Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
12461/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Skandaaliuutisii! Noora oli ottanu Jutalta esimerkkiä. Nyt se heittelee niitä sen makkaroita! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Vai että makkaroita? Se on tätä samaa r o s k a sakkia!

Vierailija
12462/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi helvetti tota Dahliaa. Sairas ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12463/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas mun makkaroista jauhetaan. Tässä teille sitten saa ta na kunnolla sitä per ke leen makkaraa!

Vierailija
12464/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen kirjoitti:

Eiköhän täällä ole jotkut toiset sairaita. Te elintarvikeheittelijät.

Vierailija
12465/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen kirjoitti:

Eiköhän täällä ole jotkut toiset sairaita. Te elintarvikeheittelijät.

Vierailija
12466/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Keke palaisi sarjaan.

Ken vois liekin sammuttaa?

Vierailija
12467/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä välissä toi Daniela kirjoitettiin Elinalle? Ei ainakaan torstain jaksossa ollut mut tälläistä joka olisi mennyt jotenkin ohi. Rupesin ihmettelen Karin kommenttia Elinalle ja kun se katsoi toiseen suuntaan ja mietin, miks se puhuu kuin kolmannelle henkilölle. No sittenhän sieltä tuli Daniela esiin. Elikkä nyt tämä menee niin, että Karin lisäksi Daniela asettuu Elinalle?

Mikä se ihme laatikko oli joka oli jo Sampon käsissä Amandassa ja tuli sen laatikon kanssa sairaalalle. Kalle se vaan jätti ilmeisesti päivystyksen tai ainakin työpäivän kesken tosta vaan ja lähti panemaan. Olisihan ne voinneet sieltä sairaalastakin löytää jonkun panopaikan, ei olisi eka kerta. Mutta nyt onkin idea että niiden panemisen kuulee Ismo, Hani ja Aaro. Olisi äärimmäisen noloa ja kiusallista kuulla muiden läsnäollessa äänet kun omaa poikaa pannaan. :/

Cindy ja Henrik ovat uskomattoman naiiveja. Tyhmimmätkin jutut menee läpi. Aki on taatusti tehnyt virheen JP kohdalla. Ärsyttänyt JP siihen pisteeseen että saannut siitä pian vihamiehen joka päättää syrjäyttää Akin ja alkaa ottamaan selvää Akin taustoista ja tietenkin selviää Akin yhteys Henrikkiin ja sitten Cindy joutuu vaaraan.

Jos itse olisin Miran asemassa, tressaantuisin paapoavasta Jutasta, tahtoi parasta tai ei.

Musta olisi häpeällistä joutua kuulemaan muiden myös läsnäollessa jos mun omaa poikaa pantaisiin suihkussa. Muille läsnäolijoille se olisi taatusti myös kiusallista.

Vierailija
12468/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä välissä toi Daniela kirjoitettiin Elinalle? Ei ainakaan torstain jaksossa ollut mut tälläistä joka olisi mennyt jotenkin ohi. Rupesin ihmettelen Karin kommenttia Elinalle ja kun se katsoi toiseen suuntaan ja mietin, miks se puhuu kuin kolmannelle henkilölle. No sittenhän sieltä tuli Daniela esiin. Elikkä nyt tämä menee niin, että Karin lisäksi Daniela asettuu Elinalle?

Mikä se ihme laatikko oli joka oli jo Sampon käsissä Amandassa ja tuli sen laatikon kanssa sairaalalle. Kalle se vaan jätti ilmeisesti päivystyksen tai ainakin työpäivän kesken tosta vaan ja lähti panemaan. Olisihan ne voinneet sieltä sairaalastakin löytää jonkun panopaikan, ei olisi eka kerta. Mutta nyt onkin idea että niiden panemisen kuulee Ismo, Hani ja Aaro. Olisi äärimmäisen noloa ja kiusallista kuulla muiden läsnäollessa äänet kun omaa poikaa pannaan. :/

Cindy ja Henrik ovat uskomattoman naiiveja. Tyhmimmätkin jutut menee läpi. Aki on taatusti tehnyt virheen JP kohdalla. Ärsyttänyt JP siihen pisteeseen että saannut siitä pian vihamiehen joka päättää syrjäyttää Akin ja alkaa ottamaan selvää Akin taustoista ja tietenkin selviää Akin yhteys Henrikkiin ja sitten Cindy joutuu vaaraan.

Jos itse olisin Miran asemassa, tressaantuisin paapoavasta Jutasta, tahtoi parasta tai ei.

Musta olisi häpeällistä joutua kuulemaan muiden myös läsnäollessa jos mun omaa poikaa pantaisiin suihkussa. Muille läsnäolijoille se olisi taatusti myös kiusallista.

Ihan normaalia Laiteloilla ja sitten pöytään syömään vaan.

Vierailija
12469/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Keke palaisi sarjaan.

Ken vois liekin sammuttaa?

Ehei, Keke oli se mun toinen pano.

Vierailija
12470/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura voisi tulla sekavana aseen kanssa Noelin oven taakse huutamaan että "Kuka helvetti siellä mun kämpässä on?"

Vierailija
12471/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muista että Kekeäkään? Se oli töissä BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA!

Vierailija
12472/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura voisi tulla sekavana aseen kanssa Noelin oven taakse huutamaan että "Kuka helvetti siellä mun kämpässä on?"

Tää ois oikeesti hyvä!! 😂 "Mä olen juristi enkä mikään mielisairas"

Vierailija
12473/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen kirjoitti:

Ettekö te muista että Kekeäkään? Se oli töissä BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA BARBAARISSA!

Et ees ite asunut siellä kulmillakaan!

Vierailija
12474/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Miralle selviää, että Joanna on hänen äitinsä hän varmaa tulee pettyneeksi

Lopeta autisti jankkaaminen ja mene nuolee mutsis mattoa.

Mä saan puhua mistä mä HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!

Pidä turpasi kiinni. Tyhmä.

Vierailija
12475/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli Sievinen kirjoitti:

Et ees ite asunut siellä kulmillakaan!

Mä oon kuule kuullu KATRILTA KATRILTA KATRILTA KATRILTA KATRILTA!

Vierailija
12476/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli Sievinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Miralle selviää, että Joanna on hänen äitinsä hän varmaa tulee pettyneeksi

Lopeta autisti jankkaaminen ja mene nuolee mutsis mattoa.

Mä saan puhua mistä mä HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!

Pidä turpasi kiinni. Tyhmä.

Ite oot kakkapää!

Vierailija
12477/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maanantain jaksossa ei ollut merkintää seksuaalisesta sisällöstä, vaan tuo oli muka s-jakso? Kyllähän jakson sisältö seksuaalisen sisällön määritelmän täytti ja jaksossa myös suudeltiin ihan kunnolla.

Vierailija
12478/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaakohan Aki Miran äidin etsimisessä, koska Muorineuvos Nikkinen kuulostaa siltä ja toukokuun lopussa jakson nimi on Tyttö mapista äitiä toivoi voisi liittyä Mira ja Joannaan

Vierailija
12479/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutusmullat palaa kasvihuoneessa niin en pääse näytteleen Nooraa nytte!

T. Olga Temonen

Vierailija
12480/59931 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten sai nauraa kun Kristian esitti Hania :D

Ketju on lukittu.