Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!
Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Luikautan testiin t. liuruhius
Vierailija kirjoitti:
Tervashampoo on paras jos on ongelmia päänahan kanssa.
EHS tervashampoo. Vettä, ärsytystä aiheuttavaa sulfaattia, hajusteita ja väriaineita. Ei voi olla hyväksi kenellekään.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-4 Rapeseedamide, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Panthenol, Pantolactone, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Sulfate, CI 15510, CI 19140, CI 42090, CI 28440
Raudan puute voi aiheuttaa hiusten huonoa kasvua, etenkin synnyttäminen tai runsaat menkat aiheuttaa puutosta. Myös b-vitamiinit saattavat olla nollissa.
Vierailija kirjoitti:
Raudan puute voi aiheuttaa hiusten huonoa kasvua, etenkin synnyttäminen tai runsaat menkat aiheuttaa puutosta. Myös b-vitamiinit saattavat olla nollissa.
Entä d-vitamiini?
Vierailija kirjoitti:
Käykö myös taloussuola
No ei :D
Vierailija kirjoitti:
Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.
Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.
Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin.
Suurkiitos!
Tässä minun vinkit:
- hoitoaine ennen shampoota ja vain hiusten latvoihin
- tuplavaahdotus shampoolla
- muotovaahto hiusten tyviin ennen fööniä, föönaa pää alaspäin
- tuuheuttava kuivashampoo, antaa volyymia
- tyven kohottamiseen on myös laitteita
- tein itse pehmennyksen tukkaan isoilla rullilla (siis kotipermanenttiaineella). Tämä auttoi pitkäksi aikaa lättäongelmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÅMÄ EI liity mitenkään tähän Shampoo pesuihin, mutta muistui mieleen eräs lukemani juttu "jostain"...en edes muista mistä 🤭... Mutta ei oo mun keksimään ( oon syytön 😂) ...., Mutta jäin toki itsekin miettimään ko.artikkelia, kun mua on
aina kiinnostanut myös muu kuin länsimainen lääketiede.
Se taisi olla Kiinalaista terveydenhoito ohjeita käsittävä juttu.
Tätä uskoo , tai EI usko , ken haluaa.
Siinä kerrottiin mm. hiusten hyvinvoinnista monin sanoin, ja että Hiukset ovat sielun tyyssija ja peili. Kuten myös silmät.
Ne ilmenevät omistajansa persoonallisuutta, elinvoimaa ja tunteita.Paljon mahdollista. Esimerkiksi mun tuttavapiirissäni, ystävistäni ja työpaikallani on muutamia naisia, joilla on ihanat hiukset... mulla niin lättänät.
Tuon lukemani jälkeen, mietin noita henkilöitä ihmisinä, hehän ovat niin mukavia, sopeutuvia, positiivisia ja ennakkoluulottomia ?
Siis ainakin heillä hiukset kuvastavat positiivista ja elinvoimaisia ihmistä .,,,,,,,Liirumlaarum hömpömpöö. Mene töihin.
Mee ite ottamaan iltapillerit kitusiisi.
Että järkesi taas pelaa.
Menkää muualle provoilemaan!
Ei ole tuulesta temmattua, että ihminen on sitä mitä syö.
Ja näyttää siltä mitä syö, hyvin pitkälti.
Ei ihon-ja hiustenhoidossa pelkät aineet, voiteet ja shampoot tee ihmeitä.
Ihmisten pitää itse nähdä vähän vaivaa terveytensä eteen.
Perimä geenit tottakai vaikuttaa. Niille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt huonohiukset kuulolle, on nimittäin teille VAKAVAA neuvoa. Koittakaa keskittyä ja lukea huolella läpi!
Peskää hiukset kananmunankeltuaisvedellä. Laittakaa yksi keltuainen pariin desiin jääkylmää vettä ja peskää sillä hiukset. t. M23
Se on ikivanha niksi. Kuulin sen aikoinaan 1920-luvulla syntyneeltä. Hiuksista tulee ihanan pehmeät ja tuuheat, mutta kääntöpuolena on hiuksista leyhyvä kananmunan tuoksu.
Ilmankos monet MIEHET ovat joko kaljuja tai harva hiuksisia jo ennen kun täyttävät 40 vuotta...
Harvalla miehellä on eläkeiässä kovin usein parturiin asiaa.
Ne hermot ne hermot ...ja ymmärtämättömyys hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos monet MIEHET ovat joko kaljuja tai harva hiuksisia jo ennen kun täyttävät 40 vuotta...
Harvalla miehellä on eläkeiässä kovin usein parturiin asiaa.
Ne hermot ne hermot ...ja ymmärtämättömyys hyvinvointiin.
Kaljuuntuminen johtuu miehillä korkeista testosteronitasoista esim Andrew Tate
Mulla ei auttanut shampoon vaihto, mutta Priorini toimi: https://tinyurl.com/yc5dphej
Tuli jo parin viikon jälkeen paljon tuuheampi tukka ja nyt voisi sanoa, että hiukset jopa rehottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kolmekymppiä ole vielä sellainen ikä, että hiukset pelköstään siitä alkaisi oheneen. Sulla on hormonaalista tau muuta terveydellistä häikkää.
Kaupat on väärällään kaikenlaisia tuuheuttavia shampoita, hoitoaineita, suihkeita, tyvikohottajia jne. Osta jotain sellaisia.
Ruokavalio ja elintavat kannattaa kans tsekata ja laittaa kuntoon.Minkä ikäisenä ikä alkaa näkymään hiuksissa?
2-300
Vierailija kirjoitti:
Tässä minun vinkit:
- hoitoaine ennen shampoota ja vain hiusten latvoihin
- tuplavaahdotus shampoolla
- muotovaahto hiusten tyviin ennen fööniä, föönaa pää alaspäin
- tuuheuttava kuivashampoo, antaa volyymia
- tyven kohottamiseen on myös laitteita
- tein itse pehmennyksen tukkaan isoilla rullilla (siis kotipermanenttiaineella). Tämä auttoi pitkäksi aikaa lättäongelmaan
Melkoinen kemikaalikuontalo tulee noilla konsteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei auttanut shampoon vaihto, mutta Priorini toimi: https://tinyurl.com/yc5dphej
Tuli jo parin viikon jälkeen paljon tuuheampi tukka ja nyt voisi sanoa, että hiukset jopa rehottaa.
Olen itse vuosia käyttänyt ja todennut että lisää hiusten kasvua ja kiiltoa ihan huomattavasti. Laitan nyt vielä suolashampoon testiin niin katsotaan tuleeko nyt hiuksista todella tuuheat ja paksut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käytän koiran biotiinia, ja se on hyödyllistä. Se on paljon edullisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo niin kuin on?
Vierailija kirjoitti:
FAIRY. Esim Original tai hajusteeton.
Tuohan on tiskiainetta, mitä helekuttia.
,,,,,,,Liirumlaarum hömpömpöö. Mene töihin.