Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Rantabaarista tehdään 6 kausi tänä kesänä.
Nelosen syyspressi oli viime viikolla, joten luulisi Maikkarin syysohjelmiston julkistuksen olevan ihan lähipäivinä.
Olen katsonut kaikki Rantabaarin kaudet.
Rantabaarin jaksot kestävät 30 minuuttia eli puoli tuntia.
Rantabaarin ikärajat ovat S, 7 ja 12.
Rantabaarin on käsikirjoittanut Marko Äijö.
Rantabaari alkoi vuonna 2019.
Vierailija kirjoitti:
Nelosen syyspressi oli viime viikolla, joten luulisi Maikkarin syysohjelmiston julkistuksen olevan ihan lähipäivinä.
Viime vuonna MTV:n syyspressi oli 7.6.2022 eli olisikohan ensi viikon alussa..?
Pietari, Lola, Alissa, Janne ja Tommi ovat olleet Rantabaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi nyt Rantabaari-ketju, missä voi puhua sekä aikaisemmista kausista että tulevasta kuutoskaudesta. Tässä on sinne linkki: www.vauva.fi/keskustelu/5115163/rantabaari?changed=1683828751
Tässä ainakin on yksi uusi Raba-ketju jonka tein jokunen viikko takaperin. Sinnekin voi mennä puhumaan.
Kulli kikkeli pylly kakkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna MTV:n syyspressi oli 7.6.2022 eli olisikohan ensi viikon alussa..?
Varmaan ainakin Tanssii tähtien kanssa ja Masked singer on taas ensi syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi nyt Rantabaari-ketju, missä voi puhua sekä aikaisemmista kausista että tulevasta kuutoskaudesta. Tässä on sinne linkki: www.vauva.fi/keskustelu/5115163/rantabaari?changed=1683828751
Tässä ainakin on yksi uusi Raba-ketju jonka tein jokunen viikko takaperin. Sinnekin voi mennä puhumaan.
Kysyinkö?
Minä puhun Rantabaarista jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
Minä puhun Pipsasta jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
Minä puhun Anneli Mansikasta jos minä haluan! Ette voi estää! Hahahahaha!
Mikä olisi Liisa Salon mbti?
Kesän ohjelmisto on aina julkaistu toukokuun lopun ja kesäkuun puolen välin aikoihin. Itse veikkaan, että ensi viikolla. Maikkarilla on yleensä erillinen pressitapahtumakin. Sieltä yleensä käy ilmi myös sarjan paluu.
Mun lempihahmo Rantabaarissa on Anssi.