Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Ihan nolla olen koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.
Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.Sano mitä sanot, mutta kohta "Olen yksinhuoltaja." pudottaa kyllä tasoa aika tavalla.
Väärin. Olen pelannut kahdilla korteilla. Minulla on vielä kaikki ovet auki, mutta olen lyönyt lukkoon perhehaaveen. Jos en olisi ollut yksinhuoltaja, en olisi koskaan saanut henkistä tilaa toteuttaa haavetta taiteen tekemisestä.
Näen tämän intuitiivisen päätöksen teon vain vahvuutena.
Elämässä pitää tehdä suoria ja selkeitä valintoja. Minä olen rohkea. Uskon pärjääväni melkein missä tilanteessa vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täyden kympin äijä, möhömahanen,keski-ikänen, kroonisesti persaukinen, en ole koulutettu, en omista mitään, en tule ikinä periin mitään, kavereita on just ja just yks, pilveäkin tykkään pössytellä, joskus jopa ihan aamusta.
Mut mä oon kans luotettava, ahkera, maailman luokan taitava omassa lajissani ja ihan kiva näkönenkin, en pitkä mut en lyhyt 175 senttiä ja mullon rautanen itsetunto ja osaan puhua kenelle tahansa normaalisti ilman että mä ryyppään, mitä en tykkää muutenkaan tehdä.
Ihanan kuuloista kun joku on aidosti sinut itsensä kanssa. :)
Aivan häntäpäässä, pultsareilla ja huumeiden orjillakin on paremmin asiat. 1/10. Kalju, liian ujo ja hyväkäytöksinen. Olen noin matemaattisesti nokkela, älykäs, keskipituinen (180), vain lievästi ylipainoinen (<80), semiurheilullinen juoksija.
Vierailija kirjoitti:
Pisteytys on vastenmielistä. Tasotus on hoh hoijaa.
Kiinnostus sammuu nollaan, jos huomaan että mies on pisteyttäjä ja tasottaja. Sellaisen miehen kanssa treffaillessa ei rentoa fiilistä ja hyvää oloa tule. Olet miehelle vain numero ja vertailukohde, statistiikkaa.
Ei.
Pieni realismi, leikkimielisyys ja huumori varmasti kaunistaisi myös sinun päivääsi.
Tietysti kymppi ja ihmiset mun elämässäkin on kymppejä
-m
Suomalaiset, kasvattakaa itsetunto.
Teissä ei ole mitään vikaa.
Tsemppiä! <3
Olisikohan tällä hetkellä 7/10.
Olen nuorempana ja hoikempana ollut usean 10/10 ja 9/10 naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä voitte ajatella itsestänne ja toisista ihmisistä noin? Ei jaksa käsittää
Kymmenen vuotta aveellä ja viis vuotta deittisivuilla tekee tehtävänsä.
Ei av vaikuta, oon lorvinut täällä enemmän ja vähemmän aktiivisesti vuodesta -98. Toki palstakakkasuodatin on hankittu jo heti alussa. Ne on varmaan ne deittisivut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tasokkaampaan 1 %. Olen laskenut tähän varallisuuden, ulkonäön, henkiset ominaisuudet, rohkeuden ja kyvyn käyttää hyväksi olemassa olevia resursseja. Olen empaattinen ja menestyvä yrittäjä. Joustava ja luovin arjessa. Toimin omaishoitajana, pääomatulot yrityksestäni lähes 60 000 € viime vuonna. Olen yksinhuoltaja.
Unohdin mainita, että harrastuksena teen myyntikelpoista kuvataidetta. Tavoitteeni ovat korkeammalla kuin pelkästään saada leipää pöytään. Jota toki saan yritykseni kautta. Henkiset arvot, ja ehkä jollakin tavoin tehdä jotain, joka jää taidehistoriaan. Jättää jälkeeni henkistä pääomaa.
Elämä on pitkä, tässä ehtii vaikka mitä.Sano mitä sanot, mutta kohta "Olen yksinhuoltaja." pudottaa kyllä tasoa aika tavalla.
Väärin. Olen pelannut kahdilla korteilla. Minulla on vielä kaikki ovet auki, mutta olen lyönyt lukkoon perhehaaveen. Jos en olisi ollut yksinhuoltaja, en olisi koskaan saanut henkistä tilaa toteuttaa haavetta taiteen tekemisestä.
Elämässä pitää tehdä suoria ja selkeitä valintoja. Minä olen rohkea. Uskon pärjääväni melkein missä tilanteessa vain.
Taiteen tekemisen kannalta yksinhuoltajuus on ollut parasta. Ei ole ollut kumppania nalkuttamassa rahasta tai ajankäytöstä. Olisin tuon takia luopunut haaveistani. Henkinen painolasti.
Jotkut harvat mallin näköiset naiset pystyvät instassa samaan, kun heillä on rikas kumppani.
Minä olen tiedostanut resurssini ja mennyt muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan häntäpäässä, pultsareilla ja huumeiden orjillakin on paremmin asiat. 1/10. Kalju, liian ujo ja hyväkäytöksinen. Olen noin matemaattisesti nokkela, älykäs, keskipituinen (180), vain lievästi ylipainoinen (<80), semiurheilullinen juoksija.
Täydennän vielä. En tupakoi, en käytä huumeita ja alkoholin käytönkin lopetin kolmisen vuotta sitten. En ole aivan rahaton ja ansioissa keikun siinä ylimmän tulodesiilin rajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuminen ja itsesääli ei viehätä. Kalju, ja sinua paljon huonompi muuten fyysisesti, voisi olla kympin mies kivalla ja oikeasti hyväköytöksisellä persoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydennän vielä. En tupakoi, en käytä huumeita ja alkoholin käytönkin lopetin kolmisen vuotta sitten. En ole aivan rahaton ja ansioissa keikun siinä ylimmän tulodesiilin rajoilla.
Oletko mukava ihminen? Arvostatko naisia ihmisinä? Haluaisitko naisia ystäviksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää tehdä suoria ja selkeitä valintoja. Minä olen rohkea. Uskon pärjääväni melkein missä tilanteessa vain.Taiteen tekemisen kannalta yksinhuoltajuus on ollut parasta. Ei ole ollut kumppania nalkuttamassa rahasta tai ajankäytöstä. Olisin tuon takia luopunut haaveistani. Henkinen painolasti.
Jotkut harvat mallin näköiset naiset pystyvät instassa samaan, kun heillä on rikas kumppani.
Minä olen tiedostanut resurssini ja mennyt muuta kautta.
Semmoset henkiset voimisteluliikkeet sieltä.
Mä en ole ikinä tehny yhtä tehokkaasti ja taitavasti kun sillon kun mun kumppani on sen mulle mahdollistanu, mun muusa on VÄHINTÄÄN 50% mun taiteeseen liittyvästä työstä, varsinkin kun meilläkin on lapsi.
Mä ymmärrän miks sä valitset teeskennellä, mut älä tätä paskaa muille myy, muiden traumat ei vaadi moista.
-Taiteilija
Varmaan olen joku 6-7 nainen. Ylipainoa, mt-taustaa, syrjäytynyt. Ei yhtään kunnon pitempää parisuhdetta keski-ikään mennessä.
Vietän aikaa vauvapalstalla. Ei ole ystäviä.
Lompakko 10/10
Ulkonäkö 7/10
Sinkku 0/10
Eli 0-4 kympin asteikolla.
Nyt olen kaikkeen elämässäni tyytyväinen, talous turvattu, oma kolmio, lapset omillaan, terveys ok, nautin yksinelämisestä, ystäviä on. Huomisesta ei tiedä, se välillä huolettaa.
Suosiosta päätellen jossain 0:n ja 1:n välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olen joku 6-7 nainen. Ylipainoa, mt-taustaa, syrjäytynyt. Ei yhtään kunnon pitempää parisuhdetta keski-ikään mennessä.
Vietän aikaa vauvapalstalla. Ei ole ystäviä.
Ainakin sulla on kova itsetunto.
Minun tasoni on sellainen höyläämätön ja tikkuinen kokopuutaso. Joku yritti joskus sitä tasoitella mutta meni vissiin vastasyin niin keskenhän se jäi.