Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
12801/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamun näyttelijä ei tosiaankaan enää Salkkareihin palaisi. Saati sitten Teemu. Kumpikin tekee parempia hommia ja toinen tuottajana suurissa tuotannoissa. Ei mitään kaipuuta tulla Salkkareihin vierailemaan.

Kannattaisi vähän miettiä mitä kommentoi. Nyt masennuin sinun takiasi. Aamu on mun lempi hahmoja!

Ai masennuit mistä? Joo vitsihän toi oli. Jo toi huutomerkki aina auttaa tunnistamaan mutta kerroin vaan faktaa. Ihan kuin Jaanankaan näyttelijää tuskin koskaan kysytään takaisin mihinkään.

Tuollaiset voi oikeasti osua arkaan paikkaan. Täällä on kuule monet yrittäneet selittää mitä tuollainen kiusaaminen tekee. Vaikka se ei itsestä tuntuisi kummoiselta, niin jollekin toiselle, jolla on vaikeaa, se voi mennä tosi syvälle.

Vierailija
12802/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jolla tuli heti aluksi mieleen ajatus, että sijaisäiti Sirkka olisi Joannan äiti? Joanna ei halunnut kertoa perhetaustasta Lasselle. Onko edes väleissä perheeseen. Mikäli vanhemmat ovat voimissaan. Joka tapauksessa mikään ei tue siihen suuntaan. Kunhan tuli mieleen, että valehtelu on joku kostotoimi ollut Miralle.

Oliko Anneli Tanjan äiti? Sehän nostaisi tuon kuvion todennäköusyyttä.

Eikö kuviot ole juuri tunnettu siitä, että niitä muokataan? Anneli ja Tanja nyt ei ole samalla viivalla. Mutta tuo Sirkka sentään on varmaan joku 50+ nainen ja Joanna nuorempi. Voisi ihan hyvin olla tämän Sirkan lapsi tai miksipä ei sijaislapsi. Eli Joanna olisi ollut Sirkalla sijoituksessa. Jos valehteli niin mikään ei takaa, että sekään on totuus että Sirkka tapasi lyhyesti Miran nuoren äidin sairaalassa ja isästä ei ole minkäänlaista tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12803/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko Aarosta ja Ismosta hyvä pari? Aarohan oli Ismon asunnossa tekemässä palapeliä Ismon kanssa jo. Tuosta ei enää kauaa mene että miehet moiskauttavat suudelmat toisilleen!

Päätösjaksossahan epäillään, että Kalle ja Hani yllättävät kaksikon kutvanat.

Vierailija
12804/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamun näyttelijä ei tosiaankaan enää Salkkareihin palaisi. Saati sitten Teemu. Kumpikin tekee parempia hommia ja toinen tuottajana suurissa tuotannoissa. Ei mitään kaipuuta tulla Salkkareihin vierailemaan.

Kannattaisi vähän miettiä mitä kommentoi. Nyt masennuin sinun takiasi. Aamu on mun lempi hahmoja!

Ai masennuit mistä? Joo vitsihän toi oli. Jo toi huutomerkki aina auttaa tunnistamaan mutta kerroin vaan faktaa. Ihan kuin Jaanankaan näyttelijää tuskin koskaan kysytään takaisin mihinkään.

Tuollaiset voi oikeasti osua arkaan paikkaan. Täällä on kuule monet yrittäneet selittää mitä tuollainen kiusaaminen tekee. Vaikka se ei itsestä tuntuisi kummoiselta, niin jollekin toiselle, jolla on vaikeaa, se voi mennä tosi syvälle.

Kyllä mä itse olen itkenyt tällä palstalle kymmeniä kertoja kun mulle ollaan ilkeitä. En vaan tajua, mitä tossa oli ilkeetä? Kerroin vain NÄYTTELIJÖIDEN elämästä. Saa kai sitä spekuloida onko halukas vaiko ei ole.

Vierailija
12805/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jolla tuli heti aluksi mieleen ajatus, että sijaisäiti Sirkka olisi Joannan äiti? Joanna ei halunnut kertoa perhetaustasta Lasselle. Onko edes väleissä perheeseen. Mikäli vanhemmat ovat voimissaan. Joka tapauksessa mikään ei tue siihen suuntaan. Kunhan tuli mieleen, että valehtelu on joku kostotoimi ollut Miralle.

Oliko Anneli Tanjan äiti? Sehän nostaisi tuon kuvion todennäköusyyttä.

Eikö kuviot ole juuri tunnettu siitä, että niitä muokataan? Anneli ja Tanja nyt ei ole samalla viivalla. Mutta tuo Sirkka sentään on varmaan joku 50+ nainen ja Joanna nuorempi. Voisi ihan hyvin olla tämän Sirkan lapsi tai miksipä ei sijaislapsi. Eli Joanna olisi ollut Sirkalla sijoituksessa. Jos valehteli niin mikään ei takaa, että sekään on totuus että Sirkka tapasi lyhyesti Miran nuoren äidin sairaalassa ja isästä ei ole minkäänlaista tietoa.

Samat kuviot toistuu. Turha yrittää.

Vierailija
12806/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko Aarosta ja Ismosta hyvä pari? Aarohan oli Ismon asunnossa tekemässä palapeliä Ismon kanssa jo. Tuosta ei enää kauaa mene että miehet moiskauttavat suudelmat toisilleen!

Täällä on kaipailtu sitä että Ismo löytäisi naisen itselleen, ettei puuttuisi koko ajan Kallen elämään, mutta Aarostahan Ismo löysi nyt hyvän kumppanin itselleen eläkevuosille!

Vierailija
12807/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani on kyllä niin kuuma. Alkaa jöpöttämään heti kun ilmestyy ruutuun.

Vierailija
12808/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Nyt vähätellään jo toisten tuntemuksia. Jos nämä "faijas on" ja "yhyy!" kommentit on ilkeitä, niin kyllä se "hah, sun lempi hahmos ei oo palaamassa" kuuluu samaan kategoriaan. Mutta näköjään on oikeaa ja väärää kiusaamista.

Vierailija
12809/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallella on kyllä ollut elämänsä aikana turhan monta miestä. Vähempikin määrä sänkykumppaneita olisi riittänyt.

Kalle on ainakin elänyt elämäänsä. Näyttelijän näkemys Kallen menneisyydestä sarjassa poissa olon aikaan ilmeisesti on opiskelu lääkäriksi sekä vastapainoksi juhlimista Rion yöelämässä ja paljon villiä elämää.

Kallelle voisi tulla vaikka se syöpäkuvio miesten sijasta. Ismolla on muutenkin elämässä Hani ja kauppa, niin olisi jopa realistisempaa että Ismolta menisi aluksi kokonaan ohi ja Kallen salailut läpi sairasteluista.

Vierailija
12810/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon kannattaisi ottaa Pipsa takaisin. Sarjan laatu paranisi ja tämä ketju voisi paremmin.

Sarjan laatu paranisi, kun sairaalan, poliisilaitoksen, Amandan ja Moosen lavasteet korvattaisi uusilla. Uusi ravintola/kahvila, Beige ja Dahlian kartano. Hahmoja reilusti myös pois ja parempia tilalle.

Limusiinin autotallin voisi tehdä Taalasbiilin tilalle 😂

Vierailija
12811/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Amanda räjähti, Mira kuoli takahuoneeseen ja Joanna paljastu Miran äidiks! Salla ja Joonatan sanoi että tässä on jotain tuttua. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Vierailija
12812/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tyytyväisiä. Itken itseni uneen kun sanoitte että Pipsa ei palaa ja että mukamas valehtelen siitä. Ei oo mun vika jos olen tällaisen käsityksen saanut.

Vierailija
12813/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jöpöttää Noelista, Akista ja Henrikistä.

Vierailija
12814/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Joonatan pölli Mikon pelin. Se oli hauskaa.

Vierailija
12815/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jöpöttää Noelista, Akista ja Henrikistä.

Niin mullaki. Noelista on jopa ihanaa runkku matskuu.

Vierailija
12816/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Korhonen joutui (koulu)kiusaamisen uhriksi. Huvittava kuvio.

Vierailija
12817/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Jumalan tahto, et mut raiskataan ja mun lapsi tapetaan? Miten sellasta Jumalaa voi rakastaa?

Vierailija
12818/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Skandaaliuutisii! Amanda räjähti, Mira kuoli takahuoneeseen ja Joanna paljastu Miran äidiks! Salla ja Joonatan sanoi että tässä on jotain tuttua. Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Amandan kokki selvisi, kun keittiö on niin suojassa maan alla. Viinikellari myös säilyi pulloineen ehjänä.

Vierailija
12819/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kirjeen... tää on Miralle. "Teidät Mira Anhgervuo on hyväksytty koulutukseen..."

Vierailija
12820/59931 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Nyt vähätellään jo toisten tuntemuksia. Jos nämä "faijas on" ja "yhyy!" kommentit on ilkeitä, niin kyllä se "hah, sun lempi hahmos ei oo palaamassa" kuuluu samaan kategoriaan. Mutta näköjään on oikeaa ja väärää kiusaamista.

Yleisesti pakko kommentoida, että kerran mun laittamassa aijaa-linkissä oli illassa yli 100 vierailijaa. Joka paljastaa, että tätäkin ketjua lukee moni ihminen. Ja kommentoi varmasti aktiivisesti kymmeniä ihmisiä. Osa kirjoittelee silloin tällöin. Eli vaikea tässä mennä samojaa kuka sanoo mitäkin. Tuskin yksi ihminen trollaa joten miksi yksi ihminen täällä vastaisi koko ketjua. Edelleen pistäkää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Parhaiten jaksaa kahlata läpi, kun ei jokaista ote henkilökohtaisesti. Jotkut vastailee itselleenkin näissä.

Ketju on lukittu.