vanhemmiten himourheilijamiehet usein pilaavat ulkonäkönsä rasvattomuudella eli he näyttävät ainakin 10 vuotta vanhemmilta ja kuivettuneilta treenaamisensa takia. Toki ovat useimmiten pienikokoisia miehiä muutenkin, jotka ovat jääneet koukkuun urheiluun. Geenikomeiden miehien ei ole tarvinnut ylenmääräisesti urheilla, sen takia kuivettuneita geenikomeita miehiä ei juuri näe.

Voit vapaasti olla mitä mieltä tahansa, mutta se ei ole tasoteoriaa.

Vierailija
238/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Empaattisuudella ei muuten ole kovin suurta kysyntää ennen tuota lapsiasiaa. Eli ei sillä juuri ketään napata."

Itse asiassa yllättävän monia. Sitä vain eivät miehet juuri käytä koska ajattelevat että se ei toimi kun sitä aina miehille jankataan miten pitää olla se itsevarma alfa.

Jos vahvuutesi on empatia niin käytä ihmeessä sitä. Ei siitä tarvitse viehättyä kuin 10% naisista niin kyllä niitä on tarpeeksi jotta niistä kumppanin löydät.

Muutenkin tasoteoriasta innostuvat keskittyvät ihan liikaa siihen kuinka monta naista mies pystyy viehättämään. Ei mies tarvitse sataa kiinnostunutta, ei edes kymmentä. Riittää että löytyy se yksi joka sitten viehättyy oikein kunnolla.

Vierailija
239/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki alkujamme ja pohjimmiltamme 10/10.

Olkaa hyvät. Hyvää alkavaa viikkoa! <3

Vierailija
240/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 8+. Ikäisekseni olen hyvässä kunnossa, liikun paljon ja se näkyy. Kroppa on ok, hyvät rinnat ja peppu. Kasvot ok, hyvät hampaat ja  hyväkuntoiset, puolipitkät hiukset. Olen toimelias, siisti, nopeaälyinen, naisellinen ja ehdoton esteetikko. En ota itseäni liian vakavasti. Miinuksena todettakoot että vaadin toisilta ehkä liikaa ja petyn helposti ihmisiin, olen myös ulkonäkökeskeinen ja hieman materialisti, josta en ole ylpeä. Korkeakoulututkinto löytyy ja työpaikka, en ole varakas mutta pärjään omillani vaikka naimisissa olen.