Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Linda Eerikäinen
Poikani Antti Petteri ei kyllä käytä noita hirveitä äitiyspakkauksen vaatteita. Eva Tamminen voi ottaa ne kun haluaa muutenkin kaiken, jonka vain ilmaiseksi saa.
Tamara
Mä voin repiä ne ihan ilmaiseksi ja pyyhkiä niillä Noelin työpöytää. Niin haurasta rytkyä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Susu Honkanen
Kallekin suostui mukaan uuteen somen valistusvideooni. Hyvin olen jo hankkinut kaupallista yhteistyötäkin näillä. Seuraavassa jaksossa kerromme omista huolimattomuutemme seurauksista. Kerron omasta abortistani ja Kalle kertoo sukupuolitaudistaan. Olemme molemmat lääkäreitä, mutta lääkäritkin mokaavat.
Dahlia Mustavaara
Kaksi kajahtanutta vanerisairaalan valelääkäriä. Mikäs ihme se on kun vaneriseinät kaatuivat kesken suuren farssinäytelmän. Hoitoa tarvisitte molemmat ja vieroituksen tuosta teidän leikistänne!
Laura Kiviranta
Aaro on kuollut. Eero on kuollut. Aaro on kuollut. Eero on kuollut.
Salla Mattila
Mikä Linda on mun sisustustani kritisoimaan. Itse nauttii jostain vankila miljööstä.
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Aaro on kuollut. Eero on kuollut. Aaro on kuollut. Eero on kuollut.
Sauli Kiviranta
Mutsi toi on totta, mutta Iiro on elossa!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Mikä Linda on mun sisustustani kritisoimaan. Itse nauttii jostain vankila miljööstä.
Linda Eerikäinen
Putkassa säkin tunnut viihtyvän!
Birgitta Virolainen
Jakomäki on palkittu kaupunginosa! Sinne voisi kuvauksetkin siirtyä pois ulkolavasteen edestä.
Tarja Halonen
Me olemme tehneet digiloikan. Toimistollakin voisi vähentää paperin määrää.
aki nussii sairaala sängyssä mariamman niin raskaaksi , jälkeläisestä tulee myöhemmin umpi hullu teini ja käänteitä riittää
Seppo Taalasmaa
No voisko joku pitää vähän ääntä!?
Marianna Kurki
On ne vaan niin hölmöjä. Mähän keräsin mun tempauksellani vaan luottamusta, että kukaan ei osaisi epäillä mua, kun teen jotain oikeasti kamalaa!
Salla Mattila
Meillä on Amandassa erittäin korkeat standarit. Siksi Linda ei ole tänne tervetullut. Ei kai sille muutenkaan kelpaisi mikään laadukas ruoka tai yösija, kun on vankilatasoon tottunut.
Anni Vatanen
Nyt saa tana sinne mummolaan tai mä ammun!
Laura kiviranta
Aaro on kuollut! Eero on kuollut! Aaro on kuollut! Aaro on kuollut! Eero on kuollut!!!
Julistaja
Pihlajakatu ympäristöineen muuttuu Gileadiksi.
Vierailija kirjoitti:
Julistaja
Pihlajakatu ympäristöineen muuttuu Gileadiksi.
Dahlia Mustavaara
Hyvä! Saadaan se mauton ja muovinen jäteseinä pois.
Saga Kuula-Korkiakoski
Yhtiön maine on vaakalaudalla Noelin Slutcave-videoiden takia. Lopetetaan kokous tähän ja katsellaan toimitusjohtajan alasampumista.
Dahlia Mustavaara
Nyt juodaan iltasherryt Matiaksen kanssa! Kyllä minäkin Matias tykkään susta!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt juodaan iltasherryt Matiaksen kanssa! Kyllä minäkin Matias tykkään susta!
Dahlia Mustavaara
Älä sinä valeprofiili valehtele! Kehtaatkin esittää tuollaisia törkeitä väitteitä. Minua ei alaikäiset rahvaan kakarat kiinnosta 😡
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä voin ostaa koko asunnon sijoituskäyttöön. Voitte saada tuntuvan vuokran alennuksen jos remontoitte sen tähän päivään.