Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59706)

Vierailija
59681/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi puolihullu Ismo onnistuu pääsemään rauhallisen Tatun ihon alle. Ismon uhkailu ja räyhääminen poliisiasemalla johtaisi oikeasti putkaan ja sitten syyte virkamiehen häiriköinti. Toi päästä pidettävä kahjo pitäisi laittaa kunnolla edesvastuuseen. 

Kummallista ettei Tatu muka tiedä Ismon olevan Kallen isä. Nähtävästi ei muistanut kertoa Lindalle, että häntä kysyttiin. Kallehan kävi hakemassa Ismon myöhemmin kotiin. Ensi viikon kohtauksessa Ismo taitaa luulla Kallen tulleen isänsä puolesta sättimään poliisia.

Vierailija
59682/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi puolihullu Ismo onnistuu pääsemään rauhallisen Tatun ihon alle. Ismon uhkailu ja räyhääminen poliisiasemalla johtaisi oikeasti putkaan ja sitten syyte virkamiehen häiriköinti. Toi päästä pidettävä kahjo pitäisi laittaa kunnolla edesvastuuseen. 

Kummallista ettei Tatu muka tiedä Ismon olevan Kallen isä. Nähtävästi ei muistanut kertoa Lindalle, että häntä kysyttiin. Kallehan kävi hakemassa Ismon myöhemmin kotiin. Ensi viikon kohtauksessa Ismo taitaa luulla Kallen tulleen isänsä puolesta sättimään poliisia.

Ei niin muka sukunimi sanonut yhtään mitään tai osoite? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59683/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu varmasti ottaa Kalleen etäisyyttä Ismon takia. Harkitsevainen suhteissa... miettii lapsensa parasta. Ismo Laitela ei välttämättä ole parasta, kun se väistämättä kuuluu mukaan siihen kuvioon.

Vierailija
59684/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivun ensimmäinen alanuoli tulee Saga-kommenttiin. Tietää minkä puolella on.

Kyllä nuo Tatuun liittyvätkin saa heti peukkua alas päin, että...

Vierailija
59685/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Mansikka takas sekoittamaan Pihlajakadun pakkaa niin sarjan suosio lähtee valtavaan nousikiitoon! :D

Vierailija
59686/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Mansikka menee Pihlajakadun saunaan, ostanut Luoman asunnon eli nimikyltti pitää vaihtaa Mansikaksi. Noh, eka saunareissu ei mene nappiin, sillä joku talon teineistä varasti Annelin vaatteet pukkarista. Ja nyt Anneli tekee Ismot eli lähtee saunasta hädissään pelkkä saunakiulu yllään rappukäytävään nakuna :D Menee rimputtamaan talonmiehen ovikelloa "avatkaa heti, tämä on hätätapaus!" :D Ismo tietysti sattuu paikalle samaan aikaan (plus puolet asukkaista) ja taivastelevat ja muistelevat Ismoa, joka joutui vastaavaan tilanteeseen vuosia sitten.

Vierailija
59687/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Salla puhuu että "sä tuut vielä niin kärsimään tekojes seuraukset.." vois luulla että se puhuu Evasta tai Lindasta eikä Anniinasta. Muuten, mitkä on ne Anniinan "teot" monikossa joista sen pitäis kärsiä seuraukset 🤭

Niinpä. Salla itse kieltäytyi jatkotutkimuksista. Toki leikkauksessa sattuneesta virheestä, Sallalla on oikeus vaatia korvauksia, mutta ei siitä, ettei Anniina tutkinut häntä kunnolla, koska itse kieltäytyi.

Vierailija
59688/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskon Linda tulee liittymämään myöhemmin Kallen ja Tatun suhteeseen, vaikka Tatu aluksi ottaa varmaan  etäisyyttä ja epäröi Kalleen suhteen, mutta Linda saa Tatun uudelleen miettimään Kallen juttua, koska Linda tuntee Kallen paremmin

Vierailija
59689/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59690/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Salla puhuu että "sä tuut vielä niin kärsimään tekojes seuraukset.." vois luulla että se puhuu Evasta tai Lindasta eikä Anniinasta. Muuten, mitkä on ne Anniinan "teot" monikossa joista sen pitäis kärsiä seuraukset 🤭

Niinpä. Salla itse kieltäytyi jatkotutkimuksista. Toki leikkauksessa sattuneesta virheestä, Sallalla on oikeus vaatia korvauksia, mutta ei siitä, ettei Anniina tutkinut häntä kunnolla, koska itse kieltäytyi.

Mielestäni leikkauksessa ei tapahtunut mitään virhettä. Kyse oli kai vaan siitä, että sattui olemaan siinä kohtaa suoni joka alkoi vuotamaan. En väitä olevani oikeassa, mutta musta tässä nimenomaan haetaan takaa sitä, ettei Anniina ymmärtänyt mahdollista umpparia. Ei katsonut tiedoista tai kysynyt mitään, meni vain ruokamyrkytys kannalle vaikka yritti ottaa labroja. Ottiko huomioon Sallan kipulääkkeiden käytön? Sellainen voi poistuu kivun tunnetta, jota Sallalla ei tainnut olla.

Vierailija
59691/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerittiin mainita jo asiassa myös Potilasturva ja valituksen teko mutta nyt se unohdetaan täysin ja tehdään joku Sallan henkilökohtainen kostoretki. Veikkaan että mitään oikeutta ei tule vaan Anniinaa hyllytetään ja sen aikana Anniina poistuu sarjasta. 

Vierailija
59692/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli urbaanisanakirjassa, heh.

Vierailija
59693/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Magnus pisimpään sarjassa ollut hahmo, jolla ei ole ollut yhtäkään suhdetta? Noin puolitoista vuotta ollut ja vasta nytten ihastunut Matiakseen ja kiinnostunut Paavosta, mutta mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
59694/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI ETTÄ MÄ NAUTIN KUN SAMPON SUUNNITELMAT TOTEUTUU!!! 💕💕💕💕

Vierailija
59695/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin, mutta samaan aikaan vihaan Sampoa. Saa kaiken olemalla täysi kusipää, joka ei koskaan opi mistään mitään. Tehnyt paljon pahaa ihmisille vuosien aikana. Toivon myös Sampon jäävän myöhemmin kiinni. Voisi vaikka joku uusi hahmo ostaa Amandan. Miksipä ei Dahlia ja samalla pompottelisi sviitistä kaikkia.. :D

Vierailija
59696/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Magnus pisimpään sarjassa ollut hahmo, jolla ei ole ollut yhtäkään suhdetta? Noin puolitoista vuotta ollut ja vasta nytten ihastunut Matiakseen ja kiinnostunut Paavosta, mutta mitään ei ole tapahtunut.

Jännä juttu miten Matiasta pilkattiin ja herjattiin kun sillä ei oo ketään ja oli neitsyt mutta Magnuksen kohdalla tätä ei tapahdu. Mun nuoruudessa kavereiden eka kysymys tai heitto tytöttömyydelle olis ollut "ooksä joku homo". 

Vierailija
59697/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin, mutta samaan aikaan vihaan Sampoa. Saa kaiken olemalla täysi kusipää, joka ei koskaan opi mistään mitään. Tehnyt paljon pahaa ihmisille vuosien aikana. Toivon myös Sampon jäävän myöhemmin kiinni. Voisi vaikka joku uusi hahmo ostaa Amandan. Miksipä ei Dahlia ja samalla pompottelisi sviitistä kaikkia.. :D

Me too. Me too. Tämä taapertava tsup tsup pompottelija on vielä isompi inhokki kuin munapää Sampo. 😂

Vierailija
59698/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs hieman noita Karin viimeaikaisia kommentteja Sampolle, millaista länkytystä ne on. Jätkä on ihan tossukka vässykkä. Mä en yksinkertaisesti olisi minkään kiristyksen edessä olisi pystynyt hommaa sitä että jonkun Sampon naamari olisi rankasti tummunut, tuli mitä tuli. Vaikka linnaa. 

Vierailija
59699/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tuo Varalahti on huoneessa? Ismoki rynni poliisien ohi ja sai toisen peräänsä.

Vierailija
59700/59706 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo pilaa aina kaikki ja puuttuu muiden asioihin, mutta jos joku puuttuu hänen on se maailman suurin asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi