Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Puhun Rantabaarista, joten saa skipata.
Kiitos sulle, joka suosittelit jatkamaan katsomista 3. kauden jäljeen. Sain nyt 4. kauden päätökseen ja oli kyllä yllättävän onnistunut kausi. Jännittäviä käänteitä ja pari yllättävää kuolemaakin. Aluksi inhosin Järviahojen porukkaa, mutta opin tykkäämän heistäkin, etenkin Jaakosta ja Riinasta (Riina oli kauden alussa inhokkini). Lopun onnistunut kosto Lammasniemelle yllätti minut positiivisesti, koska olin varma, että Eemeli olisi ollut isänsä kelkassa. Eeroloista Krista oli ekoilla kausilla inhokkini, mutta tällä 4. kaudella tykkäsin ja symppasin Kristaa. Ja Suvia (ja Villeä). Jessi oli selvästi "Lolan korvike", sellainen temperamenttinen ja määrätietoinen Alissan uusi bestis. Luukas ja Jaakko olivat sympaattisia. Minnan tarina jännittävän kauhea.
Nyt olisi vuorossa 5. kauden katselu, mutta tosi ristiriitaiset fiilikset. Katsoin 2 ekaa jaksoa enkä oikein lämpene, koska ihan liikaa muutoksia. Ilmeisesti Jannekin lähtee sinne NYC:iin. Uudet hahmot ei tunnu kovin hyviltä, mutta toivottavasti jaksot tästä paranevat? Uskomatonta, mutta on ikävä Järviahoja. Luulisi, että heistä joku olisi Helsingissä nyt kun äitinsäkin pyörittää Trissaa. Jaakko voisi tulla takaisin, tykkäsin hänen ja Luukaksen kemiasta. Äh...olen jotenkin pettynyt 5. kauteen. Paraneeko tämä vielä..?
RaBa-osuus päättyy, sori ohis.
Osaatko mennä Rantabaari ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sulle, joka suosittelit jatkamaan katsomista 3. kauden jäljeen. Sain nyt 4. kauden päätökseen ja oli kyllä yllättävän onnistunut kausi. Jännittäviä käänteitä ja pari yllättävää kuolemaakin. Aluksi inhosin Järviahojen porukkaa, mutta opin tykkäämän heistäkin, etenkin Jaakosta ja Riinasta (Riina oli kauden alussa inhokkini). Lopun onnistunut kosto Lammasniemelle yllätti minut positiivisesti, koska olin varma, että Eemeli olisi ollut isänsä kelkassa. Eeroloista Krista oli ekoilla kausilla inhokkini, mutta tällä 4. kaudella tykkäsin ja symppasin Kristaa. Ja Suvia (ja Villeä). Jessi oli selvästi "Lolan korvike", sellainen temperamenttinen ja määrätietoinen Alissan uusi bestis. Luukas ja Jaakko olivat sympaattisia. Minnan tarina jännittävän kauhea.
Nyt olisi vuorossa 5. kauden katselu, mutta tosi ristiriitaiset fiilikset. Katsoin 2 ekaa jaksoa enkä oikein lämpene, koska ihan liikaa muutoksia. Ilmeisesti Jannekin lähtee sinne NYC:iin. Uudet hahmot ei tunnu kovin hyviltä, mutta toivottavasti jaksot tästä paranevat? Uskomatonta, mutta on ikävä Järviahoja. Luulisi, että heistä joku olisi Helsingissä nyt kun äitinsäkin pyörittää Trissaa. Jaakko voisi tulla takaisin, tykkäsin hänen ja Luukaksen kemiasta. Äh...olen jotenkin pettynyt 5. kauteen. Paraneeko tämä vielä..?
Kyllä viitoskausikin kannattaa mielestäni katsoa loppuun asti jos vaan kiinnostaa. Taso kyllä paranee ensimmäisten jaksojen jälkeen huomattavasti varsinkin kun vainoamiskuvio pääsee kunnolla käyntiin. Tämän viimeisimmän kauden omat suosikkihahmoni olivat kyllä ehdottomasti Venla ja Friida. Friidan hahmo tosin tuntuu jakavan mielipiteitä, mutta itse tykkäsin hahmosta. Varsinkin Venlan tarina oli mielestäni todella mielenkiintoinen. Myös yhdestä toisesta uudesta hahmosta paljastuu eräs surullinen asia kauden edetessä. Ohis.
Ok, kiitos. Ehkäpä jatkan 5. kauden katsomista. Hyvä, että jännitystä on luvassa.
Onko muuten 6. kauden näyttelijät jo julkaistu? Tiedän vain, että ainakin Jarno Jussila (Mikael) jatkaa nyt kesällä, koska Stella ja Jarno eivät mene kesällä Lapin talolleen.
Veikkaan että varmaan ensi viikolla julkaistaan seuraavan kauden näyttelijät tai viimeistään sitä seuraavalla. Johanna Puhakka puhui Me Naisten haastattelussa pari viikkoa takaperin viettävänsä kesän kuvauksissa juhannusta lukuunottamatta ja myös Hennariikka Laaksola puhui jostain kesän kuvausprojektista Instagram-stoorissaan ilmeisesti pari päivää sitten Raba-ketjun mukaan. Alissa ja Sofia saattavat siis ainakin olla mahdollisia palaajia seuraavalle kaudelle.
Onko MTV3:n syysohjelmisto jo julkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Onko MTV3:n syysohjelmisto jo julkaistu?
Katso itse pelle.
Kannattaa miettiä laitatteko vielä Rantabaarista kommenttia tänne. En takaa mitä teen. Ette varmaan halua olla vastuussa mistään ikävästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kyllä 4. ja 5. kauden ketjussa ensin, mutta totesin, etteivät ole aktiivisia.
Hyvä on, minä alan puhua sitten puhua Kauniista ja rohkeista. Mitä luulette, saako Steffy Douglasin huoltajuuden? Päätyvätkö Brooke ja Taylor yhteen? Alkaako Sheila ja Deacon salasuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kyllä 4. ja 5. kauden ketjussa ensin, mutta totesin, etteivät ole aktiivisia.
Mitä jos yhdessä tekisitte asialle jotain?
Emmerdalessa lemppari hahmoni on Meena.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on, minä alan puhua sitten puhua Kauniista ja rohkeista. Mitä luulette, saako Steffy Douglasin huoltajuuden? Päätyvätkö Brooke ja Taylor yhteen? Alkaako Sheila ja Deacon salasuhteeseen.
En tiennytkään, että Kaunarit on Salkkareiden sisarsarja, jossa on samat käsikirjoittajat ja tuotantotiimi. Alanpa ehkä seuraamaan 20 vuoden tauon jälkeen Kaunareitakin. Toivottavasti Ronn Moss on edelleen Ridgenä.
Onkohan salkkareihin tulossa paljonkin ruskeen reijän ritaria, jos on niin kannata edes suunnitella, että jatkaisin enää katsomista. Pitäköön homonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yhdessä tekisitte asialle jotain?
4. ja 5. kauden ketjut olivat aktiivisia silloin kun kaudet julkaistiin CMoressa ja telkkarissa. Nyt ne eivät ole enää ajankohtaisia. Siinä mielessä hankalaa keskustella näin jälkijunasssa sarjaa katsoneena.
Karonkassa oli aika vähän näyttelijöitä.
Hei! Tiesittekö, että Salatuilla elämillä on myös sisarsarja nimeltään Rantabaari?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa olla yllättynyt, jos päätösjakson dramaattinen loppu on tyyliin se, että Mira tajuaa äitinsä henkilöllisyyden tai Joanna tyttärensä. Tai sitten Eva ja Kristian jäävät kiinni.
Kaksi mitään tekemätöntä näyttelijää mira ja jutta, vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa lemppari hahmoni on Meena.
Mun lempparit on Marlon, Zak ja Cain Dingle. Sekä Eric Pollard, Alan Turner, eläinlääkäri Paddy, se mukava kirkkoherra ja Taalasmaan Ullaa vastaava Betty. Lieko monikaan heistä enää hengissä.
Vuodan päätösjakson tapahtuman
JP tappaa Mikin
Ymmärrän kyllä ettei haluta puhuttavan Rantabaarista, mutta jos voitaisiin edes jättää nämä kaikki "tapa ittes"-jutut pois. Luulisi ihmisten tietävän mihin tuollaiset puheet voivat oikeasti pahimmillaan johtaa. Itselläni ei ole mitenkään heikko itsetunto, mutta ei koskaan voi tietää millainen ihminen siellä toisella puolella on. Tuskin kukaan täällä oikeasti haluaa kenenkään tekevän itselleen mitään, mutta olisi silti hyvä jättää kaikki itsemurhakehotukset pois, oli ne sitten tehty tositarkoituksella tai ei.
Sanonko kuule minne voit tunkea ne sun möllikät! Möllykät on paljon kivempi ja osuvampi sana!