Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Siis hyi helvetti tota Dahliaa. Sairas ihminen.
Jaahas, taas mun makkaroista jauhetaan. Tässä teille sitten saa ta na kunnolla sitä per ke leen makkaraa!
Jutta Korhonen kirjoitti:
Eiköhän täällä ole jotkut toiset sairaita. Te elintarvikeheittelijät.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Eiköhän täällä ole jotkut toiset sairaita. Te elintarvikeheittelijät.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Keke palaisi sarjaan.
Ken vois liekin sammuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä välissä toi Daniela kirjoitettiin Elinalle? Ei ainakaan torstain jaksossa ollut mut tälläistä joka olisi mennyt jotenkin ohi. Rupesin ihmettelen Karin kommenttia Elinalle ja kun se katsoi toiseen suuntaan ja mietin, miks se puhuu kuin kolmannelle henkilölle. No sittenhän sieltä tuli Daniela esiin. Elikkä nyt tämä menee niin, että Karin lisäksi Daniela asettuu Elinalle?
Mikä se ihme laatikko oli joka oli jo Sampon käsissä Amandassa ja tuli sen laatikon kanssa sairaalalle. Kalle se vaan jätti ilmeisesti päivystyksen tai ainakin työpäivän kesken tosta vaan ja lähti panemaan. Olisihan ne voinneet sieltä sairaalastakin löytää jonkun panopaikan, ei olisi eka kerta. Mutta nyt onkin idea että niiden panemisen kuulee Ismo, Hani ja Aaro. Olisi äärimmäisen noloa ja kiusallista kuulla muiden läsnäollessa äänet kun omaa poikaa pannaan. :/
Cindy ja Henrik ovat uskomattoman naiiveja. Tyhmimmätkin jutut menee läpi. Aki on taatusti tehnyt virheen JP kohdalla. Ärsyttänyt JP siihen pisteeseen että saannut siitä pian vihamiehen joka päättää syrjäyttää Akin ja alkaa ottamaan selvää Akin taustoista ja tietenkin selviää Akin yhteys Henrikkiin ja sitten Cindy joutuu vaaraan.
Jos itse olisin Miran asemassa, tressaantuisin paapoavasta Jutasta, tahtoi parasta tai ei.
Musta olisi häpeällistä joutua kuulemaan muiden myös läsnäollessa jos mun omaa poikaa pantaisiin suihkussa. Muille läsnäolijoille se olisi taatusti myös kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä välissä toi Daniela kirjoitettiin Elinalle? Ei ainakaan torstain jaksossa ollut mut tälläistä joka olisi mennyt jotenkin ohi. Rupesin ihmettelen Karin kommenttia Elinalle ja kun se katsoi toiseen suuntaan ja mietin, miks se puhuu kuin kolmannelle henkilölle. No sittenhän sieltä tuli Daniela esiin. Elikkä nyt tämä menee niin, että Karin lisäksi Daniela asettuu Elinalle?
Mikä se ihme laatikko oli joka oli jo Sampon käsissä Amandassa ja tuli sen laatikon kanssa sairaalalle. Kalle se vaan jätti ilmeisesti päivystyksen tai ainakin työpäivän kesken tosta vaan ja lähti panemaan. Olisihan ne voinneet sieltä sairaalastakin löytää jonkun panopaikan, ei olisi eka kerta. Mutta nyt onkin idea että niiden panemisen kuulee Ismo, Hani ja Aaro. Olisi äärimmäisen noloa ja kiusallista kuulla muiden läsnäollessa äänet kun omaa poikaa pannaan. :/
Cindy ja Henrik ovat uskomattoman naiiveja. Tyhmimmätkin jutut menee läpi. Aki on taatusti tehnyt virheen JP kohdalla. Ärsyttänyt JP siihen pisteeseen että saannut siitä pian vihamiehen joka päättää syrjäyttää Akin ja alkaa ottamaan selvää Akin taustoista ja tietenkin selviää Akin yhteys Henrikkiin ja sitten Cindy joutuu vaaraan.
Jos itse olisin Miran asemassa, tressaantuisin paapoavasta Jutasta, tahtoi parasta tai ei.
Musta olisi häpeällistä joutua kuulemaan muiden myös läsnäollessa jos mun omaa poikaa pantaisiin suihkussa. Muille läsnäolijoille se olisi taatusti myös kiusallista.
Ihan normaalia Laiteloilla ja sitten pöytään syömään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Keke palaisi sarjaan.
Ken vois liekin sammuttaa?
Ehei, Keke oli se mun toinen pano.
Laura voisi tulla sekavana aseen kanssa Noelin oven taakse huutamaan että "Kuka helvetti siellä mun kämpässä on?"
Ettekö te muista että Kekeäkään? Se oli töissä BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA!
Vierailija kirjoitti:
Laura voisi tulla sekavana aseen kanssa Noelin oven taakse huutamaan että "Kuka helvetti siellä mun kämpässä on?"
Tää ois oikeesti hyvä!! 😂 "Mä olen juristi enkä mikään mielisairas"
Heli Sievinen kirjoitti:
Ettekö te muista että Kekeäkään? Se oli töissä BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA!
Et ees ite asunut siellä kulmillakaan!
Heli Sievinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Miralle selviää, että Joanna on hänen äitinsä hän varmaa tulee pettyneeksi
Lopeta autisti jankkaaminen ja mene nuolee mutsis mattoa.
Mä saan puhua mistä mä HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!
Pidä turpasi kiinni. Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen kirjoitti:
Et ees ite asunut siellä kulmillakaan!
Mä oon kuule kuullu KATRILTA KATRILTA KATRILTA KATRILTA KATRILTA!
Vierailija kirjoitti:
Heli Sievinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Miralle selviää, että Joanna on hänen äitinsä hän varmaa tulee pettyneeksi
Lopeta autisti jankkaaminen ja mene nuolee mutsis mattoa.
Mä saan puhua mistä mä HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!
Pidä turpasi kiinni. Tyhmä.
Ite oot kakkapää!
Miksi maanantain jaksossa ei ollut merkintää seksuaalisesta sisällöstä, vaan tuo oli muka s-jakso? Kyllähän jakson sisältö seksuaalisen sisällön määritelmän täytti ja jaksossa myös suudeltiin ihan kunnolla.
Auttaakohan Aki Miran äidin etsimisessä, koska Muorineuvos Nikkinen kuulostaa siltä ja toukokuun lopussa jakson nimi on Tyttö mapista äitiä toivoi voisi liittyä Mira ja Joannaan
Istutusmullat palaa kasvihuoneessa niin en pääse näytteleen Nooraa nytte!
T. Olga Temonen
Kyllä muuten sai nauraa kun Kristian esitti Hania :D
Vai että makkaroita? Se on tätä samaa r o s k a sakkia!