Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58249)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salkkareista on edes luotu ketju? Turhanpäiväinen ohjelma, joka ei ansaitse kenenkään huomiota.
Sen takia että kaikki hukkuu paskaan joka tapauksessa.
Syön hatullisen kakkaa, jos Joanna ei ole Miran äiti.
Vierailija kirjoitti:
Julkaistaanko kevätkauden mainos TV:ssä tänään?
Mieti sitä.
Mä voisin vähän harventaa sen Pihlajakadun huonoista hahmoista!
Sairaista ihannoida jotain Minnan kaltaista hahmoa. Senkö takia Rantabaari on niin suosittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa vuorosanojen laatu on laskenut, tuntuu ettei niihin jakseta panostaa yhtään.
Saman olen huomannut. Johtuukohan aikataulusta? Tuntuu että paljon on jäänyt pois. Kohtauksien välissä ei enää vilahda videokuvaa Pihlajakadulta tai muista maisemista. Myös taustamusiikkia kuulee harvemmin kuin ennen.
Ei enää ees panosteta maisemakuviin ja niihin välimusiikki kohtiin. Amandan ulkokuvatkin taitaa olla jotain 2013, huomaa ihan siitä kuvanlaadustakin 😂 liittyy varmaan siihen kun ei enää kuvatakaan niissä paikoissa missä ennen. Kaikki on vaan suhteellisen lähellä studioita. Se kyllä ärsyttää ettei oo mitään kohtauksia kun hahmot vaikka juttelis Amandan pihassa tai menis ovesta sisään.
En muista milloin viimeksi olisin nähnyt edes sitä Amandan ulkokuvaa. Sitäkään tuskin näytetään enää. Harmi, sillä mielestäni ne pikku pätkät oli hyvä tapa erottaa kohtaukset toisistaan. Samalla tiesi että mihin seuraava kohtaus kenties sijoittuu, mennäänkö nyt Pihlajakadulle, Amandaan vai jonnekin muualle.
Mulla on oikeus alapeukuttaa kaikkia kommentteja täällä!
Joannasta on alusta asti huokunut sellainen tunnelma miesten suhteen, että jotain ikävää on käynyt. Ensin oli kovinkin sitoutumiskammoinen Mikiä että Lassea kohtaan. Tottunut aina pärjäämään. Siinä mielessä helposti voisin uskoa Joannan Miran äidiksi ja taustalla on jonkinlainen kammottava epäluottamus miehiä kohtaan. Luultavasti ihan nimensäkin joutunut vaihtamaan, jotta voi aloittaa elämänsä kunnolla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaista ihannoida jotain Minnan kaltaista hahmoa. Senkö takia Rantabaari on niin suosittu?
Ainakaan ei tarvitse katsoa Sallan naaman venytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa vuorosanojen laatu on laskenut, tuntuu ettei niihin jakseta panostaa yhtään.
Saman olen huomannut. Johtuukohan aikataulusta? Tuntuu että paljon on jäänyt pois. Kohtauksien välissä ei enää vilahda videokuvaa Pihlajakadulta tai muista maisemista. Myös taustamusiikkia kuulee harvemmin kuin ennen.
Ei enää ees panosteta maisemakuviin ja niihin välimusiikki kohtiin. Amandan ulkokuvatkin taitaa olla jotain 2013, huomaa ihan siitä kuvanlaadustakin 😂 liittyy varmaan siihen kun ei enää kuvatakaan niissä paikoissa missä ennen. Kaikki on vaan suhteellisen lähellä studioita. Se kyllä ärsyttää ettei oo mitään kohtauksia kun hahmot vaikka juttelis Amandan pihassa tai menis ovesta sisään.
En muista milloin viimeksi olisin nähnyt edes sitä Amandan ulkokuvaa. Sitäkään tuskin näytetään enää. Harmi, sillä mielestäni ne pikku pätkät oli hyvä tapa erottaa kohtaukset toisistaan. Samalla tiesi että mihin seuraava kohtaus kenties sijoittuu, mennäänkö nyt Pihlajakadulle, Amandaan vai jonnekin muualle.
Minna Laurikainen kirjoitti:
Mä voisin vähän harventaa sen Pihlajakadun huonoista hahmoista!
Autat mua saamaan mun asunnon takaisin!
Nahkahametanssi alkaa. Kaikki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttiin viimeisetkin nostalgian rippeet pois. Ei ole enää sama sarja, pelkkää paskaa tilalla!
Katsotteko ollenkaan jaksoja vai miten menee ohi, että Amandan ulkokuvaa näytetään.
Salla Mattila kirjoitti:
Nahkahametanssi alkaa. Kaikki mukaan!
Nyt mä hiljennän sut!
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko ollenkaan jaksoja vai miten menee ohi, että Amandan ulkokuvaa näytetään.
Silmät ja korvat ummessa on hauskempi seurata sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät ja korvat ummessa on hauskempi seurata sarjaa.
Sillä perusteella ei ole oikein varaa kommentoida, että mitä näytetään ja mitä ei näytetä. Juuri meinasin kommentoida että oli vaihteeksi perjantaina junaradasta kuvaa eikä ikuisesti samoja kulmia.
Tarkotin aikasemmin, että Gunnar ja Dahlia olivat vähemmissä vaatteissa kuin Kalle ja Sampo. Kun pohdittiin miksi vanhempien ihmisten puuhia ei ylipäätänsä näytetä koskaan. Tai ehkä eivät vain halua niihin kohtauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Se vanha muinaiskuva vilahtaa nopeasti ohi ilman välimusiikkia. Ei edes rouva Mustavaara ole saanut kokea Amandan ulkoportaita tai terassia!
Miksi Salkkareista on edes luotu ketju? Turhanpäiväinen ohjelma, joka ei ansaitse kenenkään huomiota.