Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Sihteeri
Noel ja Daniela ovat oikea unelmapari. Onneksi päästiin siitä Mustavaarojen kulahtaneesta kaksikosta.
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Noel ja Daniela ovat oikea unelmapari. Onneksi päästiin siitä Mustavaarojen kulahtaneesta kaksikosta.
Dahlia Mustavaara
Sinä olet valinnut puolesi. Siitä hyvästä saat sitten potkut! 😡
Just täällä sitä vaan puhutaan paskaa salkkareista😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Dahlia Mustavaara
Sinä olet valinnut puolesi. Siitä hyvästä saat sitten potkut! 😡
Gunnar Mustavaara
Minä en ole kulahtanut vaikka muistisairas ihminen olenkin ja Dahlia toivottavasti ett ole vaarassa kun lähdit vain siltä seisomalta jogonkin toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti😍:
Salla Mattila
Kariliinille laitetaan ruuaksi lihaa ja perunaa!
Linda Eerikäinen
Minulla ja Karilla ei ole mitään meneillään ja me olemme ihan kavereita vaan yksi hairahdus sinne ja tänne mutta Kari ja sinä olette parempi pari kuin minä ja Kari olen kuitenkin hänen Ex vaimo
Ulla Taalasmaa
Se Salla ei minuu korvaa! Sen asunnon voisi vaikka purkaa 😡
Pipsa Tiilikainen
Salla saa häipyä minne ikinä tahtookin. Kunhan lähtee meidän silmistämme pois. Sitä rasittavaa mäkätystä ei jaksa kukaan!
Salla Mattila
Järjestän itselleni ja Evalle äitienpäiväviikonlopun hemmottelun. Luksushotellin sviitti, kouhuvaa, suklaata, kakkua, luksusillallinen, brunssi ja kylpylä hoitoineen on varattu. Joku muu hoitaa lapset ja Gunnar maksaa kaiken.
Dahlia Mustavaara
Nyt on aika juoda iltaoluttuoppi,
Oonko ainoa, jonka mielestä Lindan ja Akin pano oli vähän liian ennalta arvattava kuvio?
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Järjestän itselleni ja Evalle äitienpäiväviikonlopun hemmottelun. Luksushotellin sviitti, kouhuvaa, suklaata, kakkua, luksusillallinen, brunssi ja kylpylä hoitoineen on varattu. Joku muu hoitaa lapset ja Gunnar maksaa kaiken.
Tamara
Te luntut voitte painua kauas pois mun ja tyttöjen tieltä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt on aika juoda iltaoluttuoppi,
Dahlia Mustavaara
Minä en sellaisiin rahvaanomaisiin tuoppeihin koske! Sain Mäntsälän äidistäni jo tarpeeksi.
Saga Kuula-Korkiakoski
Yhtiön maine on vaakalaudalla teidän hiljaisuutenne takia. Pidetään nyt vartin tauko ja äänestetään kaikki työntekijät ulos täältä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jonka mielestä Lindan ja Akin pano oli vähän liian ennalta arvattava kuvio?
Turha se oli. Sama tämän Joanna-kolmiodraaman kanssa.
Salkkareiden katsojilla todella alhainen älykkyysosamäärä.Sarja on erittäin huonosti kirjoitettu ja ohjattu,suorastaan naurettava.Ja päälle vielä huonot,surkeat näyttelijät.
Järkyttävä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden katsojilla todella alhainen älykkyysosamäärä.Sarja on erittäin huonosti kirjoitettu ja ohjattu,suorastaan naurettava.Ja päälle vielä huonot,surkeat näyttelijät.
Järkyttävä sarja.
Tässä on hyvät näyttelijät.
Seppo Taalasmaa
Voisitteko pitää jotakin ääntä ettekä tuolla tavoin vain hiippailla!?
Ulla Taalasmaa
Huijareille luu kurkkuun! 🏻😡
Saga Korkiakoski
Gunnar saat potkut
Kari Taalasmaa
Mä en sun ruokias halua.