Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voitte ajatella itsestänne ja toisista ihmisistä noin? Ei jaksa käsittää
Aloitus ainakin on miehen kirjoittama provo. Kirjoitustyylistä tunnistaa, on kirjoittanut samantyylistä roskaa ennenkin.
Muille haluan olla täysi nolla, rakkaalleni ykkönen.
Lyhyt, keskivartalo lihava, kalju, pieni kalu, kuka tämmöistä haluaa 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voitte ajatella itsestänne ja toisista ihmisistä noin? Ei jaksa käsittää
Aloitus ainakin on miehen kirjoittama provo. Kirjoitustyylistä tunnistaa, on kirjoittanut samantyylistä roskaa ennenkin.
Nyt kun silmäilin ketjua pidemmälle, huomaan, että monet vastauksistakin on saman kaverin kirjoittamia.
Oon nuori ( alle 22v ), kaunis, en lyhyt, en pitkä. Isot tissit, leveä lantio ja muutenkin hyvässä kunnossa kuntosalin ansiosta. Oma asunto ja auto löytyy. Tunnefiksu ja yleisesti iloinen ja nauravainen. En käy baareissa ja mulla on muutama hyvä ystävä kenen kanssa vietän aikaa ja tottakai myös perheen kanssa. Tuun varakkaasta perheestä ja ainut lapsi = perintö mulle :D Oon empaattinen, omistautuvainen kumppani ja tiedän mitä haluun ja mitkä on mun rajat. Sanoisin kans 8/10
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä kutosen tasoa. Nätti naama ja hoikka kroppa, mutta sosiaalisesti täysi to'llo, vaikka älyä on.
Saattaisit olla mun unelmien täyttymys.
T.Toinen sosiaalinen to'llo
Minut on arvioitu täällä numeroksi 8. Olen aina ollut ikäluokkani kauneimpien tyttöjen joukossa, mutta nuorempana en käsittänyt olevani kaunotar, koska mielestäni ystäväni olivat kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä tasoani, enkä halua olla pantavan näköinen. Minua on ahdisteltu, olen seurustellut ja todennut yölliset puuhat tympeiksi. Joten. Olkoon tasoni muiden silmissä mikä tahansa, mä aion olla itselleni hyvä ja välttää kaikkea paskaa. Pomppikoot muut standardivaatimusten läpi miten lystää. Siinäpähän stressaavat.
Stressaavat? Minä otan tällaiset huumorin kannalta. Olen siis antanut täällä speksini ja saanut numeroksi 8.
Vierailija kirjoitti:
Siinä 8-9. Olen hyvännäköinen ja kroppainen. Älykäs, hauska, hyvä sängyssä ja halukas. Osaan kaikenlaista kokkaamisesta remontointiin. Otan toista paljon huomioon ja olen luotettava.
Miinuksena ovat jääräpäisyys ja ajoittainen yksinolemisen tarve. Kontrollointi pienessäkään määrin saa minut takajaloilleen.
Joku näköjään vastasikin minun puolesta jo, terve, sielunkaksonen :D.
Enkä muuten ymmärrä "koska olen vanha niin tasoni on laskenut" - kommentteja. Fiksu nelikymppinen ei kaksikymppisiä kaipaa seuraksi, ja niiden ei-fiksujen tasohan on matalampi kuin omani! Onneksi jääräpäisyys suojaa tuollaisiin ajatuksiin ryhtymiseltä.
En ole ikinä tajunnut miten tämä taso määritellään. Määritteleekö sen kiinnostuneiden määrä vai laatu? Ihan naurettavaa puhua tasoista koska ihmisten makuja on erilaisia. Mä olen aina ollut miehille näkymätön, mun taso on siis 0? Mutta löysin kuitenkin yhden mielestäni täydellisen miehen, jonka kanssa olen naimisissa joten tasoni on 10? Kumppanin löytymiseen vaikuttaa myös hyvä/huono tuuri eikä vain ihmisen ominaisuudet.
Insinööri 25v. mies, 2-kerroksinen omakotitalo Kauniaisissa, hyvä palkka, 3 autoa ja vene, hyvä tanssimaan, iso mulkku, naiset aina ympärillä, rumimpia saa pois ajaa.
Palstan tasoketjujen mukaan arviolta -2 tai jopa -6. Korkeintaan nolla.
Olen liian läski, vanha (45), liian koulutettu, väärät mielipiteet, minulla on koira, juon mielelläni viiniä (jostain syystä tämä on palstan mukaan pahempi kuin esim. olut) ja jopa viskiä. Matkustan jonkin verran, mikä on naiselle paha miinus. En sheivaa puskaani, talvella en edes sääriäni. Olen seksuaalisesti vapaamielinen arvoliberaali. Minulla on jopa muutama tatuointi.
Kumma kyllä, olen ollut onnellisissa parisuhteissa suurimman osan aikuisiästäni. Edellisen pitkän suhteen päätyttyä kiinnostusta riitti, kunnes muutama vuosi sitten löysin toivottavasti loppuelämän suhteen.
Voi kysyä, kenelle niillä tasoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut miten tämä taso määritellään. Määritteleekö sen kiinnostuneiden määrä vai laatu? Ihan naurettavaa puhua tasoista koska ihmisten makuja on erilaisia. Mä olen aina ollut miehille näkymätön, mun taso on siis 0? Mutta löysin kuitenkin yhden mielestäni täydellisen miehen, jonka kanssa olen naimisissa joten tasoni on 10? Kumppanin löytymiseen vaikuttaa myös hyvä/huono tuuri eikä vain ihmisen ominaisuudet.
Mitä enemmän kiinnostuneita, esimerkiksi 9-10 on valtavasti kysyntää sillä lähes kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat pitävät ko. henkilöä viehättävänä, mutta lopullisen tason määrittää se, jonka onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen.
Ihan hyvätasoinen!
Ulkonäkö on vasta häntäpäässä tasoa määriteltäessä mutta esim painoni on noussut vähän yli normaalin vasta kun sairastuin n 60v:nä. Olen edelleenkin itsestäni huoltapitävä ja huoliteltu.
Tärkeämpää silti on ollut se että olen ollut kaikessa tukena ja arvostanut sitä mitä mieheni on ja tekee. Olen osaltani mahdollistanut mieheni urakehityksen keskittymällä itse alkuvuosina siihen että olen se jonka työ ei vie maailmalle. Olen tehnyt kotona osuuteni, rakentanut ja remontoinut 4 taloa mieheni rinnalla, kasvattanut 4 täyspäistä lasta ja tehnyt 40 vuotisen oman työuran. En nalkuta vaan ratkaisen asiat, annan tilaa ja toteutan unelmia. Sopivasti älykäs. Kumppanuutemme jatkuu jo 28. vuotta!
Mutta näin on helppo olla ja tehdä kun tämä toimii molempiin suuntiin! Olisi raskasta olla ikuisesti se antava ja kannustava osapuoli yksin!
Just ja just 2/10. Ruma kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan tasoketjujen mukaan arviolta -2 tai jopa -6. Korkeintaan nolla.
Olen liian läski, vanha (45), liian koulutettu, väärät mielipiteet, minulla on koira, juon mielelläni viiniä (jostain syystä tämä on palstan mukaan pahempi kuin esim. olut) ja jopa viskiä. Matkustan jonkin verran, mikä on naiselle paha miinus. En sheivaa puskaani, talvella en edes sääriäni. Olen seksuaalisesti vapaamielinen arvoliberaali. Minulla on jopa muutama tatuointi.
Kumma kyllä, olen ollut onnellisissa parisuhteissa suurimman osan aikuisiästäni. Edellisen pitkän suhteen päätyttyä kiinnostusta riitti, kunnes muutama vuosi sitten löysin toivottavasti loppuelämän suhteen.
Voi kysyä, kenelle niillä tasoilla on merkitystä.
Tasoteoria ei kerro yhtään mitään onnellisen parisuhteen mahdollisuudesta. Se kertoo vain kysynnästä eli mitä korkeampi numero, sitä suurempi valinnanvara.
Miksi jotkut luulee että kaikilla miehillä ja naisilla on samanlainen maku? Joku on haukkunut mun silmälaseja, monet on kehuneet. Jotkut on haukkuneet liian laihaksi, toiset kehuneet hoikkaa kroppaa. Toiset tykänneet musta enemmän blondina ja toiset brunettena. Jotkut ihailleet ammattiani ja joillekin se on ollut turn off. Joten mitä hiton väliä on millään tasolla? Eikö pariutumisen idea ole että kumpikin löytää sen ketä rakastaa sellaisena kuin on, mitä väliä mitä jotkut muut ajattelee?
Tasohan on kova, kymmenen plus. Saat olla otettu kun vaivauduin edes vastaamaan sulle.
Tasosta ei kanna huolta ne jotka ei tarvitse epatoivoisesti kumppania koko ajan. Tulee mainiosti toimeen yksinkin. Sellanen kiehtoo muita ihmisia ja kiinnostuneita tulee ovista ja ikkunoista.
Avaaja saa ihan itsekseen minun mielestäni luokitella ihmisten tason pelkästään ulkoisen olemuksen perusteella. Siinäkään kisassa minä en pärjäisi.
Arvioisin että olen joku 7-7,5 mies, koska ilman järjetöntä yliyrittämistä saan ehkä 5-6 tason naisia. Naiset pariutuvat ja kelpuuttavat vain omaa tasoaan parempia miehiä.