Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
301/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla se sinua haittaa, että joku uskoo siihen? "

Ei haittaisi lainkaan jos he vain pitäisivät sen uskonsa itsellään. Mutta kun heillä on kova halu käännyttää muitakin miehiä samaan uskoon niin se aiheuttaa kyllä tuhoa yhteiskunnassa ihan kuten monet oikeat uskonnotkin jotka levittävät epäterveitä ajatuksia ihmisten mieliin.

Eiköhän meistä miehistä suurin osa tiedä oman tasonsa. Jos ei tiedä, niin sen voi käydä testaamassa Tinderissä.

Aika pelottavaa jos ihmiset todella kuvittelevat yhden kaupallisen deittisovelluksen kertovan heidän tasonsa. Juuri siksi nämä tasouskovat ovat todella vaarallisia ajatuksineen.

No jos tässä nyt puhutaan pariutumisen tasoista, niin en tiedä parempaakaan testi

Mitä väliä, jos tuolta 1-5 mätsin joukosta voi löytyä elämänkumppani ja 600 mätsin joukosta ei löydykään sopivaa? Onko määrä tärkeämpää kuin laatu? Miksi ei riitä yksi elämänkumppani vaan pitää olla satoja vaihtoehtoja?

Vierailija
302/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jos tässä nyt puhutaan pariutumisen tasoista, niin en tiedä parempaakaan testiä tähän, kuin Tinder. Minä saan 1-5 mätsiä kuukaudessa / mies, joka saa 600 mätsiä kuukaudessa. Näissä kahdessa on minun mielestäni selkeä tasoero."

Ääripäiden löytämiseen ei tarvita edes mitään Tinderiä.  

Teidän kannattaa myös tajuta että Tinder on useimmille pelkkää viihdettä, ei mikään paikka jossa tosissaan rankattaisiin ihmisiä tasojen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen valitsi kumppanin ulkoisen tason perusteella. Mies siis oletettavasti suostui monogamiseen suhteeseen naisen kanssa ja päätös parisuhteesta tehtiin sen vuoksi, että mies piti naista kauniina ja nainen taas katsoi tulevaisuuden tavoitteiden olevan suurin piirtein samankaltaiset saman tasoisen miehen kanssa (mahdolliset lapset, asuinpaikkakunta, avioliitto/avoliitto, yhteinen saliharrastus tms...)"

Onnistut tuossa kertomaan kaksi ihan vastakkaista asiaa. Ensin nainen valitsee kumppanin nimenomaan ulkoisen tason perusteella mutta sitten kuitenkin lapsihaaveiden ja tulevaisuuden suunnitelmien ja yhteisten harrastusten perusteella. Siis kumman vai molempien?

Ei, vaan hän valitsi kumppanin ulkonäön perusteella. Kuten hän olisi toiminut kenen tahansa muunkin miehen kohdalla. Sen jälkeen tämän valintakorin miehen kanssa aloitettiin pohtimaan parisuhdetta, johon luonnollisesti liittyvät

Ja jos nämä muut kriteerit eivät mätsää niin suhdetta ei synny. Eli ne olivat ihan yhtä karsivia kriteereitä kuin ulkonäkö.

Vierailija
304/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla se sinua haittaa, että joku uskoo siihen? "

Ei haittaisi lainkaan jos he vain pitäisivät sen uskonsa itsellään. Mutta kun heillä on kova halu käännyttää muitakin miehiä samaan uskoon niin se aiheuttaa kyllä tuhoa yhteiskunnassa ihan kuten monet oikeat uskonnotkin jotka levittävät epäterveitä ajatuksia ihmisten mieliin.

Eiköhän meistä miehistä suurin osa tiedä oman tasonsa. Jos ei tiedä, niin sen voi käydä testaamassa Tinderissä.

Aika pelottavaa jos ihmiset todella kuvittelevat yhden kaupallisen deittisovelluksen kertovan heidän tasonsa. Juuri siksi nämä tasouskovat ovat todella vaarallisia ajatuksineen.

No jos tässä nyt puhutaan pari

Huoh... No koetapa miettiä itse. Olitko olevinasi vielä mies, jonka pitäisi tietää, mitä eroa on miehen ja naisen pariutumishaaveissa.

Vierailija
305/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen valitsi kumppanin ulkoisen tason perusteella. Mies siis oletettavasti suostui monogamiseen suhteeseen naisen kanssa ja päätös parisuhteesta tehtiin sen vuoksi, että mies piti naista kauniina ja nainen taas katsoi tulevaisuuden tavoitteiden olevan suurin piirtein samankaltaiset saman tasoisen miehen kanssa (mahdolliset lapset, asuinpaikkakunta, avioliitto/avoliitto, yhteinen saliharrastus tms...)"

Onnistut tuossa kertomaan kaksi ihan vastakkaista asiaa. Ensin nainen valitsee kumppanin nimenomaan ulkoisen tason perusteella mutta sitten kuitenkin lapsihaaveiden ja tulevaisuuden suunnitelmien ja yhteisten harrastusten perusteella. Siis kumman vai molempien?

Ei, vaan hän valitsi kumppanin ulkonäön perusteella. Kuten hän olisi toiminut kenen tahansa muunkin miehen kohdalla. Sen jälkeen tämän valintakorin miehen kanssa aloitettiin poh

Mies oli saanut todennäköisesti harrastaa naisen kanssa jo seksiä tuossa vaiheessa, kun parisuhdetta pohdittiin.

Vierailija
306/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo taso jutut on aika kurjia ja masentavia juttuja.

Mietittekö yhtään miltä ne tuntuu jos on alimmanluokan nainen? Yli 30 vuotias työtön  yksinhuoltaja jolla ylipainoisuutta ja asuu vuokralla? Ei varmasti tunnu kivalta jos kuuluu tuohon kastiin..dissattuun sakkiin...discastiin.

Vierailija
307/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittekö yhtään miltä ne tuntuu jos on alimmanluokan nainen? Yli 30 vuotias työtön  yksinhuoltaja jolla ylipainoisuutta ja asuu vuokralla? Ei varmasti tunnu kivalta jos kuuluu tuohon kastiin..dissattuun sakkiin...discastiin.

Ei se tunnu miehestä sen kivemmalta.

Vierailija
308/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan hän valitsi kumppanin ulkonäön perusteella. Kuten hän olisi toiminut kenen tahansa muunkin miehen kohdalla. Sen jälkeen tämän valintakorin miehen kanssa aloitettiin pohtimaan parisuhdetta, johon luonnollisesti liittyvät nuorilla ihmisillä lapsihaaveet/haaveettomuus."

Sinä ja tasoteoriasi unohdatte koko ajan sen että ihmisten valikoivuudsessa on todella iso ero. Yhdelle pitää olla juuri se ihan tietyn lainen ihminen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin jotta kelpaa mutta jollekin muulle kelpaa todella monenlainen kumppani ja hän voi viehättyä silti heistä kaikista. Nämä tekevät todella paljon isomman eron siinä miten helppo yksilön on pariutua kuin se mikä on hänen tasonsa. Koska laaja skaala vaatimuksissa lisää todella paljon potentiaalisten tarjokkaiden määrää.

Vierailija
309/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin se on tasoteoria minulla se on yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
310/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen varmaan 8-9, hoikka, nätti, koulutettu, hyvä työpaikka, tyylini aika klassinen, meikkaan kevyesti, hiukset pitkät paksut ja luonnonkiharat. Ei nipota tai draamaile ja tykkään seksistä. Ja joo tarjokkaita ainakin sänkyyn olisi kyllä vaikka kuinka. Toisaalta olen kyllä sitten vaativakin. En niinkään ulkonäön tai rahan suhteen, pidän suurinta osaa ihan miellyttävän näköisenä ja rahaa minulla on itsellänikin, mutta pitää olla älykäs ja arvojen ja luonteen puolesta minulle sopiva. 

Vierailija
311/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyytesi tai työssäkäymisesi ja asumismuotosi on täysin irrelevanttia miehille. Yksinhuoltajuutesi on pitkä miinus mutta jos laitat kroppasi kondikseen niin vientiä varmasti löytyy ihan hyvistäkin miehistä riippuen naamastasi, luonteestasi ja seksuaalisesta historiastasi.

Vierailija
312/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/10 luulisin. Ei koskaan mitään suhdetta ollut, ei edes kädestä pitämistä. Lyhyt, kaljuuntuva, pienituloinen. Introvertti. Ei kukaan nainen ota tällaista keski-ikäistä täysin kokematonta luuseria vaivoikseen.

Mä olen syvästi ihastunut juuri sun kaltaiseen mieheen. Mutta olen itse aivan kauhee. Siksi en uskalla näyttää ihastumistani kunnolla ja toisaalta se mies on itse niin arka ja oletettavasti kokematon, ettei se tajua mitään. Tai jos tajuaa, miksi se minusta kiinnostuisi? Olenhan ruma ja vanha. Tasokseni arvioisin ehkä 2/10. 

Vierailija
313/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, vaan hän valitsi kumppanin ulkonäön perusteella. Kuten hän olisi toiminut kenen tahansa muunkin miehen kohdalla. Sen jälkeen tämän valintakorin miehen kanssa aloitettiin pohtimaan parisuhdetta, johon luonnollisesti liittyvät nuorilla ihmisillä lapsihaaveet/haaveettomuus."

Sinä ja tasoteoriasi unohdatte koko ajan sen että ihmisten valikoivuudsessa on todella iso ero. Yhdelle pitää olla juuri se ihan tietyn lainen ihminen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin jotta kelpaa mutta jollekin muulle kelpaa todella monenlainen kumppani ja hän voi viehättyä silti heistä kaikista. Nämä tekevät todella paljon isomman eron siinä miten helppo yksilön on pariutua kuin se mikä on hänen tasonsa. Koska laaja skaala vaatimuksissa lisää todella paljon potentiaalisten tarjokkaiden määrää.

Hyvännäköisillä naisilla ei ole koskaan mitään laajaa skaalaa. Mitä paremman näköinen nainen, sitä varmemmin se mies on aivan samasta muotista veistetty, kuin kaikki komeat miehet. Nainen sen sijaan voi olla paremman näköisenä hyvin monen näköinen tai värinen.

Vierailija
314/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies oli saanut todennäköisesti harrastaa naisen kanssa jo seksiä tuossa vaiheessa, kun parisuhdetta pohdittiin."

No tasojankkaajien on kyllä todella huomattu pitävän seksiä miehen elämän suurimpana päämääränä jonka saaminen on ainoa jolla on merkitystä.

Vierailija
315/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No jos tässä nyt puhutaan pariutumisen tasoista, niin en tiedä parempaakaan testiä tähän, kuin Tinder. Minä saan 1-5 mätsiä kuukaudessa / mies, joka saa 600 mätsiä kuukaudessa. Näissä kahdessa on minun mielestäni selkeä tasoero."

Ääripäiden löytämiseen ei tarvita edes mitään Tinderiä.  

Teidän kannattaa myös tajuta että Tinder on useimmille pelkkää viihdettä, ei mikään paikka jossa tosissaan rankattaisiin ihmisiä tasojen mukaan.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin Tinder tekee rahaa sillä, että se rankkaa ihmisiä tason mukaan.

Vierailija
316/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies oli saanut todennäköisesti harrastaa naisen kanssa jo seksiä tuossa vaiheessa, kun parisuhdetta pohdittiin."

No tasojankkaajien on kyllä todella huomattu pitävän seksiä miehen elämän suurimpana päämääränä jonka saaminen on ainoa jolla on merkitystä.

On sillä merkitystä. Ja varsinkin jos sanot, että ulkonäkö oli kriteeri siinä, missä muutkin. Ero on vain se, että hyvännäköinen mies sai seksiä ja ruma ei.

Vierailija
317/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Ylipainoinen nainen voi löytää parisuhteen, mutta mikä on miehen laatu?

Miehen laatu on sama kuin ylipainoisella naisella.

Pelkkä ylipaino ei laske huomattavasti tasoa. Pitää olla myös muita huonoja asioita henkilössä.

Vierailija
318/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena tasoon vaikuttavat ainoastaan vartalo (paino), kasvot ja hiukset. Jos vartalo on 0/10, silloin ei tasoa nosta kasvot eikä hiukset. Jos taas kroppa on timmi, mutta naama mitäänsanomaton, voi taso laskea mutta paksuilla pitkillä hiuksilla pystyy hieman asiaan vaikuttamaan. Esimerkiksi 9/10 -> 7/10 (ilman kauniita hiuksia 6/10). Ylipainoisena olet automaattisesti nolla, näin karkeasti arvioituna. Ystävyyteen tarvitaan muutakin kun ylläolevat, vaikka niissäkin suhteissa ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon.

T. Tasotieteilijä

Olet siis sitä mieltä, että ylipainoiset naiset eivät pariudu? Uskallan olla erimieltä.

Eikö juuri parisuhteeseen pääseminen määrittänyt naisen "tason"? Olen jopa kuullut usein, että pariutumisen kannalta naisen kasvoilla on suurempi merkitys kuin vartalolla. Seksisuhteessa taas päi

Sano sinä. Olen reilusti ylipainoinen nainen. Mieheni on pitkä, komea, akateemisesti koulutettu ja varakas. 

Vierailija
319/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei riitä yksi sopiva vaan pitäisi olla korkeatasoinen ja kelvata kumppaniksi kaikille? Mikä teitä vaivaa? Rakkaus ja elämänkumppani on paljon tärkeämpää ja tekee onnellisemmaksi pidemmällä aikavälillä kuin joku tasokkailta ihmisiltä matchien saaminen tinderissä. Katsokaa muutakin kuin pintaa niin löydätte mukavan ja rakastavan puolison. 

Vierailija
320/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei riitä yksi sopiva vaan pitäisi olla korkeatasoinen ja kelvata kumppaniksi kaikille? Mikä teitä vaivaa? Rakkaus ja elämänkumppani on paljon tärkeämpää ja tekee onnellisemmaksi pidemmällä aikavälillä kuin joku tasokkailta ihmisiltä matchien saaminen tinderissä. Katsokaa muutakin kuin pintaa niin löydätte mukavan ja rakastavan puolison. 

Kaikki meistä eivät halua monogamista rakkautta ja parisuhdetta. Osa meistä on vain kevyiden suhteiden perässä ja silloin tasoa täytyy nostaa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jos on siis mies.