Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
241/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v mies, mitat 184/82, palkka +50k vuodessa ja talous kunnossa. Ei sairauksia tai riippuvuuksia eikä mt-ongelmia. kaksi lasta vuoroviikoin. Ulkonäkö keskinkertainen, pientä kaljuuntumista havaittavissa, mikä ahdistaa. Rauhallinen ja empaattinen luonne, mutta sosiaaliset taidot 3/10.

Olisko taso näiden perusteella 6/10.

Vierailija
242/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lihakset eivät nosta tasoa kuin hyvin rajallisesti tasoteorian mukaan, sillä tasoteoria perustuu geenikomeuteen ja -kauneuteen. Ihmisillä on sisäänrakennettu kyky havaita geeneistä peräisin olevaa maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä (koskien siis henkisiä ominaisuuksia myös). Se on täysin tiedostamatonta useimmiten, mistä johtuen tasoteoriaa vastustetaan niin kiivaasti siinäkin tapauksessa, että itse oltaisi toimittu juuri niin kuin teoriassa sanotaan."

Tasoteoria muuttuu aina sen mukaan mitä sen milloinkin pitää selittää. Vaikka jokainen mies jota olen tapaillut on aina ollut nimenomaan luonteeltaan tietynlainen ja ulkonäöltään sitten ihan eri näköinen niin eikös se tasoteoria tule kertomaan että kyllä ne miehet ovat olleet "geenikomeita" joten tasoteoria on oikeassa ja minä väärässä.

Ei tasoteoria väitä, että sinun miehesi ovat geenikomeita. Tuskin ovat. 

En kyllä käsitä miksi näitä varsin yksinkertaisia periaatteita on niin vaikea ymmärtää. Itse ymmärsin jo ensilukemalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Geenikomeiden miehien ei ole tarvinnut ylenmääräisesti urheilla, sen takia kuivettuneita geenikomeita miehiä ei juuri näe."

Ei himourheilu liity varsinkaan miehillä ollenkaan ulkonököön vaan ihan tuetynlaiseen luonteenlaatuun jossa kehoa halutaan tietoisesti haastaa ja rääkätä. Ei sitä tehdä naiseten takia vaan ihan itsensä takia.

Vierailija
244/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kaikki alkujamme ja pohjimmiltamme 10/10.

Olkaa hyvät. Hyvää alkavaa viikkoa! <3

No tämä ei ainakaan minun deittailumenestyksessäni näy ollenkaan.

Vierailija
245/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kyllä käsitä miksi näitä varsin yksinkertaisia periaatteita on niin vaikea ymmärtää. Itse ymmärsin jo ensilukemalta"

Kai ne nyt ovatkin yksinkertaisia jos ne voi aina vain nuijia jokaiseen erimuotoiseen reikään väkisin lekalla.

Vierailija
246/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tasoteoria väitä, että sinun miehesi ovat geenikomeita. Tuskin ovat. "

Mutta millä perusteella minä sitten tasoteorian mukaan valitsen kumppanini?

Vierailija
247/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, sinun seksuaalinen markkina-arvosi määrittyy sillä, kuinka monet ja minkä näköiset miehet haluavat kanssasi sitoutuneeseen parisuhteeseen. Miehen kohdalla markkina-arvo määrittyy sillä, kuinka monet, minkä ikäiset ja minkä näköiset naiset haluavat miehen kanssa pelkkää seksiä (joka tarkoittaa sitä, että mies saa koska tahansa myös parisuhteen)

Vierailija
248/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on hyvätuloinen eli korkeakoulutettu niin miehen mielenterveysongelmilla ei ole väliä. Hyvätuloiset/korkeakoulutetut miehet ei ole juurikaan sinkkuina vaan heille vientiä riittää koska naiset heitä haluaa.

Vain tietynlaiset naiset haluavat heitä. Ei kaikki naiset. 

melkein kaikki naiset

Bullshit, dorka.

Vierailija
249/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä mihin muut minut laittaisi mutta omasta mielestä sanoisin, että olen 0 tai ehkä 1. Olen suht tylsä ja mitäänsanomattoman näköinen, arkinen. Harrastukset ovat luokkaa lukeminen ja pelaaminen. Käytän paljon hameita, ja ehkä jotain goottihenkisyyttä on pukeutumisessa havaittavissa. 

Mielenterveysongelmia (traumaperäisiä) on mutta työstän niitä terapeutin kanssa. 

N35

Vierailija
250/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö 3/10 

Mitat 180/100 ja naama suht ruma

Palkka 4/10

Saan bruttona palkkaa 3300e/kk

Koulutus 2/10

Ammattikoulu 

Luonne 6/10

Ei mt ongelmia ja tasapainoinen mieli

Status työelämässä tai/ja yhteiskunnassa 2/10

Työväenluokkaan kuulun enkä ole tunnettu

Kokonaistaso 3,4/10 

T:alhaisentason sinkkumies

Vierailija
251/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Geenikomeiden miehien ei ole tarvinnut ylenmääräisesti urheilla, sen takia kuivettuneita geenikomeita miehiä ei juuri näe."

Ei himourheilu liity varsinkaan miehillä ollenkaan ulkonököön vaan ihan tuetynlaiseen luonteenlaatuun jossa kehoa halutaan tietoisesti haastaa ja rääkätä. Ei sitä tehdä naiseten takia vaan ihan itsensä takia.

Totta varmaan tuokin, sitä paitsi voi olla monia tavoitteita yhtäaikaa. Kun asiat menevät överiksi, niin se karkottaa kumppaneita olipa asia mikä tahansa. Toisaalta voi löytää vastaavasti samasta asiasta innostuneen kumppanin, jolloin kaikki natsaa.

Tasoteoria kuvaa vain ja ainostaan yleisiä lainalaisuuksia eli ei kenenkään yksilöllisiä mieltymyksiä. Näissä ketjuissa yleensä sanotaan, että se yksi sopiva riittää ja näinhän asia nimenomaan on. Mutta useimmiten ne tasot sitten kohtaavat myös. Poikkeuksia on harvoin.

Vierailija
252/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tasoon vaikuttavat ainoastaan vartalo (paino), kasvot ja hiukset. Jos vartalo on 0/10, silloin ei tasoa nosta kasvot eikä hiukset. Jos taas kroppa on timmi, mutta naama mitäänsanomaton, voi taso laskea mutta paksuilla pitkillä hiuksilla pystyy hieman asiaan vaikuttamaan. Esimerkiksi 9/10 -> 7/10 (ilman kauniita hiuksia 6/10). Ylipainoisena olet automaattisesti nolla, näin karkeasti arvioituna. Ystävyyteen tarvitaan muutakin kun ylläolevat, vaikka niissäkin suhteissa ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon.

T. Tasotieteilijä

Vierailija
253/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä, minkäpä sille mahtaa.

Vierailija
254/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen, sinun seksuaalinen markkina-arvosi määrittyy sillä, kuinka monet ja minkä näköiset miehet haluavat kanssasi sitoutuneeseen parisuhteeseen. Miehen kohdalla markkina-arvo määrittyy sillä, kuinka monet, minkä ikäiset ja minkä näköiset naiset haluavat miehen kanssa pelkkää seksiä (joka tarkoittaa sitä, että mies saa koska tahansa myös parisuhteen)

Ihanan 50-lukulainen maailmankuva tässä teoriassa. Käytännössä se siis kertoo että tasoteoria pätee naisilla vain jos nainen haluaa nimenomaan parisuhteen eikä niinkään seksiä ja miehen kohdalla jos hän ei halua ensisijassa parrsuhdetta vaan seksiä.

Miten ne erilaiset ihmiset sitten toisensa löytävät ei ilmeisesti tasoteoriaa kiinnosta.

Vierailija
255/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v mies, 183 cm / 78 kg.

Vuositulot 75 000 €. Tutkinto = amk.

Omat arvioni tasostani:

Naama: 4.5/10

Kroppa: 6.5/10

Sosiaaliset taidot: 6/10

Vierailija
256/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tasoon vaikuttavat ainoastaan vartalo (paino), kasvot ja hiukset. Jos vartalo on 0/10, silloin ei tasoa nosta kasvot eikä hiukset. Jos taas kroppa on timmi, mutta naama mitäänsanomaton, voi taso laskea mutta paksuilla pitkillä hiuksilla pystyy hieman asiaan vaikuttamaan. Esimerkiksi 9/10 -> 7/10 (ilman kauniita hiuksia 6/10). Ylipainoisena olet automaattisesti nolla, näin karkeasti arvioituna. Ystävyyteen tarvitaan muutakin kun ylläolevat, vaikka niissäkin suhteissa ulkonäkö merkitsee yllättävän paljon.

T. Tasotieteilijä

Kyllä tasoteoriassa on myös luonnepuoli mukana. Et tunne tasoteoriaa kunnolla.

Vierailija
257/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näissä ketjuissa yleensä sanotaan, että se yksi sopiva riittää ja näinhän asia nimenomaan on. Mutta useimmiten ne tasot sitten kohtaavat myös. Poikkeuksia on harvoin."

Huomionarvoista kuitenkin on nimenomaan se että niissä ei kohtaa vain ne tasot jollain hyvin yleisellä tasolla vaan myös luonteet, kiinnostuksen kohteet ja erilaiset muut pienemmät preferenssit. Tasoteoriajankkaajat näyttävät elävän maailmassa jossa se taso on ainoa ratkaiseva seikka ja kaikki saman tasoiset voisivat noin vain pariutua keskenään tai viehättyisivät automaattisesti toisistaan koska ovat samantasoisia.

Vierailija
258/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä, minkäpä sille mahtaa.

Kai se simppeli tasoteoriasi sen kuitenkin osaa kertoa? Vai eikö osaa?

Vierailija
259/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tasotieteilijä

Kyllä tasoteoriassa on myös luonnepuoli mukana. Et tunne tasoteoriaa kunnolla.

No kerropa sitten miten se on siinä mukana ja mikä on sen painoarvo suhteessa muihin tasoteorian osiin?

Vierailija
260/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu roikkuu vähän mitä arvostaa. Olen lapseton yli 30 vuotias, se on monelle iso plussa verrattuna siihen että olisi lapsia. Olen myös lyhyt, moni mies tykkää. Toisaalta olen ruma enkä jaksa keskittyä ulkonäköhömppään; meikkeihin, vaatteisiin, hiuksiin jne. Olen myös erittäin introvertti, inhoan sosiaalisia tilanteita enkä pidä tupakoijista tai reilummin alkoa käyttävistä. Ehkä keskimäärin 2.