Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58274)
A-Aleksi... mä...mä olen pahoillani....että kännissä m-menin sinne niitä Han...Hannan johtoja sörkkimään...se o-oli ihan vaan va-vah "hik" vahinko....
Tuolla karonkassa tosiaankin oli yllättävän vähän näyttelijöitä. Monella ollut varmaan sitten muita tapahtumia. Ryhmäkuvassa vaan 16 näyttelijää mukana. :D Kuvan ulkopuolella olin bongaavani jostain stoorista Oton, Tiia W:n ja Peten. Muuten muu työryhmä oli paremmin edustettuna kuin nämä näyttelijät.
En kestä Rantabaareja ja karonkkoja.
Vierailija kirjoitti:
En kestä Rantabaareja ja karonkkoja.
Mä en sano ilkeyttäni, mutta oikeasti tällaisten sekä kaikkien "lavasteet pitäisi purkaa" "en enää jaksa Salkkareita" jne. kommentien takia en ota niitä tosissaan. Ajattelen automaattisesti niiden olevan samaa sarjaa, jossa koitetaan saada ihmiset hermostumaan. Tämä ei koske ketään tiettyä kommentoijaa. Mikäli kommentoija ei ole yksi ja sama ja vetää tästä herneet seuraavaksi nenään paljastaen samalla itsensä.
Kieltämättä Sampon ja Kallen rakkauskupla alkaa ottamaan päähän. Tai sitten olen sisimmässä kateellinen. Jokaisessa kohtauksessa lässytetään jotain romanttista tai pusutellaan. Oikeassa elämässä sentään joudu näkemään kenenkään rakkauden osoituksia koko aikaa. Sama se oli Cindyllä ja Akilla silloin alkuvaiheessa. Vähän voitaisi rajoittaa eikä aina tarvitse käyttää ruutuaikaa niin paljon eri hahmojen yltäkylläiseen rakkauteen. Kallen rakastuminen on niin aidon näköistä että voisin melkein uskoa sen olevan oikeata xD
Sä olet mun ykkösvalinta aina vaan.
Todella hooookooooo!!!
Liikkuvatko monistaja ja ilmiantaja vielä nykään täällä päin?
Mä en ole sekaisin!!!!! Aaro valehtelee!!!
Laura Kiviranta kirjoitti:
Mä en ole sekaisin!!!!! Aaro valehtelee!!!
Ole sinä hiljaa siinä! Pullataikinaa vaan veivaan täällä päivästä toiseen!
Salatut elämät on paska sarja.💩
Hyvä äiti -kategorian voittaja ei ole epäselvä. Joannalle onnittelut lapsensa hylkäämisen takia.
Näin unta, missä Daniela ja Noel yrittivät saada Toivoa Elinalta. Daniela kävi Elinan kimppuun ja tämä yritti suojella Toivoa. Noel taas lähti jahtaamaan minua. Pääsin onneksi piiloon.
Älkää olko huolissanne tämän ketjun negatiivisuudesta pikkuiset. Kyllä me yhdessä tästä jotenkin selvitään.
Adoptiopaperit ja Anneli. Siinä on parhaimmat juonet.
Salatut elämät on paska sarja.💩
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Ilostakin tule tarvittaessa 5 vuoden sisään aikuinen ja selvitetään samalla, kuka isä on. Näihän on joskus käynyt. Ihan kamalan epäloogisia kun vanhemmat on aina silti yhtä nuoria ja muutkaan ei vanhene :D
Tämän takia Ilja ei koskaan kokenut "pikavanhentumista". Sanni sai Iljan niin nuorena, että olisi ollut absurdia että Ilja olisi yhtäkkiä kasvanut teini-ikäiseksi, ja Sanni olisi edelleen ollut noin 20-25 vuotias. :D Tuskin siis Ilokaan koskaan tulee kokemaan pikavanhenemista.
Skandaaliuutisii! Monistaja ja ilmiantaja on nähtu rappukäytävässä! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!