Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä vaikuttaa siltä, että Sampon näyttelijä ei oikein haluaisi esittää toisen miehen kanssa suhteessa olevaa hahmoa ja ottaa tämän vitsinäkin.
Tuskin sentään vitsinä. Somessa on ainakin puolustellut kovaan ääneen seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin näyttelijöiltä ajatuksia. Tietenkin siinä voi olla joku muu syy taustalla. Petellä ja Sampsalla näytti olevan ainakin ihan hyvät kemiat keskenään livessä. Jotain omaa sisäpiiriläppää. Tietysti pussailukohtauksiin liittyy aina vähän kiusaantumista, ehkä? Tai intiimikohtaukset ylipäätänsä on aina vähän kiusallisia. Tuskin kukaan niitä intopiukeena tekee. Oli sitten homo tai heterokohtaus kysymyskessä.
Mä enemmänkin mietin, että Sampo haisee ja maistuu tupakalta kohtauksissa, kun näyttelijä tupakoi :D Ei sillä onhan Petekin joskus röökannut mutta sittemmin lopettanut paheensa.
Vierailija kirjoitti:
Missähän salkkarijengi viettää kesän?
Täällä tietenkin, uusintoja kommentoidessa.
Emme saa olla miesten kanssa tekemisissä. Onneksi kuitenkin hyvin valettu kynttilä ajaa saman asian.
Täällä on kyllä sellasta porukkaa jotka joutais mielisairaalaan.
Jos hahmoilla voisi olla lemmikkejä, niin kenellä uskoisitte olevan ja mikä/mitkä lemmikit?
Itse näkisin Lassella metsästyskoiran ja Ullalla varmaan kissa. Poliiseilla poliisikoira.
Vierailija kirjoitti:
Jos hahmoilla voisi olla lemmikkejä, niin kenellä uskoisitte olevan ja mikä/mitkä lemmikit?
Itse näkisin Lassella metsästyskoiran ja Ullalla varmaan kissa. Poliiseilla poliisikoira.
Ismolla olisi Käärijä-koira.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh, mitä propagandaa sarja levittää!
Ei ihmekään kun haiset paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson RaBan 4. kautta nyt ensimmäistä kertaa ja tuli tässä mieleen: Onko Go-pelinerolla Marilla (Samus) asperger (tai muu autimiskirjon häiriö)? Mielenkiintoinen hahmo! :)
Polyamorinen suhde on RaBassa myös sellainen juttu, mitä ei ole pääsarja-Salkkareissa käsitelty.
Sori ohis.
Hienoa, että olet oppinut uuden sanan"autismin kirjo", mutta älä nyt prk jankuta sitä joka viestissä ja tee diagnoosejasi kyökkipsykologian tutkinnolla.
Tiedän, että täällä on joku puhunut aiheesta mm. Kalleen liittyen, mutta se kyllä en ole ollut minä. Minusta Kalleen (eikä muihinkaan salkkarihahmoihin) ei päde nuo määritelmät. Kalle on ihan "tavis". Rantabaarin Samus on kuitenkin aika selkeä tapaus. Otettu hieman mallia Silta-sarjan päähahmosta. Tekninen suhtautuminen yhdyntään, ei ymmärrä muiden tunteita, sosiaalisia tilanteita, tanssia, jne. Hyperfokus Go-peliin. Yms.
Minä en ole tästä aiheesta kirjoittanut tänne koskaan aiemmin ja otin sen nyt esiin vain ja ainoastaan siksi, että aloin katsoa RaBan 4. kautta ja tuli vastaan raikkaan mielenkiintoinen hahmo. En jatka aiheesta enää sen enempää, joten voit rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Sä ensimmäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tiedostat itsekin, mikä on sinulle parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä enemmänkin mietin, että Sampo haisee ja maistuu tupakalta kohtauksissa, kun näyttelijä tupakoi :D Ei sillä onhan Petekin joskus röökannut mutta sittemmin lopettanut paheensa.
Tupakointi pitäisi olla näyttelijöiltä kielletty. Etenkin, jos on suutelukohtauksia. Voisivat tupakoijat miettiä vastanäyttelijän tunteita. Ja koko tuöryhmän, koska haju on niin vahvasti läsnä ja se tarttuu herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Salatut elämät on Suomen paras sarja. Harmi vaan, kun se ei voita tarpeeksi palkintoja.
Palkinnot voitettiin silloin kauan sitten kun sarja on ne ansainnut. Muutaman vuoden ajalla jaksot ollut niin huonoa ettei toivoakaan ole näin huonolla tasolla voittaa. Aika tasaisesti on huonompaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin kuvan jossa Pete ja Esko oli röökillä kun ulkokuvauksissa oli tauko 😄
Katariina Mäkelä kirjoitti:
Täällä on vain yksi hullu. Minä!
Teillä on uusi pomo! Minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä vaikuttaa siltä, että Sampon näyttelijä ei oikein haluaisi esittää toisen miehen kanssa suhteessa olevaa hahmoa ja ottaa tämän vitsinäkin.
Tuskin sentään vitsinä. Somessa on ainakin puolustellut kovaan ääneen seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin näyttelijöiltä ajatuksia. Tietenkin siinä voi olla joku muu syy taustalla. Petellä ja Sampsalla näytti olevan ainakin ihan hyvät kemiat keskenään livessä. Jotain omaa sisäpiiriläppää. Tietysti pussailukohtauksiin liittyy aina vähän kiusaantumista, ehkä? Tai intiimikohtaukset ylipäätänsä on aina vähän kiusallisia. Tuskin kukaan niitä intopiukeena tekee. Oli sitten homo tai heterokohtaus kysymyskessä.
Tuliko yllätyksenä, ettei Sampon näyttelijää oikeasti kiinnostaa seksuaalivähemmistöjen oikeudet yms. jutut? Pelkkää hyvesignalointia.
Melkein 19 000 kommentin verran? Selvä homma.