Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut
Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu roikkuu vähän mitä arvostaa. Olen lapseton yli 30 vuotias, se on monelle iso plussa verrattuna siihen että olisi lapsia. Olen myös lyhyt, moni mies tykkää. Toisaalta olen ruma enkä jaksa keskittyä ulkonäköhömppään; meikkeihin, vaatteisiin, hiuksiin jne. Olen myös erittäin introvertti, inhoan sosiaalisia tilanteita enkä pidä tupakoijista tai reilummin alkoa käyttävistä. Ehkä keskimäärin 2.
Ja seksiä tekee mieli ainakin 3 kertaa päivässä. Nostaako se paketin arvosanaa kolmoseen.
-Keskipalkkainen 5/10
-Keskipituinen 5/10
-Keskipainoinen 5/10
-Kasvot eivät ole täysin symmetriset 3/10
-Vinoja hampaita 3/10
-Kehon muut virheet 3/10
Maksimissaan siis 4/10. Todennäköisesti 3-4 välimaastossa.
M40
10/10 noin omasta mielestä. You name it, I got it.
2/10. Minussa ei ole mitään muuta hyvää kuin hyvät hampaat ja paksut hiukset.
Ainakin naisen tasoa myös laskee se jos nainen haluaa lapsia tai jos sillä on lapsia.
Kaunis,normaalipainoinen,henkisesti sekä fyysisesti terve lapseton velanainen on 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena tasoon vaikuttavat ainoastaan vartalo (paino), kasvot ja hiukset. Jos vartalo on 0/10, silloin ei tasoa nosta kasvot eikä hiukset. Jos taas kroppa on timmi, mutta naama mitäänsanomaton, voi taso laskea mutta paksuilla pitkillä hiuksilla pystyy hieman asiaan vaikuttamaan. Esimerkiksi 9/10 -> 7/10 (ilman kauniita hiuksia 6/10). Ylipainoisena olet automaattisesti nolla, näin karkeasti arvioituna. Ystävyyteen tarvitaan muutakin kun ylläolevat, vaikka niissäkin suhteissa ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon.
T. Tasotieteilijä
Kyllä tasoteoriassa on myös luonnepuoli mukana. Et tunne tasoteoriaa kunnolla.
Kommentoin yllä myös luonteen merkitystä ("muutakin") muissa kuin romanttisissa suhteissa.
Minusta tasoteoriaa voi testata ihan katselemalla ympärilleen. Lähes kaikki nuoret äidit ovat suurin piirtein saman tasoisia, noin 8-9/10, timmejä, pitkät paksut hiukset, soikeat kasvot, korkeat poskipäät yms. klassisen kauniina pidettyjä piirteitä. Pelkkään seksiin käy huonompitasoinenkin, mutta sen kaikki jo tietääkin ja seksi ei ole sama kuin rakkaus. Miehille rakkauden tunteet heräävät juurikin noin 9/10 naisista, joihin he haluavat sitoutua ja perustaa perheen.
T. Tasotieteilijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu roikkuu vähän mitä arvostaa. Olen lapseton yli 30 vuotias, se on monelle iso plussa verrattuna siihen että olisi lapsia. Olen myös lyhyt, moni mies tykkää. Toisaalta olen ruma enkä jaksa keskittyä ulkonäköhömppään; meikkeihin, vaatteisiin, hiuksiin jne. Olen myös erittäin introvertti, inhoan sosiaalisia tilanteita enkä pidä tupakoijista tai reilummin alkoa käyttävistä. Ehkä keskimäärin 2.
Jos klassisesti komeat miehet haluavat toistuvasti sinut sitoutuneeseen parisuhteeseen, niin tasosi on melko lähellä kymppiä. Jos taas et löydä naisena edes seksiä keskivertomiehenkään kanssa, niin tasosi on 0-1.
Nyt pitäisi vaan sitten tietää miten ne kaikki tasot 2-9 muodostuvat. Ääripääthän on aina helppo selittää mutta se väli onkin sitten vähän kinkkisempi.
Sitäpaitsi eri ihmisethän ovat "tarjolla" siellä parisuhdemarkkinoilla hyvin eri tavoilla eli siis miten usein ja missä tilanteissa niitä potentiaalisia kumppaneita tapaavat. Joten on hyvin hankala mitata jotenkin yleisesti että kuinka moni olisi valmis suhteeseen jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naisen tasoa myös laskee se jos nainen haluaa lapsia tai jos sillä on lapsia.
Kaunis,normaalipainoinen,henkisesti sekä fyysisesti terve lapseton velanainen on 10/10.
Miksi lapsia haluava mies haluaisi velanaisen? :D On taas älynväläyksiä täällä
Vierailija kirjoitti:
Naisena tasoon vaikuttavat ainoastaan vartalo (paino), kasvot ja hiukset. Jos vartalo on 0/10, silloin ei tasoa nosta kasvot eikä hiukset. Jos taas kroppa on timmi, mutta naama mitäänsanomaton, voi taso laskea mutta paksuilla pitkillä hiuksilla pystyy hieman asiaan vaikuttamaan. Esimerkiksi 9/10 -> 7/10 (ilman kauniita hiuksia 6/10). Ylipainoisena olet automaattisesti nolla, näin karkeasti arvioituna. Ystävyyteen tarvitaan muutakin kun ylläolevat, vaikka niissäkin suhteissa ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon.
T. Tasotieteilijä
Olet siis sitä mieltä, että ylipainoiset naiset eivät pariudu? Uskallan olla erimieltä.
Eikö juuri parisuhteeseen pääseminen määrittänyt naisen "tason"? Olen jopa kuullut usein, että pariutumisen kannalta naisen kasvoilla on suurempi merkitys kuin vartalolla. Seksisuhteessa taas päinvastoin, mutta kuulemma seksin saaminen ei määritä naisen tasoa. No eihän näissä tasohommissa ole mitään järkeä käytännössä, joten ei ihme, että teoreetikoillakin menee nämä ihan ristiin.
" Lähes kaikki nuoret äidit ovat suurin piirtein saman tasoisia, noin 8-9/10, timmejä, pitkät paksut hiukset, soikeat kasvot, korkeat poskipäät yms. klassisen kauniina pidettyjä piirteitä. "
Jo tämä lausuntosi kertoo että et tiedä oikeasti elämästä yhtään mitään. Kannattaa joskus tulla sieltä tutkijan kammiosta ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
"Näissä ketjuissa yleensä sanotaan, että se yksi sopiva riittää ja näinhän asia nimenomaan on. Mutta useimmiten ne tasot sitten kohtaavat myös. Poikkeuksia on harvoin."
Huomionarvoista kuitenkin on nimenomaan se että niissä ei kohtaa vain ne tasot jollain hyvin yleisellä tasolla vaan myös luonteet, kiinnostuksen kohteet ja erilaiset muut pienemmät preferenssit. Tasoteoriajankkaajat näyttävät elävän maailmassa jossa se taso on ainoa ratkaiseva seikka ja kaikki saman tasoiset voisivat noin vain pariutua keskenään tai viehättyisivät automaattisesti toisistaan koska ovat samantasoisia.
Nuo muut asiat liittyvät pääasiassa yhteiskuntaluokkaan ja kiintymyssuhdeteoriaan. Niitä tasoteoria ei käsittele, mutta ihan vain tasoteoriaankin spekseillä homma näyttää luonnistuvan melko hyvin siinä ikäluokassa missä pariutuminen pääasiassa tapahtuu eli alle kolmekymppisten luokassa.
Vanhemmiten mielestäni tasoteorian ennustettavuus hieman vähenee, koska ulkoisten seikkojen merkitys vähenee. Miesten mahdollisuudet yleensä paranevat, jos ovat hoitaneet asiansa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos klassisesti komeat miehet haluavat toistuvasti sinut sitoutuneeseen parisuhteeseen, niin tasosi on melko lähellä kymppiä. Jos taas et löydä naisena edes seksiä keskivertomiehenkään kanssa, niin tasosi on 0-1.
Nyt pitäisi vaan sitten tietää miten ne kaikki tasot 2-9 muodostuvat. Ääripääthän on aina helppo selittää mutta se väli onkin sitten vähän kinkkisempi.
Sitäpaitsi eri ihmiset
No puolivälin voi määrittää siten, että muutama kohtalaisen komea mies on halunnut sinut matkan varrella parisuhteeseen kanssaan. Suosiosi seksimarkkinoilla on tuollakin tasolla silkkaa priimaa, mutta parisuhteen löytyminen on hieman haastavaa. Alle vitosen taso naisilla alkaa näkyä jo selkeänä droppina lähestyvien miesten tasossa. Seksiä tulee edelleen, mutta miesten laatu alkaa heiketä silmissä. Yli vitosen tasolla taas on melko vähän eroa, jos naisen taso on 7-10. Itseasiassa miehen taso 7-10 muistuttaa melko paljon naisen tasoa 7-10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tasotieteilijä
Olet siis sitä mieltä, että ylipainoiset naiset eivät pariudu? Uskallan olla erimieltä.
Eikö juuri parisuhteeseen pääseminen määrittänyt naisen "tason"? Olen jopa kuullut usein, että pariutumisen kannalta naisen kasvoilla on suurempi merkitys kuin vartalolla. Seksisuhteessa taas päinvastoin, mutta kuulemma seksin saaminen ei määrit
Naisen taso määrittyy sillä, millaiset miehet haluavat naisen kanssa sitoutuneeseen parisuhteeseen. Taso on lähellä kymppiä, jos klassisen komeat miehen haluavat lähes aina sitoutua naisen kanssa. Ylipainoinen nainen voi löytää parisuhteen, mutta mikä on miehen laatu?
"Nuo muut asiat liittyvät pääasiassa yhteiskuntaluokkaan ja kiintymyssuhdeteoriaan. Niitä tasoteoria ei käsittele, mutta ihan vain tasoteoriaankin spekseillä homma näyttää luonnistuvan melko hyvin siinä ikäluokassa missä pariutuminen pääasiassa tapahtuu eli alle kolmekymppisten luokassa."
No tasoteoria onnistuu jälkikäteen kertomaan että näiden ihmisten pitikin mennä yhteen kun ovat samantasoisia. Mutta sillä ei ole mitään vastausta siihen miksi valittiin juuri tämä samantasoinen henkilö eikä jotain toista saman tasoista yksilöä. Eli se on hyvin heikko teoria koska sen pätevyys voidaan havaita vasta jälkikäteen mutta sen ennustusvoima on hyvin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon täyden kympin äijä, möhömahanen,keski-ikänen, kroonisesti persaukinen, en ole koulutettu, en omista mitään, en tule ikinä periin mitään, kavereita on just ja just yks, pilveäkin tykkään pössytellä, joskus jopa ihan aamusta.
Mut mä oon kans luotettava, ahkera, maailman luokan taitava omassa lajissani ja ihan kiva näkönenkin, en pitkä mut en lyhyt 175 senttiä ja mullon rautanen itsetunto ja osaan puhua kenelle tahansa normaalisti ilman että mä ryyppään, mitä en tykkää muutenkaan tehdä.
Juuri näin. Näitä tasoja kun ei voi objektiivisesti asettaa, joku määrittelee itsensä yläkanttiin, joku taas ala. Vaikka todellisuudessa olemme yksilöitä, joilla hyvät ja huonot puolet. Itse olen kympin nainen, keski-ikäinen, ylipainoa. entinen nätti tyttö :). Mieheni pitää minua kauniina, olen mielestäni kiva ihminen, ja työelämässäkin suhteellisen menestynyt.
Lainaukset eivät toimi, joten kommentoin ylipainoa. Jos ylipainoinen nainen on geenikaunis, hän voi olla tasoa 8. Ts. hänellä on tiimalasivartalo, paksut hiukset, kauniit kasvot ja hyvät vartalon mittasuhteet.
Hänellä on siis paljon kysyntää sekä seksiin että parisuhteeseen ja hän voi sitouttaa korkeatasoisen miehen, joka pitää muodokkaista naisista. Mutta hänellä ei ole isoa valikoimaa korkeatasoisia miehiä valittavanaan niin kuin olisi, jos hän olisi hoikka.
Ihan ok niille jotka minun tyyppisestäni pitävät.
Yli nelikymppinen, mutta hoikka ja hyvännäköinen. Vähän hippimäinen. Taiteellinen. Utelias, kiinnostunut asioista.
Älykäs mutta en korkeasti koulutettu.
Kiltti, ystävällinen ja hyväntahtoinen, mutta monissa asioissa kriittinen ja kyseenalaistava. Tulen ihmisten kanssa toimeen ja osaan keskustella myös eri mieltä olevien kanssa. Huumorintajuinen. Hyvä itsetunto. Tyytyväinen elämääni. Eläinrakas.
Perussiisti, mutta aika laiska eikä koti ole sikasiisti. En tykkää kokata ja olen nirso. Turhamainen. Aika jääräpää ja itsepäinen. Tulen helposti kipeäksi. Huumori saattaa olla tyhmää. Olen ehkä huonolla tavalla ikäistäni nuoremman oloinen. Paljon ns. epäsuosittuja mielipiteitä. En ole kovin kunnianhimoinen työssäni tai muutenkaan. Pienet tulot. Ärähdän joskus helposti, tosin pahoittelen myös saman tien. Tykkään eläimistä enemmän kuin ihmisistä.
Nelosen ( siis ala-arvoinen ) tasoinen mies. Eipä tuo haittaa.
"No puolivälin voi määrittää siten, että muutama kohtalaisen komea mies on halunnut sinut matkan varrella parisuhteeseen kanssaan. Suosiosi seksimarkkinoilla on tuollakin tasolla silkkaa priimaa, mutta parisuhteen löytyminen on hieman haastavaa. Alle vitosen taso naisilla alkaa näkyä jo selkeänä droppina lähestyvien miesten tasossa. Seksiä tulee edelleen, mutta miesten laatu alkaa heiketä silmissä. Yli vitosen tasolla taas on melko vähän eroa, jos naisen taso on 7-10. Itseasiassa miehen taso 7-10 muistuttaa melko paljon naisen tasoa 7-10."
Uskomattoman yleisluonteista löpinää. "Muutama kohtalaisen kome mies on halunnut sinuta matkan varrella", "miesten laatu alkaa heiketä silmissä" ja muuta vastaavaa jonka jokainen voi tulkita ihan kuten haluaa. Eli siis tasoteorialla ei ole mitään todellista vakioitavaa mittaria joilla käsitellä taviksia.