Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kikkis Lilja
Kalle harrastaa seksiä töissä. Samoin Jutta ja Eva. Minulta löytyy kuvamateriaalit. Annan ne Romppaiselle.
Romppainen
Hyvä kun annoit. He kaikki saavat välittömästi lähtöpassit. Tällaista toimintaa ei voida katsoa läpi sormien. Tämä on kuitenkin sairaala, eikä mikään bordelli.
Tamara
Noelin kanssa viimeinen vihapano, se on seksien aatelia!
Hörhööööö, tuu pelaa, täällä huutaa äitiiii!
Saga Kuula-Korkiakoski
Yhtiön maine on vaakalaudalla teidän hörhöjen takia!
Marianna Kurki
Moosessa on tänään vappujuhlat kello 18.00 alkaen. Ohjelmaakin on luvassa ja vappuhenkistä tarjoilua.
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Moosessa on tänään vappujuhlat kello 18.00 alkaen. Ohjelmaakin on luvassa ja vappuhenkistä tarjoilua.
Uusi tuottaja
Ulkolavasteen purkaminen tänään kello 19.30. Siitä etenemme sisälavasteille päin!
Salla Mattila
Amandassa on myös vappujuhlat ja minä laulan siellä. Tervetuloa! 🥂
"Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin, olin vanha nainen hunningolla. OLIN VANHA NAINEN HUNNINGOLLA!" 🎶
Salla Mattila
Kariliinille laitetaan ruuaksi lihaa ja perunaa!
Laila Kajander
Onhan Mira Mooses keikal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Onneks Mira älys häipyy, ei tarvi enää siihen ongelmalapseen törmätä. Saan keskittyä mun ja Henrikin vessapanoihin.
Saga Kuula-Korkiakoski
Hyi miten irstasta! Kunnon kansalaiset ei harrasta tuollaista toimintaa jossain yleisissä tiloissa.
Joanna Lumijoki
Sun mielipitees ei kiinnosta. Mä otan Henrikistä ja Moosen vessasta kaiken irti vappuna!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kariliinille laitetaan ruuaksi lihaa ja perunaa!
Dahlia Mustavaara
Vai lihaa ja perunaa!? Miten mieltä ylentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis Lilja
Kalle harrastaa seksiä töissä. Samoin Jutta ja Eva. Minulta löytyy kuvamateriaalit. Annan ne Romppaiselle.
Romppainen
Hyvä kun annoit. He kaikki saavat välittömästi lähtöpassit. Tällaista toimintaa ei voida katsoa läpi sormien. Tämä on kuitenkin sairaala, eikä mikään bordelli.
Jutta Korhonen
Voi saa tana. Sairaalan johtajana takavarikoin kyseiset materiaalit. Kikkis niin vittumaisesti hymyilee kun yritti saada meidät satimeen.
Marianna Kurki
Täällä Moosen vappujuhlissa on paljon ihmisiä ja hyvä meno.
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Mirkku Mattila
Ei ole pitkään kun me tulemme Jaana Niemisen kanssa sytyttämään senkin kopperon ilmiliekkeihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikkis Lilja
Romppainen
Jutta Korhonen
Voi saa tana. Sairaalan johtajana takavarikoin kyseiset materiaalit. Kikkis niin vittumaisesti hymyilee kun yritti saada meidät satimeen.
Romppainen
Se ei onnistu. Olen jakanut materiaalit alueelliselle johdolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Mirkku Mattila
Ei ole pitkään kun me tulemme Jaana Niemisen kanssa sytyttämään senkin kopperon ilmiliekkeihin!
Joanna Lumijoki
Yksikin väärä liike ja mä kutsun Lindan ja Rajalan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna Kurki
Mirkku Mattila
Joanna Lumijoki
Yksikin väärä liike ja mä kutsun Lindan ja Rajalan paikalle.
Mirkku Mattila
Sellaiset kopperopoliisit ei meitä pysäytä! Saattepa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Valtiovarainministeri
Myydäänkö Aaron valinnassa saksia?
ei mut linda ja salla voi saksia samalla kun kari harrastaa niitten kaa ryhmänussintaa kesken joukottaista sekasauna hetkeä
Anneli Mansikka on Pepin vaimo!
Heli Sievinen
Teillä kaikilla on nykyisin joku asennevamma!