Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
101/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sivistynyt ja kielitaitoinen nuori mies. M28

Kielitaidosta en tiedä, mutta sivistynyt sä et ainakaan ole. Sivistynyt mies ei roiku vauva-palstalla päivät pitkät haukkumassa naisia. Ulkonäköhän sulla on 2/10 ja luonne 1/10, joten kokonaisuus jää pahasti pakkasen puolelle.

Vierailija
102/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mukaan olisin varmaan nolla. Olen lihava enkä muutenkaan hyvännäköinen (pienet silmät, lyhyet jalat, ohuet hiukset, nuorena otettu tatuointi), köyhä ja työtön, huono laittamaan ruokaa ja hoitamaan arjen askareita, epäaktiivinen elämäntyyli (eniten nautin sohvalla olosta ja telkkarista, vaikka harrastankin mm. neulomista). En ole nauravainen ilopilleri, vaan itken helposti sekä surusta että ilosta. En paikkaa puutteitani olemalla peto sängyssä tai suostumalla erikoisiin juttuihin, vaan pidän tavallisesta vaniljasta. 

Silti olen tällaisena löytänyt parisuhteen ihanan miehen kanssa, joka tykkää olla kanssani sohvalla ja tehdä asioita, joihin ei tarvita rahaa. On sanonut hyviksi puolikseni sen että kanssani on mukavaa keskustella tai olla yhdessä hiljaa, annan hänelle tilaa olla oma itsensä (ja kuulemma pitää hymykuopistani). Itse ajattelen, että kerron myös tarpeistani ja keskustelen jos jokin asia mietityttää, sekin on suhteessa tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne: piikittelevä, mutta hyväntahtoinen ja empaattinen. Omissa oloissaan viihtyvä, kahden kesken hyvin sosiaalinen, porukassa hiljainen. Keskitasoa älykkäämpi. 5/10

Varallisuus 1/10

status 1/10

ulkonäkö: normaalipainoinen, erittäin hyväkuntoinen, keskitasoa naamasta. 4/10

Kokonaisuutena 3/10, eli kouluarvosana varmaan joku 6.

Vierailija
104/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan mukaan olisin varmaan nolla. Olen lihava enkä muutenkaan hyvännäköinen (pienet silmät, lyhyet jalat, ohuet hiukset, nuorena otettu tatuointi), köyhä ja työtön, huono laittamaan ruokaa ja hoitamaan arjen askareita, epäaktiivinen elämäntyyli (eniten nautin sohvalla olosta ja telkkarista, vaikka harrastankin mm. neulomista). En ole nauravainen ilopilleri, vaan itken helposti sekä surusta että ilosta. En paikkaa puutteitani olemalla peto sängyssä tai suostumalla erikoisiin juttuihin, vaan pidän tavallisesta vaniljasta. 

Silti olen tällaisena löytänyt parisuhteen ihanan miehen kanssa, joka tykkää olla kanssani sohvalla ja tehdä asioita, joihin ei tarvita rahaa. On sanonut hyviksi puolikseni sen että kanssani on mukavaa keskustella tai olla yhdessä hiljaa, annan hänelle tilaa olla oma itsensä (ja kuulemma pitää hymykuopistani). Itse ajattelen, että kerron myös tarpeistani ja keskustelen jos jokin asia mietityttää, sekin on suhteessa

Olet varmaan tyytynyt tasoisesi mieheen? Ei kovin hyvännäköinen, lyhyt, kouluttamaton jne? Juuri noin kuuluu toimia naiset, älkää havitelko top 1% jos olette alimmassa tasossa!

Vierailija
105/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltä 9.5/10 siro, lyhyt, vaalea pitkä tukka, kauniit kasvot, hyvät tissit. Tyyli on klassinen ja naisellinen.

Persoona 8/10 mt ongelmia, mutta oon kyllä valmis kehittämään itseäni aina ja olen hoitotahtoinen, hakenut apua ongelmiin. Oon kiltti, hauska, avoin, suloinen ja lojaali. Kuitenkin traumat on tehny mulle sellaiset suojamuurit mitä harvoille avaan.

status 7/10 oon akateeminen, 2 lasta joilla eri isät isolla ikäerolla (tän koen olevan iso miinus et eri isät). 

Sanoisin et oon 8+

Vierailija
106/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten jatkokysymyksenä, että kuinka homobitransu olet prosentteina ilmaistuna?

Sanoisin 60 %

Muita kysymyksiä? 

Vierailija
107/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oon aina ollu 10- (ihan kiva jättää jotain pientä parantamisen varaa). Muiden mielipiteillä ei sitten olekaan niin väliä.

Vierailija
108/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä tasoani kysyy. 

Jos kysyy parikymppisiltä amisjätkiltä niin varmaan 3.

Parikymppisiltä urheilijoilta niin 1

Nelikymppisiltä taidealan hörhöiltä niin varmaan 8

Omalta puolisoltani niin varmaan 9 tai hyvänä päivänä 10

Vierailija
109/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysi 10 ja enemmänkin. Kaikilla elämänalueilla siis parasta laatua mitä saatavilla on. 

Vierailija
110/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 8

Olen hoikka, timmi, mittasuhteilta sopusuhtainen, hieman keskivertoa pidempi mutta en liian, hyvä iho ja pitkät terveet kynnet ja hiukset. Olen optimistinen, empaattinen, avulias, rauhallinen, hyvä kuuntelemaan, älykäs ja kouluttautunut. Varallisuutta ikään nähden ihan hyvin ja palkka yli keskiverron. 

Pidän laadukkaista (ja kalliista) asioista ja terveellisistä elämäntavoista. En kuitenkaan ole mielestäni pinnallinen tai materialisti. Harrastan urheilua ja käsitöitä, olen kotoilija ja pidän luonnossa liikkumisesta, mutta pidän myös matkustelusta, ravintoloista ja konserteista. En juo tai polta. Olen myös perusterve eikä mt-ongelmaa.

Miinuksena ulkönäössä rinnat, jotka voisivat olla aavistuksen kiinteämmät. Lisäksi olen sosiaalinen, mutta kuitenkin enemmän ekstrovertti ja sosiaalisissa suhteissa hitaasti lämpeävä. Välillä saatan olla myös hieman passiivisagressiivinen tai töksäytellä sammakoita, jos ärsyynnyn jostain. Stressaannun myös melko helposti.

N26

Vierailija
111/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, raajat ja sellaiset on suht oikeilla paikoilla.

Liian laiha, liian vaalea, ruma ja vastenmielinen, ja paskat jutut.

Vierailija
112/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Hyvin vaikea sanoa. Jonkun mielestä olen varmasti ihan ok ja jonkun toisen mielestä ei voi enää edes laskea naiseksi. Viisikymppinen sairaaloisen lihava ja fyysisiä vaivojakin alkaa olla, eikä ole vakituista työpaikkaa, mutta olen fiksu ja huumorintajuinen, mukavaa seuraa jne. Riippuu kuka mitäkin haluaa puolisolta. Omalleni kelpaan hyvin, kuten hänkin minulle.

Vierailija
113/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5/10. Olen 25v. nainen. Naimisissa, mutta ei oteta sitä nyt pistelaskelmassa huomioon.

Hoikkana olen todella hyvän näköinen, mutta tällä hetkellä olen 75/170 eli en ihan priimakunnossa. Parhaat parisuhdepiirteeni ovat mielestäni luonteessa: olen rehellinen, ystävällinen, uskollinen, "kotihiiri", puolustan minulle rakkaita ihmisiä ja en ole lainkaan taipuvainen mustasukkaisuuteen. Uskon, että jos kumppani on pettääkseen tai vehkeilläkseen selän takana, hän löytää kyllä tilaisuuden tehdä niin ihan riippumatta siitä, kuinka kontrolloiva suhde on. 

En pidä seksistä enkä ole sen suhteen ollenkaan kokeilunhaluinen, mikä moni varmasti kokisi miinuksena, mutta joillekinhan tuo saattaa jopa olla plussaa. En halua lapsia. Pystyn elättämään itseni työlläni. Olen ihan fiksu, mutta etenkin huumorintajultani omituinen. En välitä juhlista tai matkustamisesta, alkoa tai tupakkkaa en käytä, mutta en valita, jos puoliso haluaa keskenään juhlia, matkustaa tai juoda ei-humalahakuisesti vaikka oluen saunassa tai ruoan kanssa.

Vierailija
114/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaa 8/10, koska ikää on liikaa. Ulkoisesti olen täydellinen barbie. Älykäs ja hauskakin. Ikää vain sen verran, että ulkoiset avut jätän hyödyntämättä, enkä syty miehistä jotka perääni kuolaavat.

Vierailija
115/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin 8

Olen hoikka, timmi, mittasuhteilta sopusuhtainen, hieman keskivertoa pidempi mutta en liian, hyvä iho ja pitkät terveet kynnet ja hiukset. Olen optimistinen, empaattinen, avulias, rauhallinen, hyvä kuuntelemaan, älykäs ja kouluttautunut. Varallisuutta ikään nähden ihan hyvin ja palkka yli keskiverron. 

Pidän laadukkaista (ja kalliista) asioista ja terveellisistä elämäntavoista. En kuitenkaan ole mielestäni pinnallinen tai materialisti. Harrastan urheilua ja käsitöitä, olen kotoilija ja pidän luonnossa liikkumisesta, mutta pidän myös matkustelusta, ravintoloista ja konserteista. En juo tai polta. Olen myös perusterve eikä mt-ongelmaa.

Miinuksena ulkönäössä rinnat, jotka voisivat olla aavistuksen kiinteämmät. Lisäksi olen sosiaalinen, mutta kuitenkin enemmän ekstrovertti ja sosiaalisissa suhteissa hitaasti lämpeävä. Välillä saatan olla myös hieman passiivisagressiivinen tai töksäytellä sammakoita, jos

Miksi helvetissä olet arvioinut itsesi vaan 8 eikä 10? Olen omasta mielestäni 9-10 vaikka en ole enää edes hoikka.

t. Nainen 35v

Vierailija
116/564 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 7/10

Olen duunari ja ylipainoinen.

117/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
118/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä tasoani, enkä halua olla pantavan näköinen. Minua on ahdisteltu, olen seurustellut ja todennut yölliset puuhat tympeiksi. Joten. Olkoon tasoni muiden silmissä mikä tahansa, mä aion olla itselleni hyvä ja välttää kaikkea paskaa. Pomppikoot muut standardivaatimusten läpi miten lystää. Siinäpähän stressaavat.

Vierailija
119/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoni on nolla. Minulla ei ole ollut yhtään oikeaa parisuhdetta. Olen ruma, köyhä, sosiaalisissa tilanteissa nuiva ja kuiva. Olen kyllä älykäs mutta kukaan ei usko sitä.

Humalassa olen parempi mutta se hyvä humala menee aina yli ja muutun housuun paskovaksi juopoksi ennen puolta yötä. Töissä olen ollut välillä mutta eihän amiksen käynyt tessin tuntipalkalla tienaa kuin känsiä käsiin. M37

Tällainen kuuluu ilmeisesti siihen 30% miehistä. Minäkin kuulun vaikka en tällainen olekaan.

Vierailija
120/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 8-9. Olen hyvännäköinen ja kroppainen. Älykäs, hauska, hyvä sängyssä ja halukas. Osaan kaikenlaista kokkaamisesta remontointiin. Otan toista paljon huomioon ja olen luotettava.

Miinuksena ovat jääräpäisyys ja ajoittainen yksinolemisen tarve. Kontrollointi pienessäkään määrin saa minut takajaloilleen.