Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija kirjoitti:
Termiitit tuhoaa ulkolavasteen ja vaneriseinät!!!
Tätä päivää odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Jos hahmoilla voisi olla lemmikkejä, niin kenellä uskoisitte olevan ja mikä/mitkä lemmikit?
Itse näkisin Lassella metsästyskoiran ja Ullalla varmaan kissa. Poliiseilla poliisikoira.
Dahlialla olisi 101 Dalmatialaista ja leopardikissa.
Vierailija kirjoitti:
Jäljelle jää pelkkää keltaista pölyä, sairaalasta sinistä pölyä ja majatalosta tummaa pölyä.
Irmalla oli Paavo-kissa. Mikähän sen kohtalo oli?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä, ettei Sampon näyttelijää oikeasti kiinnostaa seksuaalivähemmistöjen oikeudet yms. jutut? Pelkkää hyvesignalointia.
Mistä tiedät ettei oikeasti kiinnosta seks.vähemmistöjen oikeudet?
Isabella Holm kirjoitti:
Katariina Mäkelä kirjoitti:
Täällä on vain yksi hullu. Minä!
Teillä on uusi pomo! Minä!
Tää on painajainen herätä sä mut! Herätä sä mut!! Herätä sä mut!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä, ettei Sampon näyttelijää oikeasti kiinnostaa seksuaalivähemmistöjen oikeudet yms. jutut? Pelkkää hyvesignalointia.
Munkin oli piti kysyä tätä, kun tosiaan sanoin että on somessa nimenomaan jakanut kaikenlaisia juttuja ja puhunut puolesta. Sen takia ihmettelin kysymyksen asettelua, että tuliko yllätyksenä ettei oikeasti kiinnosta. Missä kohtaa on tullut ilmi että kaikki jakamiset olisi hupijuttuja vai luettiinko mun juttu vaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäljelle jää pelkkää keltaista pölyä, sairaalasta sinistä pölyä ja majatalosta tummaa pölyä.
Lavasteiden tuhkat sirotellaan Huvilakadun roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleekohan joku kevään päätösjaksossa? Tai ketkä jättävät nyt kevätkauden jälkeen sarjan? Jotkut eivät palaa enää syksyllä studiolle, emme vaan vielä tiedä ketkä.
Aiemmin on jo poistuneet ainskin Benjamin, Leo ja Robin. Mikseihän muuten Robinin poistumista säästetty päätösjaksoon. Olisi voinut olla Noelin uhri, jos päätösjaksoon tarvitaan joku, joka menehtyy.
Tämä on Äijön viimeinen kausi, joten luulisi, että hän olisi halunnut kehittää jonkun megalomaanisen ja yllättävän viimeisen jakson, josta puhutaan vielä pitkään. Leaving with a bang! Mutta mitään viitteitä hurjasta kauden päätöksestä ei ole.
Jotenkin mulla on ollut vain sellainen tunne, että Konsta ja Miska poistuvat samaan aikaan molemmat. Etenkin kun Susu ilmeisesti palaa. Totta kai monta kertaa aikaisemminkin on puhuttu, että Konsta jättäisi sarjan mutta syksyllä on taas enemmän keikkaa tiedossa. Jos lapset saa äidin niin isä voi poistua sarjasta.
Isabella Holm kirjoitti:
Katariina Mäkelä kirjoitti:
Täällä on vain yksi hullu. Minä!
Teillä on uusi pomo! Minä!
Sinä et jakele täällä käskyjä!
Anneli Mansikka palaa päätösjaksossa, ja eräs toinen keväällä 2024.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä enemmänkin mietin, että Sampo haisee ja maistuu tupakalta kohtauksissa, kun näyttelijä tupakoi :D Ei sillä onhan Petekin joskus röökannut mutta sittemmin lopettanut paheensa.
Kerran näin kuvan jossa Pete ja Esko oli röökillä kun ulkokuvauksissa oli tauko 😄
Jännä miten tämä on jäänyt elämään. Oikeasti videossa Pete syö jotain pullaa tai leipää. Kovero saattaa savutella. Eihän se mikään salaisuus ole että Esko Kovero on jo vuosia polttanut tupakkaa.
Pihlajakatu nousee siivilleen, lavasteiden pölyt katoaa mereen
Vierailija kirjoitti:
Seppo söi sen kännipäissään.
Hienoa kuitenkin, ett Miki on nyt saanut kiinnostavampia kuvioita (peiteoperaatio) ja saattaa jopa päästä takaisin poliisivoimiin, missä enemmän actionia. Mikin potkut poliisista, siirtyminen turvallisuuspäälliköksi, suhde Marikaan, erossa piehtarointi sekä työttömyys teki hahmosta nyhverön. Nyt on saanut vähän lisää särmää, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa sokeakin näkee ja kuulee hyvesignaloinnin jo kilometrien päästä. Ei pitäisi olla rakettitiedettä tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Irma juotti maitoa niin paljon että Mirri kuoli!
Periaatteessa nämä vasta kuvatut jaksot ovat Äijön viimeisiä Salkkareissa. Eikös siellä ole kuvattu jos jonkinlaista metsäkohtausta ja koskikohtausta. Saa nähdä mitä ollaan kehitelty syksylle.