Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Että keittiön palaminen ja Tukun unohtaminen ovat niin kuin pelkästään minun syytäni?
Kari Taalasmaa
No sinäjän sen uunin jätit päälle ja pojan unohdit. Ei helvetti mä en jaksa tätä liittoa enää!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Että keittiön palaminen ja Tukun unohtaminen ovat niin kuin pelkästään minun syytäni?
Kari Taalasmaa
No sinähän sen uunin jätit päälle ja pojan unohdit. Ei helvetti mä en jaksa tätä liittoa enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kari Taalasmaa
No sinähän sen uunin jätit päälle ja pojan unohdit. Ei helvetti mä en jaksa tätä liittoa enää!
Salla Mattila
Sinä se vedit herneen nenään siitä auto jupakasta! Ilman sitä mun ei olis tarvinnut alkaa lepytellä sua.
Vierailija kirjoitti:
Työministeri
Dahlia Mustavaara tietää varmasti jonkun hyvän vaatturin, stylistin, ompelijan tai räätälin. Tarvitsen sellaista kun kärsin jatkuvista ongelmista pikkutakkieni nappien kanssa.
Laila Kajander
Sil mummol ei oo kyl vit tu tyylitajuu
Työministeri
Aki Nikkinen tietysti pystyisi varmasti paremmin auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kari Taalasmaa
Salla Mattila
Sinä se vedit herneen nenään siitä auto jupakasta! Ilman sitä mun ei olis tarvinnut alkaa lepytellä sua.
Kari Taalasmaa
Mä lähden nyt Lindan kanssa kaljalle Mooseen. Koita olla unohtamatta Tukkua mihinkään!
Salla Mattila
Olen treffeillä Gunnarin kanssa. Ensin syötiin oikein hyvä illallinen ja nyt olemme yön luksushotellin sviitissä. Saavuimme hotellille jo iltapäivästä ja pääsin ennen illallista hotellin spahan. Kari ei ikinä pystynyt tällaiseen. Uusi paras ystäväni Eva hoitaa Tukkua.
Linda Eerikäinen
Myös mulla ja Karilla oli ihana ilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työministeri
Dahlia Mustavaara tietää varmasti jonkun hyvän vaatturin, stylistin, ompelijan tai räätälin. Tarvitsen sellaista kun kärsin jatkuvista ongelmista pikkutakkieni nappien kanssa.
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Sinulla ei ole varaa tyylitajuun, kun käytät niin mauttomia retkuja. Made in Bangladesh.
Vierailija kirjoitti:
Työministeri
Dahlia Mustavaara
Minä tiedän montakin jotka voivat pistää töpinäksi.
Salla Mattila
No ollaanpa täällä nyt niin tuppisuuna.
Magnus Mustavaara
Mennäänks Vertti panee?
Joanna Lumijoki
Onneks Mira älys häipyy, ei tarvi enää siihen ongelmalapseen törmätä. Saan keskittyä mun ja Henrikin vessapanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työministeri
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Sinulla ei ole varaa tyylitajuun, kun käytät niin mauttomia retkuja. Made in Bangladesh.
Laila Kajander
Turpa kii mummo
Nella Tamminen
Pappa hiljaa! 😡
Kikkis Lilja
Kalle harrastaa seksiä töissä. Samoin Jutta ja Eva. Minulta löytyy kuvamateriaalit. Annan ne Romppaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työministeri
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Turpa kii mummo
Dahlia Mustavaara
Miten epäkypsää kielenkäyttöä! Minä en ole mikään mummo, mutta sinä olet suustasi epäsiisti keskenkasvuinen kakara 😡
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
No ollaanpa täällä nyt niin tuppisuuna.
Dahlia Mustavaara
Mielummin täysi hiljaisuus kuin sinun rasittava äänesi.
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Onneks Mira älys häipyy, ei tarvi enää siihen ongelmalapseen törmätä. Saan keskittyä mun ja Henrikin vessapanoihin.
Saga Kuula-Korkiakoski
Hyi miten irstasta! Kunnon kansalaiset ei harrasta tuollaista toimintaa jossain yleisissä tiloissa.
Työministeri