Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipide siitä että naisella ei mene kauneudenhoitoon kuin 5e /kk?

Vierailija
02.01.2023 |

Eli shampoo ja hoitoaine ja huulirasva

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pese käsiään tai vartaloaan, joten kuulostaa kuvottavalta. 

Kuuluuko käsienpesuaine kauneudenhoitoon??

Kuuluu, jos hiustenpesukin lasketaan. 

Vierailija
22/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kasvojen pesu ja koSteutus? Ne saa pilkkahintaan, mutta ei sisältämään tuohon 5euroon.

Vedellä pesu. Iho ei tarvitse kosteusta kun on öljyinen

On varmaan kaameassa kunnossa myös. Rasvoittumisen saa kuriin kosteuttamalla ihoa.

No ei ole :D Ei yhtään näppyjä

Harvoin kai aikuisilla mitään näppyjä onkaan? Iho voi silti olla samea, tukkoinen, epätasainen, harmahtava ja öljyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Jos luulet, että se tekee susta jotenkin "paremman" ihmisen kuin muut naiset, niin väärässä oot.

Narsisti voi korottaa itseään myös "luonnollisuudella" ja "luonnonkauneudella." Eiköhän tämä ole juuri sitä.

Vierailija
24/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita nyt tarvi joka kk ostaa. Mut varmaan aika lähelle totuutta mennään, ku kasvorasva on pakko ostaa talvisin. 

Vierailija
25/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta kasvojen pesu ja koSteutus pitää saada kuntoon.

Kaikilla ei ole kuivaa ihoa, joka tarvitsee erillistä kosteutusta. Kasvot voi pestä vedellä. 

Eikä iho kuivukaan, kun sitä ei alvariinsa hinkkaa kemikaaleilla. Siksihän miehilläkin pysyy iho hyvänä pelkällä tavallisella pesulla, kun eivät ole koskaan itseään sellaiselle ihon ja hiukset pilaavalle kemikaalikuormalle toteuttaneet.

Vierailija
26/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonlapsi kirjoitti:

Samoin täällä. Ehkä joku kauhistuu, mutta mulle täysin normaalia. Ei ne miehetkään tuhlaa mihinkään kuorimavoiteeseen tai kosmetiikkasetteihin jne jotka maksaa 100e.

Ja sen huomaa. Miesten kasvojen iho on usein ennenaikaisesti rypistynyt ja huono.

Vierailija
27/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi kirjoitti:

Samoin täällä. Ehkä joku kauhistuu, mutta mulle täysin normaalia. Ei ne miehetkään tuhlaa mihinkään kuorimavoiteeseen tai kosmetiikkasetteihin jne jotka maksaa 100e.

Jep

Tosin Christiano Ronaldo on kyllä poikkeus 😅

Vierailija
28/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika rapea iho naisella. T. Itseään rasvaava mies.

Vierailija
29/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole kuivaa ihoa, joka tarvitsee erillistä kosteutusta. Kasvot voi pestä vedellä. 

Eikä iho kuivukaan, kun sitä ei alvariinsa hinkkaa kemikaaleilla. Siksihän miehilläkin pysyy iho hyvänä pelkällä tavallisella pesulla, kun eivät ole koskaan itseään sellaiselle ihon ja hiukset pilaavalle kemikaalikuormalle toteuttaneet.

Miehet eivät ole homogeenin massa. Kaikilla miehillä ei todellakaan ole hyväkuntoinen iho. Ihmeellistä lokerointia taas. 

Vierailija
30/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla menee ainakin:

Käsisaippua

Dödö

Hammastahna, hammaslankain

Suihkusaippua

Shampoo

Hoitoaine

Väriä sisältävä tehohoito

Huulirasva

+vuosittain:

Ripsiväri

Kasvojen puhdistusaine

Teriä shaveriin

Uusi pesusieni

Kynsilakka ja puhdistusaine

Kuorintavoide

Kuivashampoo ja hiuksiin jätettävä hoitoaine (näitä voi joskus mennä muutamat vuodessa)

Vierailija
31/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tämä harhaluulo, että miesten ihot olisivat jotenkin kauniita? En ole nähnyt nelikymppistä miestä, jolla olisi tasainen, kuulas ja juonteeton iho. Samanikäisiä naisia kyllä.

Vierailija
32/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että isäsi ei käytä kosteusvoidetta tai muita kemikaaleja, ei tarkoita, että kukaan mies ei käyttäisi. Ja miehilläkin on aknea ynnä muuta iho-ongelmaa siinä missä naisillakin. Pöljää väittää, että miehet ovat kaikki hyväihoisia. 

Vierailija
33/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika rapea iho naisella. T. Itseään rasvaava mies.

Ihan pehmeä

Vierailija
34/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologina voin kertoa sinulle salaisuuden: Miehetkin käyvät kauneushoidoissa, käyttävät kosteusvoidetta jne. Eikö olekin ihmeellinen asia?

Vierailija
35/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonlapsi kirjoitti:

Ja sen huomaa. Miesten kasvojen iho on usein ennenaikaisesti rypistynyt ja huono.

Niin, kyllähän se tupakointi ja viinan juominen vanhentaa ennen aikaisesti kenet tahansa.

Vierailija
36/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika karvainen. Eipä tuo haittaa, itsekin sheivaan vaan kainalot ja joskus kesälomalla sääret ja bikinarajan.

Vierailija
37/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika karvainen. Eipä tuo haittaa, itsekin sheivaan vaan kainalot ja joskus kesälomalla sääret ja bikinarajan.

Ei mulla kasva kuin sellaiset vaaleat haituvat

Vierailija
38/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei kasva karva. Olen aina ollut kateellinen äidilleni, jolla ei kasva lainkaan sääri- tai käsikarvoja. Itse olen kuin gorilla, jos en sheivaa päivittäin. 

Vierailija
39/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset tuotteet eivät ensinnäkään kuulu "kauneudenhoitoon" enkä ymmärrä miksi pitäisi olla jotakin mieltä siitä kuinka paljon joku käyttää rahaa ks tuotteisiin tai edes "kauneudenhoitoon" liittyviin tuotteisiin.

Vierailija
40/62 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK. Jos luulet, että se tekee susta jotenkin "paremman" ihmisen kuin muut naiset, niin väärässä oot.

Narsisti voi korottaa itseään myös "luonnollisuudella" ja "luonnonkauneudella." Eiköhän tämä ole juuri sitä.

Siis sinusta jos ei läträä kosmetiikan kanssa, on narsisti? Mitä mä just luin?