Onko täällä kukaan raskautunut luomuna enää yli 40-vuotiaana?
Kauheasti tästä tuntuu olevan uskomuksia näyttävästi uutisoitujen julkkisraskauksien takia. Löytyykö täältä siis joku joka on *itse* tullut kokonaan ilman hoitoja raskaaksi nelikymppisenä? Jos löytyy niin kuinka vaha mies oli? Kuulopuheet mummon siskon naapurin yllätysraskaudesta ei kiinnosta.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Olin 59. Mies 41.
No varmasti joo!
Vierailija kirjoitti:
Olin 55, mies 28.
Joo, varmasti!
Kohdunvuokrauksella voi tulla äidiksi vaikka 80v
Minä 45 v mies 51v,ekasta tärppäs
Tulin raskaaksi 41-vuotiaana ilman minkäänlaisia hoitoja. Mies on 39-vuotias. Kyseessä on kuudes lapseni.
Olen, samoin kaksi ystävääni. Aika normaalia akateemisissa piireissä. Miehet n. pari vuotta vanhempia. Eipä siinä, vähän enemmän kontrolleja kuin nuorempana, mutta kaikki meni hienosti. Tsemppiä matkaan!
44-vuotiaana tulin raskaaksi, mies saman ikäinen.
En itse, mutta äitini oli karvan yli 41, kun sai minut. Tuli yllätyksenä.
Kyllä on mahdollista, minulla luomuraskaus alkanut juuri nyt 43-vuotiaana :)
Olin muutamaa päivää vaille 40-vuotias, kun tulin viimeisen kerran raskaaksi. Lapsen syntyessä olin sitten tasan 40. Mies saman ikäinen. Sen vanhempana ei ole tullut lasta yritettyä, mutta enpä ihmettelisi vaikka tärppäisi vieläkin 46-vuotiaana.
Molemmat mummoni saivat kuopuksensa 42-vuotiaina.
Olin 39v 10kk kun raskauduin, lapsi syntyi rv 30+1 keskosena. Isompi sisarus 8v tuolloin, hänkin luomuna. Ei keskenmenoja eikä hoitoja. Mies oli 44v.
Nyt olen 54v ja kotona siis enää tuo 14v teini. Hyvin jaksan, mutta vauvaa en kyllä enää hoitaisi.
Minä. Olin 42 ja mies oli 63. Tein abortin, kaksi lasta yhdessä riitti meille jo.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parat. Kun lapsi on 20v äiti on 60v+ mummo, 30v ja äiti 70, 40v ja äidillä dementia - hoivakotipaikkaa yritetään saada ja omatkin lapset ja oma elämä hoidettavana.
Kissa hyvä vaihtoehto?
Mulla on 93v täti joka on täyspäisempi kuin näemmä useimmat täällä!
Itse sain kuopukseni 41v, mies tuolloin 36v.
Nyt 22v myöhemmin mummo hänen sisarustensa lapsille. Ikäni ei tunnu haittaavan:) Kuukauden kuluttua vietämme tyttöjen päivää kylpylässä ja syksyllä lähtee kanssani pariksi viikoksi kakkoskotiimme ulkomaille.
Koskaan ei tiedä dementoituuko vai ei mutta toivon terveitä, aktiivisia ja selväjärkisiä vuosia. Onneksi siihen voi itsekin vaikuttaa vähän
Minä 42-vuotiaana. Mies vuoden nuorempi.
Tärppäsi 5kkn yrittämisen jälkeen
Kyllä tulin 40-vuotiaana varmojen päivien aikana. Mies pari vuotta nuorempi.