Mielipide siitä että naisella ei mene kauneudenhoitoon kuin 5e /kk?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kasvojen pesu ja koSteutus? Ne saa pilkkahintaan, mutta ei sisältämään tuohon 5euroon.
Vedellä pesu. Iho ei tarvitse kosteusta kun on öljyinen
On varmaan kaameassa kunnossa myös. Rasvoittumisen saa kuriin kosteuttamalla ihoa.
No ei ole :D Ei yhtään näppyjä
Harvoin kai aikuisilla mitään näppyjä onkaan? Iho voi silti olla samea, tukkoinen, epätasainen, harmahtava ja öljyinen.
EVVK. Jos luulet, että se tekee susta jotenkin "paremman" ihmisen kuin muut naiset, niin väärässä oot.
Narsisti voi korottaa itseään myös "luonnollisuudella" ja "luonnonkauneudella." Eiköhän tämä ole juuri sitä.
Eihän noita nyt tarvi joka kk ostaa. Mut varmaan aika lähelle totuutta mennään, ku kasvorasva on pakko ostaa talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta kasvojen pesu ja koSteutus pitää saada kuntoon.
Kaikilla ei ole kuivaa ihoa, joka tarvitsee erillistä kosteutusta. Kasvot voi pestä vedellä.
Eikä iho kuivukaan, kun sitä ei alvariinsa hinkkaa kemikaaleilla. Siksihän miehilläkin pysyy iho hyvänä pelkällä tavallisella pesulla, kun eivät ole koskaan itseään sellaiselle ihon ja hiukset pilaavalle kemikaalikuormalle toteuttaneet.
Luonnonlapsi kirjoitti:
Samoin täällä. Ehkä joku kauhistuu, mutta mulle täysin normaalia. Ei ne miehetkään tuhlaa mihinkään kuorimavoiteeseen tai kosmetiikkasetteihin jne jotka maksaa 100e.
Ja sen huomaa. Miesten kasvojen iho on usein ennenaikaisesti rypistynyt ja huono.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlapsi kirjoitti:
Samoin täällä. Ehkä joku kauhistuu, mutta mulle täysin normaalia. Ei ne miehetkään tuhlaa mihinkään kuorimavoiteeseen tai kosmetiikkasetteihin jne jotka maksaa 100e.
Jep
Tosin Christiano Ronaldo on kyllä poikkeus 😅
Varmaan aika rapea iho naisella. T. Itseään rasvaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole kuivaa ihoa, joka tarvitsee erillistä kosteutusta. Kasvot voi pestä vedellä.
Eikä iho kuivukaan, kun sitä ei alvariinsa hinkkaa kemikaaleilla. Siksihän miehilläkin pysyy iho hyvänä pelkällä tavallisella pesulla, kun eivät ole koskaan itseään sellaiselle ihon ja hiukset pilaavalle kemikaalikuormalle toteuttaneet.
Miehet eivät ole homogeenin massa. Kaikilla miehillä ei todellakaan ole hyväkuntoinen iho. Ihmeellistä lokerointia taas.
Kyllä mulla menee ainakin:
Käsisaippua
Dödö
Hammastahna, hammaslankain
Suihkusaippua
Shampoo
Hoitoaine
Väriä sisältävä tehohoito
Huulirasva
+vuosittain:
Ripsiväri
Kasvojen puhdistusaine
Teriä shaveriin
Uusi pesusieni
Kynsilakka ja puhdistusaine
Kuorintavoide
Kuivashampoo ja hiuksiin jätettävä hoitoaine (näitä voi joskus mennä muutamat vuodessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee tämä harhaluulo, että miesten ihot olisivat jotenkin kauniita? En ole nähnyt nelikymppistä miestä, jolla olisi tasainen, kuulas ja juonteeton iho. Samanikäisiä naisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että isäsi ei käytä kosteusvoidetta tai muita kemikaaleja, ei tarkoita, että kukaan mies ei käyttäisi. Ja miehilläkin on aknea ynnä muuta iho-ongelmaa siinä missä naisillakin. Pöljää väittää, että miehet ovat kaikki hyväihoisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika rapea iho naisella. T. Itseään rasvaava mies.
Ihan pehmeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologina voin kertoa sinulle salaisuuden: Miehetkin käyvät kauneushoidoissa, käyttävät kosteusvoidetta jne. Eikö olekin ihmeellinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlapsi kirjoitti:
Ja sen huomaa. Miesten kasvojen iho on usein ennenaikaisesti rypistynyt ja huono.
Niin, kyllähän se tupakointi ja viinan juominen vanhentaa ennen aikaisesti kenet tahansa.
Varmaan aika karvainen. Eipä tuo haittaa, itsekin sheivaan vaan kainalot ja joskus kesälomalla sääret ja bikinarajan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika karvainen. Eipä tuo haittaa, itsekin sheivaan vaan kainalot ja joskus kesälomalla sääret ja bikinarajan.
Ei mulla kasva kuin sellaiset vaaleat haituvat
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei kasva karva. Olen aina ollut kateellinen äidilleni, jolla ei kasva lainkaan sääri- tai käsikarvoja. Itse olen kuin gorilla, jos en sheivaa päivittäin.
Kyseiset tuotteet eivät ensinnäkään kuulu "kauneudenhoitoon" enkä ymmärrä miksi pitäisi olla jotakin mieltä siitä kuinka paljon joku käyttää rahaa ks tuotteisiin tai edes "kauneudenhoitoon" liittyviin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
EVVK. Jos luulet, että se tekee susta jotenkin "paremman" ihmisen kuin muut naiset, niin väärässä oot.
Narsisti voi korottaa itseään myös "luonnollisuudella" ja "luonnonkauneudella." Eiköhän tämä ole juuri sitä.
Siis sinusta jos ei läträä kosmetiikan kanssa, on narsisti? Mitä mä just luin?
Kuuluu, jos hiustenpesukin lasketaan.