Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58621)

Vierailija
6081/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se tyyppi jonka piti käydä tarkistamassa että Hanne tosiaankin asuu Ismo Laitelan asunnossa. Koko 500,000e on jo jäännyt kuvioista ja puheista pois. Koko puolta milliä ei edes ole olemassa. Kalervo huijasi. 100 varma että sitä rahaa Ismo ja Hanne ei jaa. Muu omaisuushan ei noita kiinostanut.

Miksi Ismo ja Kalle eivät vieläkään ole kysynyt Hannella, kuka on sen äiti. Eikö muka ole kiinostanut?

Vierailija
6082/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia Sampo oli kirjoitettu sanomaan Joonatanille "mä panin Kallea", eikä "me pantiin Kallen kanssa". Mä panin Kallea kuulostaa niin yksilö- ja suorituskeskeiseltä josta voi vetää sen käsityksen, että mä panin Kallea ja mä siis sain sen nautinnon. Tai mä panin Kallea kun mä niin tahdoin. Aika esineellistävä ilmaisumuoto, MÄ PANIN KALLEA.

Sellaisen mielikuvan mä sain Kallen puheista, että halusi jonkun panemaan vaan itteensä eikä mitään muuta.

Etkö huomaa kuinka esineellistävää Sampon "mä panin Kallea" puhe on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on se tyyppi jonka piti käydä tarkistamassa että Hanne tosiaankin asuu Ismo Laitelan asunnossa. Koko 500,000e on jo jäännyt kuvioista ja puheista pois. Koko puolta milliä ei edes ole olemassa. Kalervo huijasi. 100 varma että sitä rahaa Ismo ja Hanne ei jaa. Muu omaisuushan ei noita kiinostanut.

Miksi Ismo ja Kalle eivät vieläkään ole kysynyt Hannella, kuka on sen äiti. Eikö muka ole kiinostanut?

Ilmeisesti tarkastaja on tulossa myöhemmin kuvioihin. Somessa viitannut sellaista ellei kyse ole perinnönjaosta jo mutta muuten toi on naurettava. Oikeasti mitään tuollaista voisi lain edessä säätää.

Vierailija
6084/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko kuulostaa kiinnostavalta.

> Millainen ehdotus Dahlialla on Benjaminille?

> Mitä polaroid kuvissa on?

> Alkavatko Kalle ja Sampo seukkaamaan? 

> Onko Joanna paksuna vai mystinen perhetausta?

> Miksi Mira näkee harhoja ja millaiseja Matti nähdään?

Vierailija
6085/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tarkastaja on tulossa myöhemmin kuvioihin. Somessa viitannut sellaista ellei kyse ole perinnönjaosta jo mutta muuten toi on naurettava. Oikeasti mitään tuollaista voisi lain edessä säätää.

Ei edes pystyi edes vaatimaan. Ns. lakiosuus kuuluu jokaiselle suoralle perilliselle. Muulle omaisuudelle voi asettaa ehtoja. Toki Ismo tai Hanne voisivat ns. moittia Kalervon testamenttia esim. perustelemalla, että "kallu" ei ollut tolkuissaan testamenttia laatiessaan.

Vierailija
6086/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Mira näkee harhoja vaan pikemminkin painajaista nukkuessaan.

Vierailija
6087/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut kiinnostaa, paitsi kohta "Alkavatko Kalle ja Sampo seukkaamaan". Yhtä kiinnostavaa kuin Akin ja Cindyn kuvio.

Vierailija
6088/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut kiinnostaa, paitsi kohta "Alkavatko Kalle ja Sampo seukkaamaan". Yhtä kiinnostavaa kuin Akin ja Cindyn kuvio.

Tämähän on tosiaan ihan ihmisistä kiinni. Itseäni kiinnostaa mutta Aki ja Cindy puolestaan ei ollenkaan.

Vierailija
6089/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla kaikilla miehillä on aina kaulaliina kiireellä vaikkei ole edes kylmä ilma. Ei näytä luontevalta.

Vierailija
6090/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noilla kaikilla miehillä on aina kaulaliina kiireellä vaikkei ole edes kylmä ilma. Ei näytä luontevalta.

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Kaikilla miehillä on kaulahuivit. Paitsi lämpimillä keleillä ei ole. Olen tullut siihen päätelmään että puvustajan tapa. Kuten naisilla on aina samantapaiset pipot päässä talvella.

Vierailija
6091/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä tunnettuja näyttelijöitä haluaisitte joskus nähdä sarjassa vierailulla ja missä rooleissa? Itse ainakin olisin halukas näkemään Aake Kallialan, Ulla Tapanisen, Vesa Vierikon sekä Kari Hietalahden. Myös Jussi Lampi voisi sopia johonkin pahisrooliin. Tiedä sitten suostuisiko näistä kuinka moni mukaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Onhan sarjassa kuitenkin nähty monia nimekkäitäkin näyttelijöitä. Viimeisimmät tunnetut vierailijat ovat Iikka Forss ja Antti Reini sekä tällä hetkellä mukana oleva Kris Gummerus. Onko Kris muuten edelleen mukana kuvauksissa?

Tiialla on näkynyt studiolla se Ainon sormus sormessa eli kaipa aviomiehensäkin Valtter on mukana.

Vierailija
6092/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelekonhan vaan vai onko Sampon kiinnostus Kallea kohtaan muuttunut? Joskus oli niin palavasti rakastunut, mutta Amandassakin sanoi olevansa ihastunut. Ihan kuin Sampolla alkaisi kelkka kääntymään heti, kun saa sen mitä on havitellut. Joka tapauksessa tuskin mitään vuosisadan rakkaustarinaa tästäkään tulee.

Vierailija
6093/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampsan ja Raimon live oli mukava. Kuulemma Raimo seuraa Salkkareita telkkarista, kun on jäänyt koukkuun. Sampsa puolestaan katsoo viikon jaksot ennakkoon CMoresta. Tässä siis ainakin kaksi näyttelijää, jotka seuraavat sarjaa muutenkin kuin omia kohtauksia. Hahmojen ikä vedettiin myös puheisiin, mutta näyttelijät eivät itsekkään tunnu tietävän sataprosenttisesti. Ovat tietyllä tapaa ns. iättömiä. Sampsan mielestä Sampo on todennäköisesti 32-34v välillä ja Raimolla oli ajatus, että olisi kerrottu Gunnarin olevan 74v. 

Raimo toivoi Gunnarille uutta tyttöystävää ja naisiin lähtöä. En tiedä oliko se epäsuora vahinkolipsautus ettei ole Ullan kanssa enää yhdessä vaikka onhan Gunnar ja Ulla aikamoista on-off vetänyt. Sampsa sanoi tykkäävänsä näytellä pahista ja myös siitä, kun Sampo saa aina tasaisin väliajoin nenilleen. Kertoi ettei Sampo ole psykopaatti kaikesta huolimatta vaan hahmon hyvä puoli on se, että on olemassa tilanteita ja ihmisiä joita kohtaan Sampo pystyy muodostamaan aidon tunnesiteen eikä ole mikään täysin tunteeton.

Vierailija
6094/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ihan mielenkiintoiset juonikuviot Salkkareissa.

Vierailija
6095/58621 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties vasta päätösjaksossa kärjistyy merkittävällä tavalla JP:n juonikuviot. Noel ehkä vasta syksyllä, kun Inna kuitenkin on kuvauksissa. Jospa Susunkin näyttelijä palaisi loppukeväästä kuvauksien pariin vihdoinkin.

Vierailija
6096/58621 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pska

Vierailija
6097/58621 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ei ole kysynyt?? Mistä tiedät ettei olisi käynyt??? Kaikkea ei näytetä etkä kuulu heidän perheeseen.

Vierailija
6098/58621 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakoot Kalle pska

Vierailija
6099/58621 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hvettiä? Eikö hoitsu huomaa potilaan puuttuvan huoneesta?

Vierailija
6100/58621 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evalla hyvä peppu!