Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
18841/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun keväästä 2024 jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahaha!

Vierailija
18842/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun skandaaliuutisist jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahaha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roolipelaan jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!

Vierailija
18844/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kallelle riittää yks makkara"

Vierailija
18845/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä runkkaan Evalle jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!

Vierailija
18846/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen itse ainakin sitä, kun Rantabaarista täällä monesti vuosien aikana ollaan paljonkin puhuttu mutta ketjut ovat hyvin epäaktiivisia. Ehkä olisi ollut alunperin järkevää perustaa Rantabaarille vain yksi ketju eikä aina kauden mukaan. Ongelma tässä juurikin on se että jaksot tulee aina puoli vuotta ennen C Moressa ja Maikkarilla paljon myöhemmin. Kuudes kausi alkaa syksyllä ja telkkarista saattaa tulla taas vasta vuoden päästä. Ymmärrän hyvin miksi tuntuu myös typerältä puhua kun kukaan ei tunnu siellä vastaavan mitään.

Vierailija
18847/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonneilla vai pitäisiköä sanoa jo Veeteillä on tainnu alkaa kesälomat, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin provoilla päivät pitkät. On siinäkin harrastuksia. Juu ja en sano etteikö jokainen saisi puhua mitä haluaa, mutta saa olla melko idiootti jos ei näe että tahallista kiusantekoa toi on kuin mitään viatonta roolipeliä.

Vierailija
18848/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karonkassa oli aika vähän näyttelijöitä.

Kieltämättä paikalla tuntui olevan enemmän muuta työryhmää kuin näyttelijöitä. Kiva tosin huomata että paikalla oli esimerkiksi konkariosastolta Esko, Inkeri ja Timo. Varsinkin Inkeri vaikuttaa osallistuvan karonkkoihin suht harvoin. Varmaan yli puolet näyttelijöistä oli poissa. Hauska nähdä että sivunäyttelijöistä Rajalan näyttelijä oli paikalla. Ehkä Rajala saa isompaa roolia myöhemmin syksyllä varsinkin Mikin peiteoperaation myötä.

Vierailija
18849/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sallan sängyn alla joku ihminen vai minkä takia siellä soi puhelin? Varmaan ihan typerä kuvio ja se on oma puhelin mutta toi maininta on lauseena niin random, että ihan kiinnostaa mitä hitsiä tapahtuu.

Kallen ja Sampon ilmoitusasia on varmasti häät, mutta meneekö Ismo ja Panu omin luvin kirkkoja etsimään. Liittyykö Kyrkka ja fyrkka lopulta siihen että Ismo ja Panu maksaisi papille vihkimisestä vai viitataanko tällä kirkon etsimiseen sekä erikseen niihin rahoihin, jotka päätyvät Mikille. Sama on Faijat skitsoo, onko tämä Ismo ja Panu helisemässä papin kanssa vai Kari ja Gunnar vauvasta vai kenties molemmat?

Vierailija
18850/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs täällä menee?

Vierailija
18851/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan salkkareihin tulossa paljonkin ruskeen reijän ritaria,  jos on niin kannata edes suunnitella, että jatkaisin enää katsomista. Pitäköön homonsa.

Hyvä. Loppuu sun ärsyttävä valittaminen tässä ketjussa.

Vierailija
18852/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä paikalla tuntui olevan enemmän muuta työryhmää kuin näyttelijöitä. Kiva tosin huomata että paikalla oli esimerkiksi konkariosastolta Esko, Inkeri ja Timo. Varsinkin Inkeri vaikuttaa osallistuvan karonkkoihin suht harvoin. Varmaan yli puolet näyttelijöistä oli poissa. Hauska nähdä että sivunäyttelijöistä Rajalan näyttelijä oli paikalla. Ehkä Rajala saa isompaa roolia myöhemmin syksyllä varsinkin Mikin peiteoperaation myötä.

Sami oli kertausharjoituksissa, Axel ystäviensä häissä, Hanna muissa pippaloissa, Konsta ystävänsä synttäreillä, Mialla oli lastenkutsuja koko päivän, Tiia E. ulkomailla... Oli moni tosiaan poissa muusta syystä. Kuvasta poiketen mukana oli myös Tiia W. ja Otto. Ilmeisesti Sampsa ja Pete puuttuivat?

Vierailija
18853/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemulib kirjoitti:

Mikä olisi Liisa Salon mbti?

Jaa, nyt on myös Liisa Salo mbti jankkaaja.

Vierailija
18854/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonneilla vai pitäisiköä sanoa jo Veeteillä on tainnu alkaa kesälomat, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin provoilla päivät pitkät. On siinäkin harrastuksia. Juu ja en sano etteikö jokainen saisi puhua mitä haluaa, mutta saa olla melko idiootti jos ei näe että tahallista kiusantekoa toi on kuin mitään viatonta roolipeliä.

Parempiosainen taas ylpeilemässä ja haukkumassa muita. Ja taidat olla aika sokea, kun et ole huomannut että tämä meininki on kestänyt ainakin vuoden?

Vierailija
18855/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun Hanin möllyköistä jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!

Ihanaa kun käytät oikeaa määritelmää.

Vierailija
18856/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami oli kertausharjoituksissa, Axel ystäviensä häissä, Hanna muissa pippaloissa, Konsta ystävänsä synttäreillä, Mialla oli lastenkutsuja koko päivän, Tiia E. ulkomailla... Oli moni tosiaan poissa muusta syystä. Kuvasta poiketen mukana oli myös Tiia W. ja Otto. Ilmeisesti Sampsa ja Pete puuttuivat?

Mikä stalkkeri sä oot!?

Vierailija
18857/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä stalkkeri sä oot!?

Ihmiset jakaa someen yllättävän paljon materiaalia. Kertoo stooreissa ja lisäilee kuvia. Jopa Susun näyttelijä bongattiin Vivin stoorissa. Jutteli taustalla Rajalan näyttelijän kanssa, kun Vivi kuvasi Olgaa.

Vierailija
18858/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinun, harkitsen nyt jotain vakavaa. Toivottavasti olet ylpeä mitä sait aikaan.

Vierailija
18859/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Noelilla sittenkin tunteet vai mikä toi itku on?

Vierailija
18860/59931 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmekin itki aitoja kyyneleitä.

Ketju on lukittu.