Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.
Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.Sano mitä sanot, mutta kohta "Olen yksinhuoltaja." pudottaa kyllä tasoa aika tavalla.
Väärin. Olen pelannut kahdilla korteilla. Minulla on vielä kaikki ovet auki, mutta olen lyönyt lukkoon perhehaaveen. Jos en olisi ollut yksinhuoltaja, en olisi koskaan saanut henkistä tilaa toteuttaa haavetta taiteen tekemisestä.
Näen tämän intuitiivisen päätöksen teon vain vahvuutena.
Elämässä pitää tehdä suoria ja selkeitä valintoja. Minä olen rohkea. Uskon pärjääväni melkein missä tilanteessa vain.Taiteen tekemisen kannalta yksinhuoltajuus on ollut parasta. Ei ole ollut kumppania nalkuttamassa rahasta tai ajankäytöstä. Olisin tuon takia luopunut haaveistani. Henkinen painolasti.
Jotkut harvat mallin näköiset naiset pystyvät instassa samaan, kun heillä on rikas kumppani.
Minä olen tiedostanut resurssini ja mennyt muuta kautta.Semmoset henkiset voimisteluliikkeet sieltä.
Mä en ole ikinä tehny yhtä tehokkaasti ja taitavasti kun sillon kun mun kumppani on sen mulle mahdollistanu, mun muusa on VÄHINTÄÄN 50% mun taiteeseen liittyvästä työstä, varsinkin kun meilläkin on lapsi.
Mä ymmärrän miks sä valitset teeskennellä, mut älä tätä paskaa muille myy, muiden traumat ei vaadi moista.-Taiteilija
Kumpikin tuotatte jätettä. Joten kumpikaan ei ole sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.
Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.Sano mitä sanot, mutta kohta "Olen yksinhuoltaja." pudottaa kyllä tasoa aika tavalla.
Väärin. Olen pelannut kahdilla korteilla. Minulla on vielä kaikki ovet auki, mutta olen lyönyt lukkoon perhehaaveen. Jos en olisi ollut yksinhuoltaja, en olisi koskaan saanut henkistä tilaa toteuttaa haavetta taiteen tekemisestä.
Elämässä pitää tehdä suoria ja selkeitä valintoja. Minä olen rohkea. Uskon pärjääväni melkein missä tilanteessa vain.Taiteen tekemisen kannalta yksinhuoltajuus on ollut parasta. Ei ole ollut kumppania nalkuttamassa rahasta tai ajankäytöstä. Olisin tuon takia luopunut haaveistani. Henkinen painolasti.
Jotkut harvat mallin näköiset naiset pystyvät instassa samaan, kun heillä on rikas kumppani.
Minä olen tiedostanut resurssini ja mennyt muuta kautta.Semmoset henkiset voimisteluliikkeet sieltä.
Mä en ole ikinä tehny yhtä tehokkaasti ja taitavasti kun sillon kun mun kumppani on sen mulle mahdollistanu, mun muusa on VÄHINTÄÄN 50% mun taiteeseen liittyvästä työstä, varsinkin kun meilläkin on lapsi.
Mä ymmärrän miks sä valitset teeskennellä, mut älä tätä paskaa muille myy, muiden traumat ei vaadi moista.-Taiteilija
Epäilen, että jos olisin ollut onnellinen ja tyytyväinen elämääni, olisin tyytynyt vain materiaaliseen hyvään. Niinkuin suurin osa ihmisistä.
En ole niin vahva, että olisin pystynyt pitämään oman tekemiseni ja perheen toiveet. Olen hyvin joustava ja mukaudun. Lapsia olen aina halunnut paljon, jotenkin äidinrakkaus on luontaista ja tärkeintä minulle. Ja sen jälkeen mies ja miehen tarpeet.
Tämä on tavallaan hyvä ominaisuus, toisaalta huono. Pystyn luomaan nahkani aivan uudeksi. Tämä on erinomainen taito. Sopeutuvaisuus.
Minulla on syklejä elämässä, jolloin uudistun lähes täydellisesti.
Elämä järjesti minulle yksinäisyyttä, jotta voin rakentaa portaat myöhempää elämää varten. Olen tavallaan tiedostanut tämän.
Tämä on omien resurssien tiedostamista ja hyödyntämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan häntäpäässä, pultsareilla ja huumeiden orjillakin on paremmin asiat. 1/10. Kalju, liian ujo ja hyväkäytöksinen. Olen noin matemaattisesti nokkela, älykäs, keskipituinen (180), vain lievästi ylipainoinen (<80), semiurheilullinen juoksija.
Täydennän vielä. En tupakoi, en käytä huumeita ja alkoholin käytönkin lopetin kolmisen vuotta sitten. En ole aivan rahaton ja ansioissa keikun siinä ylimmän tulodesiilin rajoilla.
Oletko mukava ihminen? Arvostatko naisia ihmisinä? Haluaisitko naisia ystäviksesi?
Kaikkiin kyllä, olen pidetty työntekijä ja palkittukin siitä useaan kertaan. Arvostan naisia, esimerkiksi töissä osaavia naisia erittäin korkealle. Työpaikoilla on matkan varrella ollut paljonkin hyviä naisystäviä. Olen sellainen 'joku (toinen) saa sinusta hyvän miehen'-tyyppi.
Minulla on aika vähän elämää työpaikan ulkopuolella, kuten äskeisestä ehkä pystyi päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että jos olisin ollut onnellinen ja tyytyväinen elämääni, olisin tyytynyt vain materiaaliseen hyvään. Niinkuin suurin osa ihmisistä.
En ole niin vahva, että olisin pystynyt pitämään oman tekemiseni ja perheen toiveet. Olen hyvin joustava ja mukaudun. Lapsia olen aina halunnut paljon, jotenkin äidinrakkaus on luontaista ja tärkeintä minulle. Ja sen jälkeen mies ja miehen tarpeet.
Tämä on tavallaan hyvä ominaisuus, toisaalta huono. Pystyn luomaan nahkani aivan uudeksi. Tämä on erinomainen taito. Sopeutuvaisuus.
Minulla on syklejä elämässä, jolloin uudistun lähes täydellisesti.
Elämä järjesti minulle yksinäisyyttä, jotta voin rakentaa portaat myöhempää elämää varten. Olen tavallaan tiedostanut tämän.
Tämä on omien resurssien tiedostamista ja hyödyntämistä.
On harvinaista, että ihmisellä on hyvä sydän ja paljon rakkautta, kuitenkin bisnesälyä. Olen kahtiajakoinen.
Menee varmaan pakkasen puolelle; raitis, varakas, korkeakoulutettu ja -libidoinen, vanttera, hieman ylipainoinen Neandertal-tyyppinen nainen, jolla omat hampaat ja ikää 65 vuotta.
Olen ikäisekseni varsin menestynyt ja vauras yrittäjä/sijoittaja, joten siltä osin 9/10
Tutkintoja löytyy useampikin, yksi myös aidosta huippuyliopistosta, joten siltä osin jopa 10/10
Älykkyys, sosiaaliset taidot, kulttuurin tuntemus ynnä muut melko hyvät, joten laitetaan 8/10
Olen liikunnallinen ja itsestäni huolta pitävä, mutta lyhyt ja hentorakenteinen, joten siltä osin 2/10
Eli pelkkään seksiin ei mitään mahdollisuuksia, mutta kumppaniksi on hyvät saumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.Tästä henkisen pääoman tavoittelusta laitan itseni kuitenkin 0,3 % joukkoon. Minulle ei riitä pelkkä taloudellinen hyvä, haluan jotain enemmän. Jättää henkisen jäljen.
Niin monet tyytyvät pelkän rahan tuomaan hyvään. Se on lopulta aika yksinkertaista. Ihmisyys muodostuu paljolti muista asioista.
Sanoisin, että täysin muista asioista. Materian ja statuksen keräily on elämän suurin illusio.
Rehellisesti sanottuna en oikeasti tiedä. Varmaan minusta ihan mukiinmenevän saisi kampaajakäynnin sekä vaatteiden avulla, muttei kiinnosta. Nykyinen hiustyyli ei imartele, eikä pitkä musta toppatakkikaan. Ehkä olen jotain kutosen tai seiskan tasoa. Ihan tavallinen tallustaja.
Olen nainen, ulkonäön ja luonteen perusteella hyvä 6/10. Nyt yh, joten vaikka ulkonäkö ei ole kärsinyt, niin olen varmaan tippunut ainakin 5/10 tai jopa 4/10 kategoriaan.
Se, että käyn kirjoittelemassa täällä tekee minusta automaattisesti 0/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen määrittelevät muut ihmiset, en siis osaa sanoa.
Äla anna muille valtaa arvottaa itseäsi.
Taisit nyt käsittää hieman väärin
Ulkonäkö 7
Olen pitkä (193cm), mutta aina ollut liian hintelä ja se syö pisteitä. Nyt vanhemmiten ei ole enää sixpackikaan kunnossa, ja taipumusta on vähän laihan läskin suuntaan, vaikka kuinka yrittäisi urheillakin. Hiukset ovat hyvin paksut, mutta maantien väriset. Naama ehkä jopa liian nätti (ei siis tarpeeksi maskuliininen), joka on monelle naiselle turnoff. Olen silti pitänyt itseäni aina ihan hyvännäköisenä. Vapaa-ajan pukeutumistyyli nykyään melko tylsä ja muutenkin vaatteet turhan vanhoja. Ikä (42v) tietty alkaa näkyä siellä sun täällä. Olen kyllä ikäistäni nuoremman näköinen, mutta niinhän ne muutkin sanovat.
Varallisuus 7
Hyvin toimeentuleva, vuosiansiot 90000€. Ei pysty varallisuudella mitenkään pätemään vaikka haluaisi. Laskut saa maksettua, raha ei ole ongelma, mutta verottaja vie kaikki loput. Omasta kämpästä puolet maksettu ja velkaa enemmän kuin omaisuutta.
Luonne 8
Melko sosiaalinen, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, liikunnallinen ja reilu. Samalla ehkä myös hajamielinen, hieman itsekäs, pidättyväinen ja joskus hieman ilkeäkin, tahallaan tai tahattomasti. Suurimmat särmät hioutuneet onneksi vuosien varrella.
Keskiarvo siis luokkaa 7/10
4-10 asteikolla tasoni on 5.
Tuokin ihan vain koska 'kelpaan mälliämpäriksi', muutoin ihan täys 4.
Ruma ylipainoinen keski-ikäinen yh. Toki olen myös mukava, reilu ja luotettava, savuton ja raitis eikä minulla ole mt-lääkitystä (joka tuntuu olevan tosi tärkeä seikka) mutta eihän näillä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan häntäpäässä, pultsareilla ja huumeiden orjillakin on paremmin asiat. 1/10. Kalju, liian ujo ja hyväkäytöksinen. Olen noin matemaattisesti nokkela, älykäs, keskipituinen (180), vain lievästi ylipainoinen (<80), semiurheilullinen juoksija.
Täydennän vielä. En tupakoi, en käytä huumeita ja alkoholin käytönkin lopetin kolmisen vuotta sitten. En ole aivan rahaton ja ansioissa keikun siinä ylimmän tulodesiilin rajoilla.
Oletko mukava ihminen? Arvostatko naisia ihmisinä? Haluaisitko naisia ystäviksesi?
Kaikkiin kyllä, olen pidetty työntekijä ja palkittukin siitä useaan kertaan. Arvostan naisia, esimerkiksi töissä osaavia naisia erittäin korkealle. Työpaikoilla on matkan varrella ollut paljonkin hyviä naisystäviä. Olen sellainen 'joku (toinen) saa sinusta hyvän miehen'-tyyppi.
Minulla on aika vähän elämää työpaikan ulkopuolella, kuten äskeisestä ehkä pystyi päättelemään.
Jos olet oikeasti kaikkea sitä positiivista, mitä kirjoitat, miksi sitten kuitenkin annat negatiivisen kuvan itsestäsi. Miksi väität olevasi huonompi kuin huumeiden käyttäjät? Hyvin ristiriitainen kuva välittyy sinusta.
6 100 kg ja karvat rehottaa. Pari hammasta puuttuu. Mutta pari korkeakoulututkintoa löytyy ja isot tissit ( tosin riipparit).
Olen nielaissut sinisen (vai mustako se on) pillerin, joten sanon, että tulen vielä olemaan täysi 10/10 jollekulle
Ehkä joku 7.5, pisteitä nostaa pituus (185), normaalipaino, korkeakoulutus, vakkarityö, kohtalaisen hyvä palkka (5500€/kk), lapsirakas, eläinrakas, luotettava, sosiaalinen mutta sitten taas en ole erityisen lihaksikas, ei isoa kalua eikä komeita kasvoja. En myöskään ole supersupliikki tai karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
6 100 kg ja karvat rehottaa. Pari hammasta puuttuu. Mutta pari korkeakoulututkintoa löytyy ja isot tissit ( tosin riipparit).
Katsoin ensin, että aika painava.
Onko nyt siis kyseessä tämä Henry Laasasen Suomeen lanseeraama markkina-arvon taso? No, mennään sillä
-Luonne 7/10. Olen puhelias, huumorintajuinen ja rento, samalla myös hienotunteinen ja kiltti, otan toiset huomioon ja pyrin kohtelemaan kaikkia ihmisiä nätisti. Kuitenkin miinusta saan, koska en ole millään tasolla seksikäs, viettelevä tai flirtti, minun seurassani et eroottista värinää tunne
-Ulkonäkö 2/10. Ruma, mutta en absoluuttisen hirvittävä. Lievästi ylipainoinen, pienet rinnat ja litteä perse. Naama on vähän jo koomisen ruma: pullea ja veltto lukuun ottamatta isoa pystynenää, joka osoittaa kattoon sieraimet ammottaen. Otsa on hyvin korkea, leuka on lähes chinlet. Ilmeeni on lähes aina huvittavan pöljä. Plussaa annan siitä, että ihoni on ihan hyvä, tukkani on nätti ja epämuodostumia ei ole.
-Varallisuus 1/10 Pitkäaikaistyötön, veloissa ja köyhä. Opiskelen, joten kädestä suuhun mennään vielä hetki. Annoin pisteen siitä, että luottotiedot on vielä kunnossa ja sitä velkaakin vain vähän.
-Harrastukset, mielenkiinnon kohteet 5/10. Videopelit, lenkkeily, lukeminen. Aika perussettiä, mutta enpä ainakaan ole hurahtanut salatieteisiin tai päihteilyyn, mutta eipä toisaalta ole seksikästä shoppailu-, tai fitnessharrastustakaan
-Seksihistoriani on olematon, en ole koskaan pitänyt miestä kädestä. En tosin tiedä, onko se tällä lassukoiden logiikalla mikään hyvä asia enää, kun olen lähemmäs kolmekymppinen kuivakka ikäneito, enkä mikään kurinalainen ja viaton, mutta seksikäs 18v neitsykäinen
15/40 siis. Eli asteikolla 0-10 semmoinen vajaa kolmonen
Negatiivisen puolelle taitaa mennä. Kouluttamaton, sairas, työtön, ruma.