Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58183)

Vierailija
14021/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4416. Aki Ankan taskuvaraskirja: Miki jiipelissä 18.5.2023

Ei suinkaan liity Mikiin ja jiipeehen?

Vierailija
14022/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa myötikset Skäbän keikasta, jota kuvattiin pitkiä pätkiä. Ei ole uskottavaa, että nuoret tanssii ja fanittaa jotain moottoripyöräjengiläisen näköistä Skäbää, joka kuulostaa Popedan tunkkaisemmalta versiolta. Karmeat lyriikat. Ärsyttää, että Äijö on käyttänyt asemaansa hyväkseen mainostaakseen omaa musaprojektiaan.

Mä kirjoitin aamulla 3-4 kommenttia ennakoista. Hassua, että niistä vain tämä Skäbä-kritiikki poistui. Tuotanto lukee..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14023/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4436. Perhe täynnä salaisuuksia 22.6.2023

Tämä ei liity Sievisiin. Tämä liittyy Forssin perheeseen, taloon. Talo on ehkä kuulunut joskus Forssin suvulle. Oikea nukketalo!

Vierailija
14024/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten Kari ollut Skäbän keikalla? Ainoa hahmoista, joille Skäbän fanitus olisi ehkä jotenkuten sopinut. Tosin Karille sopisi vielä paremmin Skeba, joka soittaisi rautalankakitaramusaa...:)

Vierailija
14025/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijat skitsoo. Kun Sampo ja Kalle menee naimisiin, onko Panu Sampon bestman ja Ismo Kalle bestman? 😁

Vierailija
14026/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aaro alkaa nyt ihan tosissaan pitämäån kauppaa, voisiko se samalla uudistua? Itse oon jo vähän kyllästynut Delismon siemen- ja pähkinäsäkkeihin. Aarolle voisi sopia vaikkapa konditoria-kukkakauppa tms.

Vierailija
14027/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sopinut yhtään, että mm. Danielan kaltainen nuori ja herkkä runotyttö tanssi rönskin Skäbän musiikin tahtiin 🤣

Vierailija
14028/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin Evan sänkyyn. Ja hyvän parisuhteen hänen kanssaan.

Vierailija
14029/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sopinut yhtään, että mm. Danielan kaltainen nuori ja herkkä runotyttö tanssi rönskin Skäbän musiikin tahtiin 🤣

Skäbän keikalla pitäisi olla jotain Lassea ja Ismoa mutta siellä siis on Danielaa ja muuta nuorisoa? 😁

Vierailija
14030/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Miksi kaikille hahmoille pitää aina keksiä sutinaa jonkun kanssa, siis jopa JP:lle? Ensin JP:stä halutaan luoda kylmän pahiksen kuvaa, mutta sitten kaikki lässähtää ja vedetään kuin pytystä alas kun tämä pahis pyörii jossain Laiteloilla.

Eiköhn tuo Hanin ja JP:n sutina kirjoitettu vain siksi, että JP:lle selviää aamiaispöydässä lörppö-Laiteloiden suusta Mikin olleen poliisi.

Vierailija
14031/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skäbän keikalla pitäisi olla jotain Lassea ja Ismoa mutta siellä siis on Danielaa ja muuta nuorisoa? 😁

Oli siellä Moosessa Lasse Skäbän fanipaitä päällä, mutta hän lähti kesken keikan kotiin kyttäämään Joannaa. Keikalla oli Hani ja Daniela, Linda ja Joonatan, nuorisoa ja sitten pari Skäbän fanin näköistä "rokkaria".

Vierailija
14032/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei muuten Kari ollut Skäbän keikalla? Ainoa hahmoista, joille Skäbän fanitus olisi ehkä jotenkuten sopinut. Tosin Karille sopisi vielä paremmin Skeba, joka soittaisi rautalankakitaramusaa...:)

Jep! Kari on sen sortin farkkujuntti että sen olisi pitänyt olla ehdottomasti Skäbän keikalla hiki päässä! 🤭

Vierailija
14033/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Aki siis tiennyt Cindyn olleen Eliaksen äiti? Ja Cindy ei tiedä Akin lastenkotitaustaa tai varsinkaan hyväksikäyttöhistoriaa by oma äiti?

Vierailija
14034/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tulossa noita erittäin kiusallisia päivällisiä, jonne on kutsuttu kaikki mahdolliset. Ahtaasti ollaan, ihmisiä on liikaa, vedetään kunnon kulisseja kun on tukalaa ja ahdistaa, ainoa kenellä on mukavaa on Lasse Sievinen ja riittääkö ruokaakaan kaikille. Noissa Lasse Sievisen tilaisuuksissa mies itse sentään ilmeisesti ruoat valmistaa, mutta tarjolla onkin sitten aina raskasta liharuokaa. Kukaan ei myöskään taida tarjoiluista mitään maksaa.

Vierailija
14035/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Miksi kaikille hahmoille pitää aina keksiä sutinaa jonkun kanssa, siis jopa JP:lle? Ensin JP:stä halutaan luoda kylmän pahiksen kuvaa, mutta sitten kaikki lässähtää ja vedetään kuin pytystä alas kun tämä pahis pyörii jossain Laiteloilla.

Eiköhn tuo Hanin ja JP:n sutina kirjoitettu vain siksi, että JP:lle selviää aamiaispöydässä lörppö-Laiteloiden suusta Mikin olleen poliisi.

No joo, totta.

Vierailija
14036/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosiikohan Evan touhuista tietämätön Miki Evaa? Parin jakson kuvan perusteella voisi päätellä näin. Kalle nyt ainakin taitaa kosia Sampoa Kaaressa ja Amandaan nyt ainakin päätyvät yhdessä jaksossa muhinoimaan.

Vierailija
14037/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on tulossa noita erittäin kiusallisia päivällisiä, jonne on kutsuttu kaikki mahdolliset. Ahtaasti ollaan, ihmisiä on liikaa, vedetään kunnon kulisseja kun on tukalaa ja ahdistaa, ainoa kenellä on mukavaa on Lasse Sievinen ja riittääkö ruokaakaan kaikille. Noissa Lasse Sievisen tilaisuuksissa mies itse sentään ilmeisesti ruoat valmistaa, mutta tarjolla onkin sitten aina raskasta liharuokaa. Kukaan ei myöskään taida tarjoiluista mitään maksaa.

Mua jotenkin nyppii noi Sievisten perhepäivälliset. Tulee liikaa mieleen Helena Kuulan perhepäivälliset. Sitten toi Lassen ylileuhka ilme naamalla ja se "mannemeinini".

Vierailija
14038/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-tahti-sai-kansainvalisen-…

Axel saanut kansainvälisen leffaroolin. Tosin ei kuulemma vaikuta Suomen rooleihin. Lentää tarvittaessa Helsinki-Lontoo väliä.

Sössön-sössön. Hetkinen! Miks mulle ei oo kerrottu mitään, vaan saan lukea kaiken netistä? Niin, ja kenen kanssa mä nyt petän Mikiä?

T: Eva

Vierailija
14039/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin nyppii noi Sievisten perhepäivälliset. Tulee liikaa mieleen Helena Kuulan perhepäivälliset. Sitten toi Lassen ylileuhka ilme naamalla ja se "mannemeinini".

Ja sitten vielä tuo Lassen paikka, kuin olisi joku kuningas. Ehkä Lasse onkin sarjan läheisriippuvaisin, huomiohakuisin ja eniten muiden elämään puuttuva hahmo, vaikka Ismoa tuollaisena helposti pitääkin.

Vierailija
14040/58183 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Laiteloidenkin aamiaispöydässä teki tiukkaa, kun pienen pöydän ääreen oli ahtautuneet Ismo, Lasse, Kalle, Hani ja JP. Vielä kun olisi Sampo ollut (Kallen sylissä). Joskus samaan pöytään on ahtautunut myös Lasse. Aina ihmetyttää kun Lasse ja Aaro mahtuu saman pöydän ääreen. Ai niin, kohta Laiteloilla nähdään saman pöydän ääressä varmaankin Panu, Sampo, Ismo, Kalle, Aaro ja Hani! Sit kun vielä saataisiin Ismolle ja Aarolle puolisot, niin johan pöytä halkeaisi.