Mukavaa tekemistä Tampereella
Haluaisin järjestää jotain vähän erityistä miehelle ja mulle vuosipäivän kunniaksi. Budjetti minulla on aika pieni, eli mitä kivaa voisi tehdä Tampereen seudulla suht pienellä budjetilla (koko päivään olisi laittaa yhteensä noin 200 €)?
Kommentit (9)
Pyynikin näkötornin kiipeily.. Tai mikä lie. Kattokävely tai mikä lie.
Tuolla hinnalla vuokraa sopivasti kolmannen pyörän tunniksi. Tällöin toki tilat ym. pitää olla omasta puolesta / budjetin ulkopuolelta.
Olen keksinyt Treella työmatkoilla aina hauskaa tekemistä. Työttömille liika ksllista, alaikäisille ja kotijoukoille ei viitsi kertoa muista syistä
No jaa, riippuu vähän teistä. Itse ostaisin ehkä liput johonkin kivaan tapahtumaan, n. 30 euron hintaluokassa, vaikka TTT-klubi tai G Livelab ja vielä jäisi rahaa pariin drinkkiin (esim. Periscopen baari, Moro Bar tai Pons, joista kivat maisemat) ja ehkä ruokaankin (taas edukkaassa hintaluokassa, esim. Nanda Devi, mitä näitä keskustan edullisia paikkoja on...). Siinä voisi käydä vielä jonkun museonkin jos menee vaikka perjantai-iltapäivänä, jolloin ilmainen sisäänpääsy. Kaikki kävelyetäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sina ostaa rivatril?
Mitä?
Tän oli ilmeisesti useampi ihminen tajunnut tykkäyksistä päätellen. Mä en tajua.
Anyone?