Sivistyneen perheen tuntomerkit?
Minkälaiset piirteet ja asiat perheessä kertovat mielestänne paljon heidän sivistystasostaan?
Minä kiinnitän paljon huomiota usein sisustukseen ja harrastuksiin. Usein sivistyneet ihmiset sisustavat talonsa maanläheisillä väreillä, eikä valkoisella. Talosta löytyy myös usein takka, viinikaappi ja kirjahylly. Harrastukset ovat puolestaan usein astetta vaativampia esimerkiksi eri musikaalisten soittimien harrastelua.
Mitä muita keksitte?
Kommentit (1020)
Ei perheestä näe mitään ulospäin välttämättä. Moni kakku päältä kaunis. Voi olla ihan vain kulissia hyvästä perhe-elämästä...
Käyttäytyvät kaikkia ihmisiä kohtaan samanlaisesti. Ymmärtävät mikä merkitys sillä on pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on maha täynnä kalakeittoa
Hyvä. Sitä jaksaa paremmin.😀
Sivistyneessä perheessä on nahkaselkäinen tietokirjasarja, joka on ainakin 24-osainen, sieltä löytyy kaikki tieto.
Upeat kulttuurilomat etelå-Italian seuduille, miksei myös etelä-Ranskaan, elo- syyskuussa.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Lapset käyttäytyvät hyvin silloinkin kun vanhempansa eivät ole paikalla. Ette uskoisi millaisia haistattelijoita monen hyvin toimeen tulvan audiperheen lapset ovat kun iskä ei ole näkemässä.
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII
Filmi katkee Biiffis