Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!

Vierailija
02.01.2023 |

Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!

Kommentit (868)

Vierailija
61/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pese vain päänahka shampoolla, älä hiusten latvoja. 

No tämähän ei onnistu, kun peset päänahan, huuhdellessa kaikki valuu kuitenkin latvoihin.

Eikä tuosta muutenkaan ole paljon apua

Vierailija
62/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi suolaa sisältävä shampoo tekee mun ohuista hiuksista kuohkeat ja ne pysyy sellaisina koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil suolashampoota suosittelen

Vierailija
64/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suomalaisesta ja hellästä shampoosta

Vierailija
65/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolashampoo, ei tartte käyttää hoitoainetta lisäksi.

Vierailija
66/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on?

Vierailija
67/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on?

Hellää ja suomalaista shampoota

Vierailija
68/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku ihan totta. Perusvoidetta saunaan mennessä hiuksiin ja päänahkaan, hiero riittävästi. Imeytyy yllättävästi. Huuhtele ylimäärät pois ja jos tuntuu niin käytä hieman shampoota apuna. Vitsi ku tulee upeat hiukset. Toista tarvittaessa, väliin piisaa mieto shampoopesu useamman kerran.

Vierailija
69/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.

Kolmatta vuotta olen nyt käyttänyt pelkkää hoitoainetta. Pitkät hiukset. Päänahka ei sietänyt mitään shampoota.

Vierailija
70/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tällaisen shampoo vinkin jo lähes 10 vuotta sitten :

Käytä 3:a eri shampoota !

Siis joka kerta peset eri shampoolla, vuorotellen näillä kolmella.

Jokaisessa shampoossa on eri "hyviä aineita", kun pesee vaihdellen eri shampoolla, ei hiukset totu aina samaan.

Vierailija
71/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut aloittajalle, harvoin näkee yhtä monta yhdyssanavirhettä noin lyhyessä otsikossa. Ei pahalla. Ja miksi "liuruhiuksi" on kirjoitettu yhteen, tai miksi se on ylipäätään kirjoitettu, kun ei sellaista sanaa ole olemassakaan...

Vierailija
72/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erlittäin hieno suomalainen terlrvasamppoo!

Vierailija
73/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä shampoo pesut pois, pese jonkin aikaa pelkällä lämpimällä vedellä ja katso tuleeko muutosta.

Vierailija
74/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.

Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.

Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9

Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin. 

Suurkiitos!

Vierailija
75/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku ihan totta. Perusvoidetta saunaan mennessä hiuksiin ja päänahkaan, hiero riittävästi. Imeytyy yllättävästi. Huuhtele ylimäärät pois ja jos tuntuu niin käytä hieman shampoota apuna. Vitsi ku tulee upeat hiukset. Toista tarvittaessa, väliin piisaa mieto shampoopesu useamman kerran.

Ihan hyvä ohje. Itse pesin vahingossa kosteusrasvalla hiukset (en nähnyt hämärässä mitä purkin kyljessä luki) ja tuli tosi hyvät.

Vierailija
76/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna shampoo

Vierailija
77/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vastausta ei kukaan halua kuulla, mutta mulla on liruhiukset olleet aina ja ainoa hiustyyli jonk on ok on lyhyt tukka.

Olen kokeillut myös tätä, ja hiukseni ovat siitä uskomattomat, että ne ovat ihan päänmyötäistä lirua myös lyhyinä, jos ei ihan siiliksi aja. Parhaimmalta näyttää pitkänä ja puhtaana. Lyhempi kuin hartiamittainen roikkuu aivan lörönä alaspäin vaikka mitä tekisi, mutta vartaloon törmätessään hius saa edes vähän tukea ja eloa.

Käsittele ne jollakin, laita vaikka raidat. Se kohottaa hiusten juuria ja tekee hiuksista tuuheamman näköiset.

Vierailija
78/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa oppeja jostain ulkomaaseesta liuru hiuksi ongelmaaseesi.

Vierailija
79/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tällaisen shampoo vinkin jo lähes 10 vuotta sitten :

Käytä 3:a eri shampoota !

Siis joka kerta peset eri shampoolla, vuorotellen näillä kolmella.

Jokaisessa shampoossa on eri "hyviä aineita", kun pesee vaihdellen eri shampoolla, ei hiukset totu aina samaan.

Hiukset ei totu yhtään mihinkään ja perusshampoot sisältää pääosin ihan samoja aineita, eli vettä ja sulfaattia ja häviävän pienen määrän muita aineita.

Vierailija
80/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta shampoon käyttö. Pese pelkällä hoitoaineella vähän aikaa, niin hiukset vahvistuvat.

Voi vtu mikä neuvo. Sitten ne ainakin menee liruna päätä myöten. Älä vaan ap noudata tuota neuvoa, tai sulla ei ole kohta sitä lirulettiäkään, vain kutiseva ja haiseva ja sairas

päänahka.

Et selvästi tiedä asiasta mitään, tai olet shampookauppias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan