Miehellä valkoinen älykello?
Kommentit (40)
No onhan se älykello nolo, ja vielä valkoisena, vielä nolompaa.
Mä ostin avajaistarjouksesta valkoisen älykellon, koska mustat älykellot oli jo myyty loppuun.
Vajaaälyistä pitää tuollaista tietojenkalastelulaitetta vapaaehtoisesti 24/7 ihan väristä riippumatta
Mihin sellaista tarvitsee ?
Itse olen pärjännyt jo 60 vuotta ilman.
Mikä olisi hyvä älykello miehelle lahjaksi?
Kuulostaa tämän perusteella rasistilta.
Mahotonta meininkiä. Seikka on saletti.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka se ap:n ehdottoma valkoinen. Esim https://vuodenmies.com/paras-alykello/ tuossa testissä päässyt valkoinen älykello ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman älykäs. Sellainen mistä näkee paljonko kello on sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on 60v niin ei tarvitse myöskään internettiä tai tiktokkia. Pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin avajaistarjouksesta valkoisen älykellon, koska mustat älykellot oli jo myyty loppuun.
Valkoinen älykello on trendikäs niin kuin valkoinen sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on 60v niin ei tarvitse myöskään internettiä tai tiktokkia. Pistää miettimään.
Miten ikä siihen liittyy mitä tarvitsee. Ei kukaan tarvitse Älykelloa mihinkään.
Älykello. Älysormus. Älykorvakorut. Älynenärengas. Älykengät. Älytakki. Älyhammasharja....Hoh.
Mulle tuli heti ekana mieleen, että siitä näkyy lika samantien. Eli jos se on aina puhdas, se kertoo hyvää miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Älykello. Älysormus. Älykorvakorut. Älynenärengas. Älykengät. Älytakki. Älyhammasharja....Hoh.
Jos et noita tarvitse niin tuskin tarvitset Internettiä tai Puhelintakaan. Minulla on nuo kaikki.
Valkoisella miehellä ihan ok.
Mustilla ehkä liian silmiinpistävä.
No niin