Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Minä puhun skandaaliuutisist jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahaha!
Minä roolipelaan jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
"Kallelle riittää yks makkara"
Minä runkkaan Evalle jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
Ihmettelen itse ainakin sitä, kun Rantabaarista täällä monesti vuosien aikana ollaan paljonkin puhuttu mutta ketjut ovat hyvin epäaktiivisia. Ehkä olisi ollut alunperin järkevää perustaa Rantabaarille vain yksi ketju eikä aina kauden mukaan. Ongelma tässä juurikin on se että jaksot tulee aina puoli vuotta ennen C Moressa ja Maikkarilla paljon myöhemmin. Kuudes kausi alkaa syksyllä ja telkkarista saattaa tulla taas vasta vuoden päästä. Ymmärrän hyvin miksi tuntuu myös typerältä puhua kun kukaan ei tunnu siellä vastaavan mitään.
Jonneilla vai pitäisiköä sanoa jo Veeteillä on tainnu alkaa kesälomat, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin provoilla päivät pitkät. On siinäkin harrastuksia. Juu ja en sano etteikö jokainen saisi puhua mitä haluaa, mutta saa olla melko idiootti jos ei näe että tahallista kiusantekoa toi on kuin mitään viatonta roolipeliä.
Vierailija kirjoitti:
Karonkassa oli aika vähän näyttelijöitä.
Kieltämättä paikalla tuntui olevan enemmän muuta työryhmää kuin näyttelijöitä. Kiva tosin huomata että paikalla oli esimerkiksi konkariosastolta Esko, Inkeri ja Timo. Varsinkin Inkeri vaikuttaa osallistuvan karonkkoihin suht harvoin. Varmaan yli puolet näyttelijöistä oli poissa. Hauska nähdä että sivunäyttelijöistä Rajalan näyttelijä oli paikalla. Ehkä Rajala saa isompaa roolia myöhemmin syksyllä varsinkin Mikin peiteoperaation myötä.
Onko Sallan sängyn alla joku ihminen vai minkä takia siellä soi puhelin? Varmaan ihan typerä kuvio ja se on oma puhelin mutta toi maininta on lauseena niin random, että ihan kiinnostaa mitä hitsiä tapahtuu.
Kallen ja Sampon ilmoitusasia on varmasti häät, mutta meneekö Ismo ja Panu omin luvin kirkkoja etsimään. Liittyykö Kyrkka ja fyrkka lopulta siihen että Ismo ja Panu maksaisi papille vihkimisestä vai viitataanko tällä kirkon etsimiseen sekä erikseen niihin rahoihin, jotka päätyvät Mikille. Sama on Faijat skitsoo, onko tämä Ismo ja Panu helisemässä papin kanssa vai Kari ja Gunnar vauvasta vai kenties molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan salkkareihin tulossa paljonkin ruskeen reijän ritaria, jos on niin kannata edes suunnitella, että jatkaisin enää katsomista. Pitäköön homonsa.
Hyvä. Loppuu sun ärsyttävä valittaminen tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä paikalla tuntui olevan enemmän muuta työryhmää kuin näyttelijöitä. Kiva tosin huomata että paikalla oli esimerkiksi konkariosastolta Esko, Inkeri ja Timo. Varsinkin Inkeri vaikuttaa osallistuvan karonkkoihin suht harvoin. Varmaan yli puolet näyttelijöistä oli poissa. Hauska nähdä että sivunäyttelijöistä Rajalan näyttelijä oli paikalla. Ehkä Rajala saa isompaa roolia myöhemmin syksyllä varsinkin Mikin peiteoperaation myötä.
Sami oli kertausharjoituksissa, Axel ystäviensä häissä, Hanna muissa pippaloissa, Konsta ystävänsä synttäreillä, Mialla oli lastenkutsuja koko päivän, Tiia E. ulkomailla... Oli moni tosiaan poissa muusta syystä. Kuvasta poiketen mukana oli myös Tiia W. ja Otto. Ilmeisesti Sampsa ja Pete puuttuivat?
Hemulib kirjoitti:
Mikä olisi Liisa Salon mbti?
Jaa, nyt on myös Liisa Salo mbti jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Jonneilla vai pitäisiköä sanoa jo Veeteillä on tainnu alkaa kesälomat, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin provoilla päivät pitkät. On siinäkin harrastuksia. Juu ja en sano etteikö jokainen saisi puhua mitä haluaa, mutta saa olla melko idiootti jos ei näe että tahallista kiusantekoa toi on kuin mitään viatonta roolipeliä.
Parempiosainen taas ylpeilemässä ja haukkumassa muita. Ja taidat olla aika sokea, kun et ole huomannut että tämä meininki on kestänyt ainakin vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Minä puhun Hanin möllyköistä jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
Ihanaa kun käytät oikeaa määritelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami oli kertausharjoituksissa, Axel ystäviensä häissä, Hanna muissa pippaloissa, Konsta ystävänsä synttäreillä, Mialla oli lastenkutsuja koko päivän, Tiia E. ulkomailla... Oli moni tosiaan poissa muusta syystä. Kuvasta poiketen mukana oli myös Tiia W. ja Otto. Ilmeisesti Sampsa ja Pete puuttuivat?
Mikä stalkkeri sä oot!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä stalkkeri sä oot!?
Ihmiset jakaa someen yllättävän paljon materiaalia. Kertoo stooreissa ja lisäilee kuvia. Jopa Susun näyttelijä bongattiin Vivin stoorissa. Jutteli taustalla Rajalan näyttelijän kanssa, kun Vivi kuvasi Olgaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinun, harkitsen nyt jotain vakavaa. Toivottavasti olet ylpeä mitä sait aikaan.
Onko Noelilla sittenkin tunteet vai mikä toi itku on?
Salmekin itki aitoja kyyneleitä.
Minä puhun keväästä 2024 jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahaha!