Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Minä teen aivan oivallisia grillimakkaroita! Lassen kanssa nuotiolla niitä paistetaan.
Dahlia Mustavaara
Lassen hirvimakkarat olivat kyllä todella onnistuneita,hyviä olivat.
Dahlia Mustavaara
Et sinä muuta osaa ajatella kuin makkaroita! Sellaisia te rahvaat olette.
Dahlia Mustavaara
Minä en ole mikään rahvas ,olen kylläkin
Aatelinen...köyhät sekä huijarit niitä rahvaita ovat ne säälittävät ja onnettomat raukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Minä teen aivan oivallisia grillimakkaroita! Lassen kanssa nuotiolla niitä paistetaan.
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Aatelinen...köyhät sekä huijarit niitä rahvaita ovat ne säälittävät ja onnettomat raukat.
Dahlia Mustavaara
Kuten sinä! Tuosta ontuvasta kirjoistusasusta näkee jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Kuten sinä! Tuosta ontuvasta kirjoitusasusta näkee jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Olisittepa nähneet kun se keitto kaatui sen käärmeen syliin! Sai nauraa oikein vatsa kippurassa. Ehkä se opetti Lindalle jotain.
Linda Eerikäinen
Mä tiesin että sä oot just tasan noin katkera äm mä!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Olisittepa nähneet kun se keitto kaatui sen käärmeen syliin! Sai nauraa oikein vatsa kippurassa. Ehkä se opetti Lindalle jotain.
Eva Tamminen
Näin tän tilanteen, kun istuttiin Nadjan kanssa viereisessä pöydässä. Vaikeaa siinä oli naurua pidättää. Ihan huippu veto sulta!
siis tekikö miki ja susu peppujutskaa sillonkun ne yllätettiin , ainakin musta se siltä näytti ??
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa useamman kerran, myönnä pois vaan Dahlia, ei siinä ole mitään hävettävää!
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Kyllähän me nussittiin Dahlian kanssa useamman kerran, myönnä pois vaan Dahlia, ei siinä ole mitään hävettävää!
Onko sulla itselläsi pahasti puutteita kun muuta et kirjoittaa osaa ? Kannattaa hankkia apua sinne sun puutteisiin kun oot noin tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Miki Kajander
Matias mitä hel vet tiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira Angervuo
Mä on uus bitch, niinku uus bitch 💋
Hiljaa!!! Paskaa!!!
Laila Kajander
No ei kyl oo. Jos joku on paskaa niin se missä se lintu lentää siniseen ja katoaa aurinkoon. Niinku mitä vit tua se on olevinaan? Mut ton tajuaa kaikki, et Mira on se uus bitch. Selkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu Honkanen
Mitäs tämä mummeli täällä höpisee itsekseen. Tulehan niin vien sinut huoneeseesi. Voidaan katsella niitä hoitopaikkoja sinulle. Tyttäresi tulevat myös pian katsomaan sinua. Monica ja Camilla, muistatkos?
Dahlia Mustavaara
Älä sinä vanerisairaalan valelääkäri käskytä minua! 😡 Muutan kartanoon ja Pupu hakee minut pois täältä yhden käytävän ahtaasta lavastekopista.
Susu Honkanen
Rauhoitutaanpas. Eikös rouva muista, että se teidän pupu on vankilassa ja kartano on myyty uusille asukkaille? Teidän asiat kyllä järjestyy uuden hoitopaikan myötä. Mennäänpäs niin pääset lepäämään. Tuon sinulle vähän kaurapuuroa ja vaikka kaakaota niin piristyt vähän. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Linda Eerikäinen
Salla Mattila
Sen siitä saa kun iskee varattuja miehiä. Huo ra!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Eva Tamminen
Näin tän tilanteen, kun istuttiin Nadjan kanssa viereisessä pöydässä. Vaikeaa siinä oli naurua pidättää. Ihan huippu veto sulta!
Nadja Tamminen
Se Salla on vähän hassu täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Miki Kajander
Susu Honkanen
Näinkö sä olet pitänyt huolta meidän lapsista? Että kaiken maailman pe dofiilit on päässyt häneen käsiksi? Eikö Noelissa ollut jo tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Linda Eerikäinen
Salla Mattila
Sen siitä saa kun iskee varattuja miehiä. Huo ra!
Linda Eerikäinen
Minkä mä sille voin että Kari halus mut eikä sua. Niele tappios ja anna mun olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Miki Kajander
Susu Honkanen
Näinkö sä olet pitänyt huolta meidän lapsista? Että kaiken maailman pe dofiilit on päässyt häneen käsiksi? Eikö Noelissa ollut jo tarpeeksi?
Dahlia Mustavaara
Teidän kakaralla ainakin on todella vilkas sekä sairas mielikuvitus,laittakaa molemmat kakaranne kuriin kun eivät osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Miki Kajander
Susu Honkanen
Dahlia Mustavaara
Teidän kakaralla ainakin on todella vilkas sekä sairas mielikuvitus,laittakaa molemmat kakaranne kuriin kun eivät osaa käyttäytyä.
Laila Kajander
Älä vit tu auo sitä päätä vi tun äm mä
Kikkis
Mun pitäis niinku olla koko yö tässä hel vetin vastaanotossa. Tänne lavastekäytävään vit tu ketään tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Miki Kajander
Susu Honkanen
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Älä vit tu auo sitä päätä vi tun äm
Dahlia Mustavaara
Kielenkäyttösi on erittäin ala-arvoista! Keskenkasvuisen kakaran sietäsi saada selkäsauna 😡
Dahlia Mustavaara
Älä sinä vanerisairaalan valelääkäri käskytä minua! 😡 Muutan kartanoon ja Pupu hakee minut pois täältä yhden käytävän ahtaasta lavastekopista.