Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
12481/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten sai nauraa kun Kristian esitti Hania :D

Liivit ja kasvonaamio vaan niin ei kukaan huomaa paitsi että Laitelan naisilla on rintakarvat! 😂

Vierailija
12482/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta panopin panosessiosta; kumpaakaan näytä tuo pahemmin kaduttavan.

No joo tulihan Eevalta kyyneleet mut eiköhän nekin enemmin Nellan ripityksestä kun ite teosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12483/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Innan viimeinen työpäivä Elinana.

Vierailija
12484/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Sampon pääpaino siirtyy siskonsa kanssa Valtterin epäilyyn ja talojuttuun. Hetkeksi. En keksi muutakaan syytä, miksi tämä älyttömän nopea kihlajaishässäkkä, jonka päätteeksi Sampo vielä jätti Kallen.

Vierailija
12485/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli Innan viimeinen työpäivä Elinana.

Luojan kiitos!!

Vierailija
12486/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kässäriä kirjoittavat.  Toivottavasti se nilkki joka vetää JP:n roolia, poistuu ohjelmasta mahdollisimman pian.  Äärettömän ärsyttävän tyypin olette rooliin pestanneet, mutta rajansa kaikella kuvottavuudella sarjassa jota seuraa jopa alakoululaiset.  

Vierailija
12487/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän. Linda reaktoi lapsi jonka joanna antoi pois oli mira

Vierailija
12488/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pihlajakatua "hik" lukita yöks... hei salkkarit...huulia kostuttelen ajan vietoks...hei salkkarit...alapää myös koosteena on... tuus Lasse panee mua nyt...hei salkkarit..."hik"...hei salkkarit...

Vierailija
12489/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisipa Jutta Ojala sarjaan.

Vierailija
12490/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi kässäriä kirjoittavat.  Toivottavasti se nilkki joka vetää JP:n roolia, poistuu ohjelmasta mahdollisimman pian.  Äärettömän ärsyttävän tyypin olette rooliin pestanneet, mutta rajansa kaikella kuvottavuudella sarjassa jota seuraa jopa alakoululaiset.  

Älyttömän hyvin näyttelee just tuollaista hahmoa! Lisää ruutuaikaa hänelle 👍

Vierailija
12491/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän hyvin näyttelee just tuollaista hahmoa! Lisää ruutuaikaa hänelle 👍

Älytöntä ylinäyttelemistä, tahatonta komiikkaa suorastaan.

Vierailija
12492/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maanantain jaksossa ei ollut merkintää seksuaalisesta sisällöstä, vaan tuo oli muka s-jakso? Kyllähän jakson sisältö seksuaalisen sisällön määritelmän täytti ja jaksossa myös suudeltiin ihan kunnolla.

Koska siinä ei varsinaisesti ollut mitään seksuaalista. Ikärajoissa katsotaan sitä mitä kuuluu ja näkyy. Mitään ei kuulunut ja kaksi miestä suihkussa juttelemassa oven läpi ei tee mitään seksuaalista.

Vierailija
12493/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskan seuraajayleisö tubessa on varmaan aika lapset ja nuoret painotteista. Miska on tosielämässä ilmeikäs ja vekkulin oloinen kaveri. Hyvin siirretty tätä pilkettä silmäkulmassa JP:hen. En nyt varsinaisesti näe miksi JP mukamas on niin kamala? Tuntuu, että loppujen lopuksi JP yrittää vain esittää kovaa jätkää mutta ei sitä oikeasti ole.

Vierailija
12494/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ketä tuo JP muistuttaa ja vihdoin keksin: samanlaiset "surusilmät" kuin Jannella.

Vierailija
12495/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Sampon pääpaino siirtyy siskonsa kanssa Valtterin epäilyyn ja talojuttuun. Hetkeksi. En keksi muutakaan syytä, miksi tämä älyttömän nopea kihlajaishässäkkä, jonka päätteeksi Sampo vielä jätti Kallen.

Kalle ei vaikuttanut kovin surulliselta. Eiköhän parin viikon päästä ole paluu yhteen ja kihloihin. Ismokaan ei tuntunut olevan vihainen. Petriä kyllä ripitti, kun halusi hoitaa viinaongelmansa itse mutta Sampo ei kuunnellut enää selitystä, vaikka sille olisi ollut ihan järkevä syy, vaan suoraan ilmoitti että tämä on nyt tässä.

Vierailija
12496/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sitten on ruvennut ärsyttämään tuo Jutta  ( Maarit). 

Sillä ei ohjelmassa ole mitään roolia, menee sinne tänne, jotenkin yli ampuvana, missä sitten onkin. 

Toinen mitä en voi sietää, se, joka esittää Miraa. mumisee puheissaan.

Ihan turhia molemmat tuossa sarjassa.

Vierailija
12497/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin kirjoitti:

Ei pihlajakatua "hik" lukita yöks... hei salkkarit...huulia kostuttelen ajan vietoks...hei salkkarit...alapää myös koosteena on... tuus Lasse panee mua nyt...hei salkkarit..."hik"...hei salkkarit...

Hei Maa-aarit, mees sinne takasin! Siis Pihlajakadulle!

Vierailija
12498/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle ei vaikuttanut kovin surulliselta. Eiköhän parin viikon päästä ole paluu yhteen ja kihloihin. Ismokaan ei tuntunut olevan vihainen. Petriä kyllä ripitti, kun halusi hoitaa viinaongelmansa itse mutta Sampo ei kuunnellut enää selitystä, vaikka sille olisi ollut ihan järkevä syy, vaan suoraan ilmoitti että tämä on nyt tässä.

Kyllä osasi etoa se eerikäinen tuossa sarjassa. Eikö huonompaa valintaa enää sarjaan löytynyt.

Vierailija
12499/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muuta ärsyttää Viola? Miksi Violan pitää suuttua pikkuasioista ja helposti? Aina näyttää nyrpeää naamaa. Itse en jaksaisi tuollaista ihmistä.

Vierailija
12500/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin kirjoitti:

Jaana Saarinen vedä tää meille! 😂

Ketju on lukittu.