Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa miehiä voidaan nimittää nahjuksiksi mutta naisia ei nimitellä enää mitenkään, esim. H alkavalla sanalla kuten Eva.
Miksi naisia pitäisi haukkua H alkavalla sanalla, jos vieraissa hyppiviä miehiäkään ei haukuta niin?
Ei kai Eva ole rahastanut miehiä seksistä? Tai muutenkaan harrastanut kyseistä ammattia?
Olen aina ihmetellyt, miksi seksiä harrastavaa naista haukutaan noin, mutta mies saa maata vaikka puolen maailman naiset eikä häntä nimitellä mitenkään .
Mikä ihme siitä naisesta tekee H, mutta miehestä ei.
Naista kutsutaan l**kaksi, kun hän tarjoaa seksipalveluita ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Salkkareista jankkaaminen kokonaan. Turha ja surkea sarja, joka ei ansaitse kenenkään huomiota.
Kunhan eka tajuat lopettaa itsesi niin ettei susta jää kuin märkä läntti maahan.
Mä olen se ainoa hullu täällä! Mä olen kirjoittanut tän kaiken!
Sarjan nykyisistä naishahmoista Eva on kyllä ihan omassa luokassaan seksuaalisuuden ja kevytkenkäisyyden suhteen. Koko sarjan historiankin huomioiden vain hyvin harva muu naishahmo on tällainen ollut.
Evan näyttelijä ei ole mikään hyvä näyttelijä ja kyllähän sen nyt selvästi näkee, että tarkoituksella Evasta on tuollainen tehty. Kaikki näyttelijät tietysti esittävät roolia, mutta paremmissa näyttelijöissä se selkeä näytteleminen ei sillä tavalla näy eli kaipa paremmat näyttelijät osaavat sitten peittää näyttelemisensä ja olla luonnollisempia ja aidompia roolissaankin sekä toki eläytyminenkin onnparempaa.
Sampon ilmeistä. Kun Sampoa esittävä Sampsa esittää jotain kohtausta Kallen hahmolle Petelle, sillä räpsyttää silmät sillain ja kasvojen ilmeet, ihan kun olis pokka pettämässä. Vrt. Kallen kosintakohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Salkkareista jankkaaminen kokonaan. Turha ja surkea sarja, joka ei ansaitse kenenkään huomiota.
Kunhan eka tajuat lopettaa itsesi niin ettei susta jää kuin märkä läntti maahan.
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa miehiä voidaan nimittää nahjuksiksi mutta naisia ei nimitellä enää mitenkään, esim. H alkavalla sanalla kuten Eva.
Miksi naisia pitäisi haukkua H alkavalla sanalla, jos vieraissa hyppiviä miehiäkään ei haukuta niin?
Ei kai Eva ole rahastanut miehiä seksistä? Tai muutenkaan harrastanut kyseistä ammattia?
Olen aina ihmetellyt, miksi seksiä harrastavaa naista haukutaan noin, mutta mies saa maata vaikka puolen maailman naiset eikä häntä nimitellä mitenkään .
Etkö tiedä, että Aki oli Evan parittajana?😆
Kun Mira tajuaa Joannan olevan hänen äitinsä, voisi Mira antaa tällä vuoden äiti palkinnon hylkäämisestä.
(Olen jo niin kauan itsekin halunnut kirjoittaa tämän kommentin!)
Monet tuntuu ajattelevan, että Valtter on pervo ja hänellä on nukkefetissi tms. Valtterin käytös ei kuitenkaan sovi tuohon, paitsi kuvaamisen osalta. Hänhän ei ole kuvatessaan eikä kuvia katsoessaan koskaan seksusalisesti kiihottuneessa tilassa, ei masturboi, eikä ilmeet ole kuolaavat, virittyneet, hekumoivat. Pikemminkin Valtter näyttää kuvia katsoessaan tosi kriittiseltä, mietiskelevältä ja analyyttiseltä. Eli mikä tässä touhussa on hänen perimmäinen tarkoitus? Myykö kuvia ja valmisteleeko tosielämän nukkekotia muille, maksaville asiakkaille? Valtter vaikuttaa pikemminkin aseksuaalilta, kuvaamiseensa hyvin kriittisesti suhtautumalta työnarkomaanilta.
Jos käsikirjoitus on tarkoittanut Valtterin pervoksi, se ei kyllä näy mitenkään näyttelijän ilmeissä ja tunneskaalassa. Kuvat eivät kiihota Valtteria ainakaan sen perusteella mitä näemme. Joku tässä kuviossa mättää.
Mira sanoo Jutalle nukkuneensa huonosti eikä huvita mikään, mutta ulkonäkö on silti vimpan päälle. On kuitenkin jaksanut meikata ja muotoilla hiuksensa autenttiseen 70-/80-luvun kampaukseen. Luulisi, että jos mieli maassa ja olo lopen uupunut, ei jaksaisi aina meikata ja muotoilla kampausta minttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mira sanoo Jutalle nukkuneensa huonosti eikä huvita mikään, mutta ulkonäkö on silti vimpan päälle. On kuitenkin jaksanut meikata ja muotoilla hiuksensa autenttiseen 70-/80-luvun kampaukseen. Luulisi, että jos mieli maassa ja olo lopen uupunut, ei jaksaisi aina meikata ja muotoilla kampausta minttiin.
Maskeeraajathan sen hoitaa.
Vähän kyllä vaikuttaa siltä, että Sampon näyttelijä ei oikein haluaisi esittää toisen miehen kanssa suhteessa olevaa hahmoa ja ottaa tämän vitsinäkin.
Miksei Miki voinut vaan sanoa Evalle, että tietää ex-poliisina Ollin olevan pikkurikollinen ja on sitä kautta tuttu naama? Ei Mikin tarvitsisi paljastaa mitään peitetehtävästään. Voisi vaan sanoa, että a) muistaa Ollin kasvot ajalta, jolloin oli itse vielä poliisi (ei siitä niin kauaa ole), tai b) on kuullut Ollista juttuja poliisikavereidensa kautta. Mikihän pitää muutenkin aika säännöllisesti yhteyttä ex-kollegoihinsa. Sarjassa ollaan monesti kuultu, miten Miki selvitti jonkun jutun, koska "ex-työkaveri oli Mikille palveluksen velkaa". Joten ihan hyvin sitäkin kautta "tietää" Ollista. Olisi vaan sanonut, että pyysi poliisikaveriaan selvittämään Lailan poikaystävän taustat ihan vaan varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskeeraajathan sen hoitaa.
Tietysti, mutta ei sarjan Mira-hahmolla sellaista ole. Kyse oli nyt sarjan hahmosta, ei näyttelijästä.
Mikä Amandassa on se alakerrassa oleva tila, jonne avautuu ovi? En ole ennen huomannut. Sielläkin näkyi pöytiä. Jatkuuko Amandan ruokailusali sinne? Vai onko siellä kabinetti? Vai se mystinen keittiö, jota ei koskaan näytetä?
On siis siinä portaiden ja wc:n välissä. Siitä taisi olla ennen pääsy Amadeus-kuntosaliin?
Miki sanoi Evalle, ettei toivo Lailalle samanlaista kohtaloa kuin Nellalle ja Evalle, eli teiniraskautta. Miki olisi voinut lisätä vielä, että Nellahan on ollut myös vankilassa ja Evakin istunut tutkintavankeudessa.