Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Helena Kuula
Eiköhän istuta tuotannon kanssa illallisen äärelle ja puhuta suumme puhtaaksi!
Mariannan hyvä sivutissi. 💕💋
Mariannan hyvä tiukka iso perse!
Mariannan hyvät isot hinkit 💕💕💋
Henrikin ja JP:n vihapano hämärässä kellarissa.
Johannes Rintala
Pelkkiä syntisiä täällä! Pannuhuoneeseen mars!
Anni Vatanen
Nyt saa tana sinne mummolaan syömään niitä vi tun lettuja!!!
Vuokko
Otas Dahlia vähän olutta ja ruisleipää!
Vierailija kirjoitti:
Marianna on upea paukkaus, mutta ei mitään isoja tissejä ole. Eikä tarvitsekaan mutta kunhan ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marianna on upea paukkaus, mutta ei mitään isoja tissejä ole. Eikä tarvitsekaan mutta kunhan ihmettelin.
Hanin Möllykät heti paljaana ruutuun !!
Terveisin Master Pois
Vierailija kirjoitti:
Johannes Rintala
JP Kokko
Haluatko säkin vähän syntiä siellä kuumassa pannuhuoneessa?
Tamara
Vihaseksi, se on seksien aatelia!
Saga Kuula-Korkiakoski
Istukaa alas niin jatketaan kokousta, vaikka tällä kertaa ei olekaan avoimet ovet koko kansalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes Rintala
JP Kokko
Haluatko säkin vähän syntiä siellä kuumassa pannuhuoneessa?
Johannes Rintala
Kadotukseen sinä joudut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jollain tylsä elämä kun tänne laittaa roolipeliä yli vuoden:D Roolipelaajia on vain yksi, kannattaisi hakeutua hoitoon. Olet sairas ihminen.
Sinä se tässä sairas olet. Tahallasi täällä olet trollannut jo yli vuoden. Mitä joku roolipeli sun elämääs liikuttaa tai mitä haittaa siitä on? Itselläs se tässä ongelma on ja nolaat itsesi perusteellisesti. XD
Jeps. Mitä vaikutusta sillä on sun elämään kun muilla on hauskaa. Ja kuka jaksaa lukea keskustelua joka on omasta mielestä tyhmä ja sairas. Kyseessä taitaa olla joku jonka elämä on hyvin tylsää kun pitää muita täällä kiusata ja haukkua. Olet sairas ihminen lol
Tän kyseisen ihmisen mielenmaisema on aika erikoinen, kun laskee roolipelaamisen mielisairaiden puuhaksi.
En ole tämä kyseinen ihminen jonka kanssa tässä olette vääntäneet, mutta itse ihmettelen sitä, että miksi ei saa olla yhtään tavallista salkkarit keskusteluketjua?
Minäkään en pidä roolipelaamisesta, vaan haluaisin keskustella asiallisesti ilman mitään pelejä ja feikki-identiteettejä, mutta aina roolipelaajat valtaavat uudetkin ketjut. Eikö voisi olla reilusti tavallinen ketju ja erikseen nimetty roolipeliketjua, tällöin kaikille löytyisi paikka
Minä joka olen antanut rauhan sinne uuteen ketjuun saa aina ne haukkumiset ja ihmettelyt vastaan. Mistä helvetistä minä tiedän miksi jotkut ilkeilijät tulee häiritsemään. Kohdistakaa ne kysymykset heille ja jättäkää mut jo rauhaan, mitä olen tässä jo ainakin yli vuoden pyytänyt mutta jakeluun ei tunnu menevän.
Henrikin ja muiden poikien jöpöttävät jöllikät.
Salla Mattila
Että keittiön palaminen ja Tukun unohtaminen ovat niin kuin pelkästään minun syytäni?
Miki Kajander
MISSÄ NE KORTSUT ON?
Akin ja Noelin mahtava toimistoseksi.