Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Kikkis
Pitikö ton vit un Kallen mennä päästämään Jutta. Nyt Jutta tuli vit tuilemaan mulle ja sain rangaistuksen. Vit tu mitä paskaa. Kalle on niin saa tanan tyhmä. 😡
Laila Kajander
Että menee hermo! Kaks äm mää jauhaa pas kaa ja sit äiti pitää jotain vi tun seksivalistusta
Ismo Laitela
Pipsa ja Rauni, nyt ulos täältä ennen kuin mulla menee hermo! 😡
Eva Tamminen
Linda on siveetön nainen, yrittää viedä Karin Sallalta. Kehtaakin. Kunnon huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Pipsa ja Rauni, nyt ulos täältä ennen kuin mulla menee hermo! 😡
Pipsa Tiilikainen
Nyt alat painua itse täältä ja vähän äkkiä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Linda on siveetön nainen, yrittää viedä Karin Sallalta. Kehtaakin. Kunnon huo ra.
Tamara
Te kaikki luntut voisitte painua täältä johonkin erittäin kauas!
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Että menee hermo! Kaks äm mää jauhaa pas kaa ja sit äiti pitää jotain vi tun seksivalistusta
Dahlia Mustavaara
Nyt kyllä lapsi olet hiljaa ja rupeat siivoamaan vessoja hammasharjalla kun et käyttäytyä edes osaa etkä puhua..
Puhelimesi ja tietokoneesi takaisin saat vasta kun käyttäydyt ja olet siivonnut vessat viidenkuukaudenajan. Joudut nyt olemaan täällä keskitysleirillä kasvamassa ja täällä kuri on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Nyt kyllä lapsi olet hiljaa ja rupeat siivoamaan vessoja hammasharjalla kun et käyttäytyä edes osaa etkä puhua..
Puhelimesi ja tietokoneesi takaisin saat vasta kun käyttäydyt ja olet siivonnut vessat viidenkuukaudenajan. Joudut nyt olemaan täällä keskitysleirillä kasvamassa ja täällä kuri on kova.
Saga Kuula-Korkiakoski
Oikein! Niin siivotonta kielenkäyttöä on pidemmän aikaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Kari Taalasmaa
Enkä minä edes ole Sallasta kiinnostunut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Saga Kuula-Korkiakoski
Oikein! Niin siivotonta kielenkäyttöä on pidemmän aikaa ollut.
Dahlia Mustavaara kyllä tämä teini täytyy nyt pistää kuriin, ei sitä voi puhua aikuisille miten tykkää vaan meitä aikuisia on kunnioitettava ja toteltava
Ismo Laitela
Nyt Pipsa se perse ylös siitä sohvalta ja ulos täältä!! ULOS! Etkö tajua?!!
Ismo Laitela
Tyhmä Pipsa!! 😡😡
Ulla Taalasmaa
Ismo lopeta se huutaminen se kuuluu rappuun asti!!
Laila Kajander
Imekää nyt äm mät vit tu kyr pää
Maarit Salin
Turpa kiinni Izmo! Oma vikas jos Pipsakin on saanu susta tarpeekseen.
Kikkis
Minkäs jekun sitä tänään tekis Jutalle ja Kallelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Eva Tamminen
Mä olen oppinut virheistäni. Toisin kuin eräät.
Ismo Laitela
Mulla menee kohta hermot lopullisesti. Pipsa on vallannut asuntoni eikä suostu lähtemään pois. Haen kohta pesäpallomailan kellarista.
Joanna Lumijoki
Pane mua Henrik, aaahhh!!!
Dahlia Mustavaara
Vai kandeja? Turhan kypsiä miehiä itsellesi tavoittelet. Kannattaa odotaa vielä muutama vuosi, jos seuraat äitisi jalanjälkiä.