Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Gunnar saat potkut
Gunnar Mustavaara
Mä olen tämän yhtiön perustaja! Ethän sä nyt voi antaa mulle potkuja.
Dahlia Mustavaara
Voi Gunnar, Gunnar! Ei kai sinun muistisairautesi ole pahenemaan päin.
Salkkareissa on just hyvät näyttelijät. Jokainen on oma persoonansa, kun taas muissa kotimaisissa sarjoissa näyttelevät ovat kaikki samanlaisia. Jokainen puhuu samaan tyyliin, kaikilla samanlaiset ilmeet ja eleet. Ovat kuin ohjelmoituja robotteja. Ja lisäksi vielä tylsät juonenkäänteet, toisin kun Salkkareissa...
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on just hyvät näyttelijät. Jokainen on oma persoonansa, kun taas muissa kotimaisissa sarjoissa näyttelevät ovat kaikki samanlaisia. Jokainen puhuu samaan tyyliin, kaikilla samanlaiset ilmeet ja eleet. Ovat kuin ohjelmoituja robotteja. Ja lisäksi vielä tylsät juonenkäänteet, toisin kun Salkkareissa...
Salkkareissa ne tylsät käänteet on. Samaa Noelin juonimista vuosia ja kartanon remontti ei ikinä valmistu.
Vierailija kirjoitti:
PIPSA SINÄ SENKIN
Pipsa Tiilikainen
Niitä kapeita tiloja minä en enää katsele! 😡
Pipsa, Saga ja Katja ovat rakkaani Eva ja Salla on outoja
Vierailija kirjoitti:
Kalle on eläin.
Lääkäri.
Miks ihmeessä salkkareitten kaikki juonikuviot toistaa samaa kaavaa?
Kalle Laitela
Meiltä lähtikin Pihlajakadulta iso porukka mukaan Prideen. Tosin hävettää, että Gunnarin, Lassen ja Ismon piti pukeutua nahka-asuihin ja aurinkolaseihin ja Sampon työasuunsa. Juttakin on mukana nahkamekossa ja Hani vaaleanpunaisissa prinsessamekossa.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Laitela
Meiltä lähtikin Pihlajakadulta iso porukka mukaan Prideen. Tosin hävettää, että Gunnarin, Lassen ja Ismon piti pukeutua nahka-asuihin ja aurinkolaseihin ja Sampon työasuunsa. Juttakin on mukana nahkamekossa ja Hani vaaleanpunaisissa prinsessamekossa.
Dahlia Mustavaara
Alastonta kekkalointia sanon minä! Kyllä sitä nyt sivistyneemälläkin tavalla voisi edistää tasa-arvoa.
JP Kokko
Pridessa oli hyvä meininki! Paljon muita nahkamiehiä.
Lisko Loitela
Huhuu! Onko täällä ketään?
Moire Maire
Ei näy ristin sielua!
Hatka Sainio
Ei oo muroja, ei leipää, ei piru vie mitään ja tässä on viimeiset kahvit!
Tuolle roolipelaajalle pitää saada bannit.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle roolipelaajalle pitää saada bannit.
Ulla Taalasmaa
Sinun leikkishän se tässä lopettaa pitää kun minulla on mustaa valkoisella siitä että sait kaikki roolipelaajat karkoitettua niillä spekuloinneillasi.
Saga Kuula-Korkiakoski
Ne semmoiset Anniina Aallot saa lähteä takaisin sinne mistä tulikin! Aivan samaa tasoa kuin se nymfomaani nimeltä Joanna Lumijoki.
Dahlia Mustavaara
Roskasarjalla ei pitäisi olla varaa näyttää mitään elämästäni. Niin ala-arvoisia ovat olleet sviitti ja hääkirkko sivistyksen ulkopuolella.
Gunnar Mustavaara
Mä olen tämän yhtiön perustaja! Ethän sä nyt voi antaa mulle potkuja.