Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shampoo ehdotuksia vuosien liuruhiuksi ongelmaan!

Vierailija
02.01.2023 |

Olen nyt kärsinyt jo useamman vuoden päänahkani kanssa. Nolottaa ihan kauheasti ja ajan kohta kaljun tai kuljen paperipussi päässä. Muutama vuosi takaperin tuli kolmekymmentä täyteen ja minun pitkät ja paksut hiukset ovat muuttuneet liuruhiuksiksi! Vuosien kärsimyksen jälkeen tämä alkaa jo turhauttamaan. Haluaisin ehdotuksia ja vinkkejä kiitos!

Kommentit (868)

Vierailija
41/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen vois sanoa että sellainen shampoo jossa ei ole silikoneja.

Vierailija
42/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile suolaa sisältävää shampoota niin saat wau-kokemuksen sen toimivuudesta.

Mulla oli vähän sama tilanne, jossa hiukset olivat ohutta liurua ja shampoon vaihto auttoi kummasti. Mulla tuli ihan koko päänahkaa myöten hiuksista kuohkeat ja ne pysyivät sellaisina koko päivän ajan.

Voin esimerkiksi tätä Dermosilin suolashampoota suositella, kun olen nyt pelkästään käyttänyt tuota pari kuukautta putkeen: https://tinyurl.com/4cyf79r9

Auttaa tosi hyvin liuruhiuksiin. 

Jos on kuiva päänahka tai muuten huonot hiukset on suolashampoo on hyvä konsti! Kuulostaa hullulta, mutta minullakin toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese sadevedellä

Vierailija
44/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biorion ja Nizoral on mulla käytössä. Nizoral päänahan kutinaan ja hiusten ohenemiseen. Nizoralin pitäisi auttaa hormonaaliseen hiustenlähtöön.

Ponnareita tai nutturoitakaan en enää pidä. Ne katkoo hiuksia ja vetää niitä irti juurineen. Pahimmassa tapauksessa pysyvästi.

Vierailija
45/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten liruhiukset. Aloin pesemään hiuksiani marseillesaippualla ja dermosilin koirashampoolla. Eli ensin hieron käsiini saippuaa ja sitten shampoota. Pesen ensin päänahan ja sitten hiukset. Huuhtelen lopuksi viileällä vedellä. Kampaan hiukset selvittelykammalla.

Hiukseni ovat paksummat ja kihartuvat. Samalla jäi hilseongelmat pois. Oli ns rasvahilsettä aina shampoo+hoitoainepesujen jälkeen.

Vierailija
46/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vuosia sitten liruhiukset. Aloin pesemään hiuksiani marseillesaippualla ja dermosilin koirashampoolla. Eli ensin hieron käsiini saippuaa ja sitten shampoota. Pesen ensin päänahan ja sitten hiukset. Huuhtelen lopuksi viileällä vedellä. Kampaan hiukset selvittelykammalla.

Hiukseni ovat paksummat ja kihartuvat. Samalla jäi hilseongelmat pois. Oli ns rasvahilsettä aina shampoo+hoitoainepesujen jälkeen.

Koirashampoolla? Onko hiuksesi kuin karvaturan turkki? :D

Vierailija
47/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kalju! 5mm siili niin hiukset tasoittuu helposti

Vierailija
48/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että naiset leikkauttavat hiuksensa lyhyeksi kun heille tulee ikää? 

Yves Rocherin Volume & Substance - Gel Shampoo ja hoitoaine, 60-vuotiaana parhaimmat hiukset ikinä. 

Mutta jos hiukset lähtee kokonaan, kannattaa käydä lääkärissä.

Vierailija
49/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liuruhius ei "liuruhiuksi" t. virkavapaalla oleva Suomen kielen opettaja

Vierailija
50/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä kynitä lyhyiksi ohuita hiuksia, silloin päänahka oikein loistaa!

Ja vähät hiukset hapsottaa lyhyinä.  Pitkät ohuetkin hiukset laskeutuvat kauniisti hartioille ja ne voi kietoa myös hainhammasklipsulla ylös, jolloin määrä näyttää runsaalta ohuudesta huolimatta.

Vierailija
51/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolashampoo armahtaa

Vierailija
52/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä kynitä lyhyiksi ohuita hiuksia, silloin päänahka oikein loistaa!

Ja vähät hiukset hapsottaa lyhyinä.  Pitkät ohuetkin hiukset laskeutuvat kauniisti hartioille ja ne voi kietoa myös hainhammasklipsulla ylös, jolloin määrä näyttää runsaalta ohuudesta huolimatta.

Mulla on niin ohuet hiukset, että ne pitää tosi tarkkaan asetella esim. tuota hainhammasklipsua varten, että ei välistä pilkistä päänahka. Mulla on nyt noin 40 vuoden kokemus mun hiuksista ja ei, pitkänä niitä ei voi pitää, vaikka olenkin sitä epätoivoisesti yrittänyt. Mua huvittaa aina nää kaikki "ohuiden hiusten" laittovinkit, kun mulla on ehkä puolet siitä määrästä hiusmassaa mitä niissä ohjevideoissa ihmisillä on... tai siis mullahan on paljon hiuksia, mutta yksittäinen hius on todella todella ohut.

Vierailija
53/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä shampoota nyt sitten käytätkään, niin levitä se sormenpäillä päänahkaan ja anna vaikuttaa välillä hieroen ja hieman vettä lisäten 5 minuuttia. Hierot siis vain päänahkaa ei pituuksia. Huuhtele hyvin pois ja laita hoitoainetta pituuksiin korvien alapuolelta latvaan. Anna vaikuttaa ja huuhtele.

Hiusten kuivuttua voit suihkautella juuriin kuivashampoota pitämään ne irti päänahasta.

Vierailija
54/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpesevillä shampoilla lähtee väritkin hiuksista.

Vierailija
55/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FAIRY. Esim Original tai hajusteeton.

Toivon, että kukaan ei oikeasti pese Fairylla hiuksiaan. Sisältää mm. säilöntäainetta nimeltä Benzisothiazolinone, joka aiheuttaa herkistymistä sekä allergioita myös varsin pieninä pitoisuuksina.

Tuotteessa on myös seuraavat vaaralausekkeet:

H319 Ärsyttää voimakkaasti silmiä

H412 Haitallista vesieliöille, pitkäaikaisia haittavaikutuksia

Vierailija
56/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushilla on todella hyviä ja tuuheuttavia palasaippuoita. Vahva suositus!

Vierailija
57/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt huonohiukset kuulolle, on nimittäin teille VAKAVAA neuvoa. Koittakaa keskittyä ja lukea huolella läpi!

Peskää hiukset kananmunankeltuaisvedellä. Laittakaa yksi keltuainen pariin desiin jääkylmää vettä ja peskää sillä hiukset. t. M23

:D

Vierailija
58/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesruokaa syövillä on haivenet.

Vierailija
59/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow kosmetiikan Beer & Oat Protein shampoopala ohuille hiuksille toimii ainakin mulla https://flowcosmetics.fi/collections/saippuat-ja-palashampoot/products/…

Vierailija
60/868 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese vain päänahka shampoolla, älä hiusten latvoja. 

No tämähän ei onnistu, kun peset päänahan, huuhdellessa kaikki valuu kuitenkin latvoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi