Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Olen paksu mutta ihan söpö.
Ulkonäkö 6+
Luonteeltani olen mukava ja ystävällinen, vähän muumimamma ja monet hakeutuvat "suojaani" luonne 8-
7. Hyvännäköinen, kiva, empaattinen ja älykäs, mutta kunnianhimoton, elämäniloton vätys. Ei rahaa eikä kiinnostusta yhtään sitä saada, sen verran että hengissä pysyy. Teen mitätöntä työtä ja tykkään lähinnä kulkea luonnossa joten en harrastakaan mitään kallista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Jos aloituksessa haettiin tasoa parisuhdemielessä, niin omaishoitajuus ja yksinhuoltajuus laskee kyllä tason lähelle pakkasen puolta. Etenkin omaishoitajuus, jos ja kun se on 24/7 sitovaa.
7/10
Olen kasvoiltani kaunis, pitkä, normaalipainoinen, isot tissit , pitkät hyväkuntoiset hiukset, harrastan liikuntaa, ei lapsia, vakituinen hyväpalkkainen työpaikka, oma asunto, elämänhallinta kunnossa .
Treffikumppaninikin ovat olleet korkeatasoisia ja moni heistä on halunnut tavata uudelleen, vaikka he ovat suosittuja naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksessa haettiin tasoa parisuhdemielessä, niin omaishoitajuus ja yksinhuoltajuus laskee kyllä tason lähelle pakkasen puolta. Etenkin omaishoitajuus, jos ja kun se on 24/7 sitovaa.
Niinpä. Tämän alkuperäisen tekstin kirjoittaja on varmaan mies, kun hän pitää itseään hienompana kuin naispuolista yksinhuoltajaa/omaishoitajaa. Todennäköisesti hän ei "kelpuuta" itselleen kuitenkaan toista yh-mutsia, vaikka on itsekin yh.
Olen 10. Perusteluina se, että olen kehittänyt itsestäni parhaan itseni vuosien saatossa. Nyt on timantti hiottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Harva pienen lapsen totaaliyksinhuoltaja pystyy pyörittämään näinkin menestyvää liiketoimintaa.
Laitan itseni 0,5 % joukkoon.
Omaishoitaja ei myöskään pysty ihan mihin tahansa, omaishoitajuus on käytännön hoitotyötä yleensä vuorokauden ympäri.
Väitetyt tulothan ei ole päätähuimaavat. Ylempi keskiluokka. Mun puoliso tienaa saman eikä se mikään ihmejantteri ole.
Olen sivistynyt ja kielitaitoinen nuori mies. M28
Olen ihan komea ja raamikas, mutta saamaton nysväri. Nautin liikaa alkoholista ja viihdyn yksikseni. Tasoni on siis varmaan luokkaa 9, koska olen kiltti enkä koskaan aggressiivinen. Eli siis oikeasti 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva pienen lapsen totaaliyksinhuoltaja pystyy pyörittämään näinkin menestyvää liiketoimintaa.
Laitan itseni 0,5 % joukkoon.
Tasokas ei päädy yksinhuoltajaksi kuin leskeytymisen kautta.
En tiedä, että minkä arvoinen, koska en vertaa itseäni muihin ihmisiin. Uskon kuitenkin olevani parisuhteessani tasa-arvoinen ja jonkinlainen ihmisarvokin on olemassa. Mitä muuta tarkoitit?
asteikolla 1-10
Olisin varmaan 7-8
Urheilullinen,koti/luonto-ihminen , ehkä tylsä,tykkään matkustaa,liikkua luonnossa,pitää terveydestäni huolta
Haaveita on ja niitä toteuttelen sitä mukaa, mitä pystyn.
Tämä se onkin kohdallani hyvin vaikea asia määritellä. Saan jatkuvasti kiinnostuneita katseita kauniilta naisilta. Kaupassa käydessäni ihmiset kiinnittävät huomiota läsnäolooni. Sinkkuajoilta kertyi kokemus, että halukkaita ottajia riittäisi paljon.
Mutta silti naisten miesmaku vaihtelee ja on niin yksilöllistä. Pakkeja olen myös saanut paljon ja varmaan max 50 % naisista teoriassakaan syttyy minusta.
Olen ihan nätti ja ulkonäkö varmaan vois olla joku 9/10 mutta tasoani laskee epäsosiaalisuus, traumat ym mt-ongelmat, tyhmyys ja kunnianhimottomuus sen verran että sanotaan vaikka kokonaistasoksi 6/10.
Ulkoisesti 7, kommunikointikyvyt 9, käytös 9, status 8, varallisuus 8. Keskiverto.
M52
Nollatasoa, mutta onneksi mun ei tarvitse elää elämääni yrittämällä miellyttää jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
7. Hyvännäköinen, kiva, empaattinen ja älykäs, mutta kunnianhimoton, elämäniloton vätys. Ei rahaa eikä kiinnostusta yhtään sitä saada, sen verran että hengissä pysyy. Teen mitätöntä työtä ja tykkään lähinnä kulkea luonnossa joten en harrastakaan mitään kallista.
Sama.
Parisuhdemielessä siis naisille kolmonen. En silti ole katkera. Rakkaimmat ihmiset elämässäni ovat naisia.
Minulla ei ole tasoa. Tason teoriassa määrittää joku toinen. Minä en ole määriteltävissä.
Christiiina kirjoitti:
7/10
Olen kasvoiltani kaunis, pitkä, normaalipainoinen, isot tissit , pitkät hyväkuntoiset hiukset, harrastan liikuntaa, ei lapsia, vakituinen hyväpalkkainen työpaikka, oma asunto, elämänhallinta kunnossa .
Treffikumppaninikin ovat olleet korkeatasoisia ja moni heistä on halunnut tavata uudelleen, vaikka he ovat suosittuja naisten keskuudessa.
Kuitenkaan et parisuhteeseen koskaan pääse. Vaikutat hieman tyhmältä juttujesi perusteella mitä olen tällä palstalla niitä seuraillut.
Minusta kiinnostuu vain vanhat spurgut, joten olen luultavasti heidän tasoaan, vaikka en vanha spurgu ole.