Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Matias Kajander
Dahlia, Anna minulle ruokaa! Vie mut ulos syömään, ihqu Dahlia!
K18 pitäisi olla tällä ohjelmalla. Liikaa panoja ja seksi juttuja.
Uus bitch! 💋 uus bitch! 💋 uus bitch! 💋
Dahlia Mustavaara
Nyt sekoillaan ja juodaan päivä oluet Maaritin kanssa, nyt sekoillaan ympäri naapurustuoa
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt sekoillaan ja juodaan päivä oluet Maaritin kanssa, nyt sekoillaan ympäri naapurustuoa
Dahlia Mustavaara
Sellaiseen kuraveteen minä en koske! Minä juon nyt sherryä.
Tarjoilija
Kyllä sinä kosket Dahlia tähän olueen, teille ei tarjoilla enää sherryä! Piste. Eikä shampanjaa
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilija
Kyllä sinä kosket Dahlia tähän olueen, teille ei tarjoilla enää sherryä! Piste. Eikä shampanjaa
Dahlia Mustavaara
Mikä diktaattori se sinä kuvittelet olevasi!? Erittäin huonoa palvelua ja minä poistun parempiin piireihin! Hyvästi! 😡
Saga Kuula-Korkiakoski
Kun aika on niin heitäthän sä Noelin pois, mä ilmoitan kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en.
Kun aika on, niin Companyn näät kaatuvan ja kuulet mun sua kutsuvan. Kun aika on, töihin vaan, kurssin nousuun saan. Sinä saavuthan, kun aika on, niin uudelleen sä kaiken saat. Mä yhtiöstä silloin totta teen.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Kun aika on niin heitäthän sä Noelin pois, mä ilmoitan kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en.
Kun aika on, niin Companyn näät kaatuvan ja kuulet mun sua kutsuvan. Kun aika on, töihin vaan, kurssin nousuun saan. Sinä saavuthan, kun aika on, niin uudelleen sä kaiken saat. Mä yhtiöstä silloin totta teen.
Laila Kajander
Vit tu mitä pas kaa. Turha yrittää ohittaa bitchii spottaris
Hani Laitela
Jos joku tekee Mariannalle jotain pahaa, niin hän vastaa siitä mulle! 😡
Inka-Liina
Se uus bitch on todella mauton ja tunteeton kappale, ja kaiken lisäksi vielä plagiaatti!
Jutta Korhonen
Lasse, mennään Amandaan!
Kikkis
Kalle on tyhmä Kalle on tyhmä Kalle on tyhmä
Vierailija kirjoitti:
dahlia on menny mainoskatkolla k-kaupan lespo-mummojen kaa 3some saksitteleen
voiks 3somessa saksittaa ??
Vierailija kirjoitti:
Inka-Liina
Se uus bitch on todella mauton ja tunteeton kappale, ja kaiken lisäksi vielä plagiaatti!
Reima Syväri
Sellaista mikrobittien ininää ne teinit nykyisin kuuntelee!
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Kalle on tyhmä Kalle on tyhmä Kalle on tyhmä
Laura Kiviranta
Aaro on kuollut. Aaro on kuollut. Aaro on kuollut. Eero on kuollut. Eero on kuollut. Eero on kuollut.
Linda Eerikäinen
Päätettiin muuttaa Karin kanssa yhteen. Nää Sallan sisustusratkasut on kylla suoraan sanottuna aika hirveitä. Ajateltiin rempata koko kämppä ja se oli Ullankin mielestä hyvä idea!
Linda Eerikäinen
Poikani Antti Petteri ei kyllä käytä noita hirveitä äitiyspakkauksen vaatteita. Eva Tamminen voi ottaa ne kun haluaa muutenkin kaiken, jonka vain ilmaiseksi saa.
Susu Honkanen
Kallekin suostui mukaan uuteen somen valistusvideooni. Hyvin olen jo hankkinut kaupallista yhteistyötäkin näillä. Seuraavassa jaksossa kerromme omista huolimattomuutemme seurauksista. Kerron omasta abortistani ja Kalle kertoo sukupuolitaudistaan. Olemme molemmat lääkäreitä, mutta lääkäritkin mokaavat.
Mirkku Mattila
Aina pitää valittaa ja valittaa!