Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Asianajaja, jonka nimeksi kerrottiin Jouko Partanen, tosiaan huomasi Kristianin rintakarvat lopussa. Enemmän mua ällötti se, että ilmeisesti Kristian ajoi niitä pois Ismon tai Kallen sheiverillä. Päätellen väristä. Saattohan se olla Haninkin. Tollaset on toisten hygieniatuotteita. Miksi ylipäätänsä Krisu ei voinut olla kylpytakki kiinni? Näkyi kilomertin päähän ettei hänellä mitään rintojakaan ole. Ihme että Joukoon meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
Asianajaja, jonka nimeksi kerrottiin Jouko Partanen, tosiaan huomasi Kristianin rintakarvat lopussa. Enemmän mua ällötti se, että ilmeisesti Kristian ajoi niitä pois Ismon tai Kallen sheiverillä. Päätellen väristä. Saattohan se olla Haninkin. Tollaset on toisten hygieniatuotteita. Miksi ylipäätänsä Krisu ei voinut olla kylpytakki kiinni? Näkyi kilomertin päähän ettei hänellä mitään rintojakaan ole. Ihme että Joukoon meni läpi.
Ketä kiinnostaa? Lapsellista spekuloida jotain salkkareita.
Valtterin ottamat kuvat talosta näytti ihan nukkekodilta. Sitähän tässä varmasti haetaan. Sampo ja Aino löysivät vasta talon pihalle. Jaksokuvat tosin paljastavat, että ensi viikolla siellä on Panu. Varmaan tässä joku sellainen kuvio, että Valtter ostanut sen yllätyksenä ja isältäkin kysytty apua tai jotain vastaavaa. Muuten Aino epäili suoraan miestään huumaamisesta. Kertoi myös Sampolle. Jännä nähdä unohtuuko asia pitkäksi aikaa ja Valtter jää syyttömäksi vai ollaanko sittenkin lähestymässä jo loppusuoraa ja kaikki ratkeaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Lapsellista spekuloida jotain salkkareita.
Fiktiivisen tv-sarjan pohtiminen ei taida olla kovin paha harrastus. On sitä huonompiakin tapoja olemassa.
Skandaaliuutisii! Nää Sirkka ja Anneli on sisaruksia! Yhdessä petkuttaneet ihmisiä heidän vanhemmistaan! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Mentävä on..."hik"... mennä mun täytyy... Soffeeni kattomaan... oon hiukan kännis siksi kai ihailen... Aleksii poikaani Aleksii... olisit pysyny Hannasta erossa..."hik" Aleksii poikani Aleksii... ruuat aina teki kun sammunu olin... Hauskaa on kun pullosta vetää Salinit vaan... ja jos yksin mä jään enkä ketään mä nää... on viina se johon voi luottaa... Lasse pane mua Lassee... minne vain meet, jee "hik" sinne minäkin... Paula näki nyt jalat alle... eiku ai niin, sehän ammuttiin... mun suloinen Lassenii..."hik"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä välissä toi Daniela kirjoitettiin Elinalle? Ei ainakaan torstain jaksossa ollut mut tälläistä joka olisi mennyt jotenkin ohi. Rupesin ihmettelen Karin kommenttia Elinalle ja kun se katsoi toiseen suuntaan ja mietin, miks se puhuu kuin kolmannelle henkilölle. No sittenhän sieltä tuli Daniela esiin. Elikkä nyt tämä menee niin, että Karin lisäksi Daniela asettuu Elinalle?
Mikä se ihme laatikko oli joka oli jo Sampon käsissä Amandassa ja tuli sen laatikon kanssa sairaalalle. Kalle se vaan jätti ilmeisesti päivystyksen tai ainakin työpäivän kesken tosta vaan ja lähti panemaan. Olisihan ne voinneet sieltä sairaalastakin löytää jonkun panopaikan, ei olisi eka kerta. Mutta nyt onkin idea että niiden panemisen kuulee Ismo, Hani ja Aaro. Olisi äärimmäisen noloa ja kiusallista kuulla muiden läsnäollessa äänet kun omaa poikaa pannaan. :/
Cindy ja Henrik ovat uskomattoman naiiveja. Tyhmimmätkin jutut menee läpi. Aki on taatusti tehnyt virheen JP kohdalla. Ärsyttänyt JP siihen pisteeseen että saannut siitä pian vihamiehen joka päättää syrjäyttää Akin ja alkaa ottamaan selvää Akin taustoista ja tietenkin selviää Akin yhteys Henrikkiin ja sitten Cindy joutuu vaaraan.
Jos itse olisin Miran asemassa, tressaantuisin paapoavasta Jutasta, tahtoi parasta tai ei.
Musta olisi häpeällistä joutua kuulemaan muiden myös läsnäollessa jos mun omaa poikaa pantaisiin suihkussa. Muille läsnäolijoille se olisi taatusti myös kiusallista.
Ihan normaalia Laiteloilla ja sitten pöytään syömään vaan.
Oli kyllä imeläksi vedetty koko homma. Ja kun ei ollut kuin neljä tuolia viittä kohden, niin Sampon piti istua Kallen syliin. Mutta eihän tästä näytetty kuin pienet pätkät. Kummasti Sampolta ja Kallelta unohtui työt. Sampolla piti olla vuoro iltaan asti ja kai Kallellakin oli työpäivä kesken? Myöhemmin Sampo tuli työvaatteissa kysymään sitä kättä Ismolta. Eli ainakin Sampo palasi vielä takaisin työpaikalleen ihan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli Innan viimeinen työpäivä Elinana.
Aika hauskaa, että Tuuli kertoi viime vuonna 27.4. jäävänsä mammalomalle ja tänään 28.4. Inna jäi. Melkein samana päivänä jäivät. Susun hahmo poistui 18.8.2022 jaksoista. Ihan samaan rytmiin kaikki eivät aina mene, mutta elo-syyskuun puolella Elinan hahmo myös lähtee sarjasta. Saapa nähdä tullaanko Toivon näyttelijää näkemään stooreissa. Melko usein näkyy monella eri näyttelijällä. Tästä mahdollisesti saa etukäteen tietää, saako Elina poikansa huoltajuuden tai kaappaako Toivon. Haluaisin Toivon Elinalle, mutta epäilen ihan muuta.
Skäbän keikka on myös ensi viikon ennakkojaksoissa. Ilmeisesti myös JP nähdään tämän yhteydessä. Vähän haikealta tuntuu ajatella ettei Marko Äijö ole enää sarjan vastaava tuottaja kesän jälkeen. Kiinnostavaa kuitenkin nähdä, millaisia uusia muutoksia ja juttua uusi tuottaja tuo mukanaan. Panun paluu/vierailu nähdään myös seuraavissa ennakoissa. Mitenköhän Panu mahtaa suhtautua Valtteriin? Entä onko tällä talolla jotain tekemistä Panun kanssa, sillä siellä Panu ainakin on heti maanantain jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Skäbän keikka on myös ensi viikon ennakkojaksoissa. Ilmeisesti myös JP nähdään tämän yhteydessä. Vähän haikealta tuntuu ajatella ettei Marko Äijö ole enää sarjan vastaava tuottaja kesän jälkeen. Kiinnostavaa kuitenkin nähdä, millaisia uusia muutoksia ja juttua uusi tuottaja tuo mukanaan. Panun paluu/vierailu nähdään myös seuraavissa ennakoissa. Mitenköhän Panu mahtaa suhtautua Valtteriin? Entä onko tällä talolla jotain tekemistä Panun kanssa, sillä siellä Panu ainakin on heti maanantain jaksossa.
Itse odotan tässä myös sitä, kun aina laitetaan Äijön syyksi kaikki. Jos sarjassa homoillaan tai on typeriä juttuja niin puhutaan Äijön kotkotuksista. Jos se jatkuu niin ehkäpä tajutaan, ettei Äijö yksin mitään päätä. Saa nähdä tuleeko vastaavaa kommentointia Eskolasta. Äijöllä on valtavan hyvät kontaktit. On esimerkiksi pelkästään Äijön ansiota, että Seppo on tullut vierailulle ja Kari aikoinaan palasi takaisin kunnolla sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli Innan viimeinen työpäivä Elinana.
Luojan kiitos!!
Jos ei olisi tehty recastia, olisiko Elina ollut ikuisesti poissa tai hahmo kuollut ulkomailla? Tätä olen paljon miettinyt. Talen hautajaisissa olisi mainittu Elinan olleen tai näytetty vähän hiuksia vieraiden joukossa. Enemmistöä taitaa olla muutenkin ne näyttelijät jotka saaneet sarjasta tarpeeksi, kun on kerran lähtenyt. Sarjan kulta-aikakin oli siinä mennyt jo kun Elina on viimeksi nähty alkuperäisellä näyttelijällä.
Per ke leen per ke le! Kuka saa ta nan likka mun makuuhuoneessa on!? Missä Oonan huone on? Mitä te ootte menny tekemään? Onks toi jätkä Aaron kaa samassa juonessa!?
Millon se Pipsa tulee? Haluun Pipsaaaaan.
Sairaalan henkilökunta jaksaa ihmetyttää. Jutta on puheterapeutti ja työsuojeluvaltuutettu ja Kalle käsittääkseni ihan tavallinen lääkäri, mutta kumpikin valmistautui istumaan yötä myöten johtokunnan kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan tässä myös sitä, kun aina laitetaan Äijön syyksi kaikki. Jos sarjassa homoillaan tai on typeriä juttuja niin puhutaan Äijön kotkotuksista. Jos se jatkuu niin ehkäpä tajutaan, ettei Äijö yksin mitään päätä. Saa nähdä tuleeko vastaavaa kommentointia Eskolasta. Äijöllä on valtavan hyvät kontaktit. On esimerkiksi pelkästään Äijön ansiota, että Seppo on tullut vierailulle ja Kari aikoinaan palasi takaisin kunnolla sarjaan.
Rantabaarikin taisi olla Äijön idea, paras sellainen jos mietitään spin-offeja tai leffoja. Mc Taalasbiili on jotain ihan pohjalta niistä. Vähän liikaa niitä kyllä tehtiin. Nyt on Pihlajasadustakin ollut useampi vuosi taukoa.
Joanna tuskin antanut lastaan pois puhtaasti siksi, ettei halua sitä vaan jotain ikävää raskauteen muutenkin tulee liittymään. Lindahan tiedusteli onko Joanna hakenut koskaan ammattiapua niihin X asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on hahmoja, jotka voisivat tehdä paluun uudempien tilalle jos vaan näyttelijät suostuu. Mutta siinä se ongelma onkin. Varmaan tuotantokin ottaisi vastaan vanhoja hahmoja enemmän takaisin jos vaan joku haluaisi palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on hahmoja, jotka voisivat tehdä paluun uudempien tilalle jos vaan näyttelijät suostuu. Mutta siinä se ongelma onkin. Varmaan tuotantokin ottaisi vastaan vanhoja hahmoja enemmän takaisin jos vaan joku haluaisi palata.
Vahvasti samaa mieltä. Monelta puuttuu myös kontakti sarjassa. Pipsasta puhutaan, mutta hänenkään näyttelijä ei ole tehnyt tv-ja leffapuolella mitään 15 vuoteen. Ellei ole kameran takana tai teatterissa. Todella moni on vaihtanut alaa. Ei välttämättä halua enää tuoda naamaa suosittuun sarjaan jos on kerran päässyt julkisuudesta pois. Sama homma Og-Elinan kanssa. Helpompi unohduttaa ja siksi ei suostunut palaamaan. Ja onhan hänellä toki uusi ala ja ihan omat kuviot pk-seudun ulkopuolella. Sinänsä harmi katsojia kohtaan. Jokaisella on kuitenkin oikeus tehdä mitä haluaa eikä kenekään tarvitse olla ikuisesti joku legenda hahmo.
Oispa Laura Allonen ollu Pipsa.
Nyt on vappu. Mä ainakin aion bailata ja aika rajusti.