Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Saga Kuula-Korkiakoski
Siivottomat saunatilat täällä Ulkolavasteen kadulla. Sinne ei kukaan itseään arvostava voi mennä!
Ismo Laitela
Vai niin, oliko meikäläisen mällit jääny sinne lauteille? No, jäi vähän vähille ne siivoukset meillä Jutan kanssa. Joonatan kyllä hoitaa!
Laila Kajander
Joo hyi vit tu
Joanna Lumijoki
Kateellisten panettelua ne valitukset musta. Mä olen kuuma ja hyvä hahmo. Niin että ansaitsen tähtihetkeni sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Kateellisten panettelua ne valitukset musta. Mä olen kuuma ja hyvä hahmo. Niin että ansaitsen tähtihetkeni sarjassa.
Saga Kuula-Korkikoski
Eihän se teidän poliisikoppi saa mitään aikaiseksi! Sinun tähtihetkesi ovat nähty.
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Eihän se teidän poliisikoppi saa mitään aikaiseksi! Sinun tähtihetkesi ovat nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
En mä poliisi enää olekaan. Vaan seksikäs vanhempi nainen, jota teinipojat kuolaa. Sua ei muista tai kuolaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
En mä poliisi enää olekaan. Vaan seksikäs vanhempi nainen, jota teinipojat kuolaa. Sua ei muista tai kuolaa kukaan.
Saga Kuula-Korkiakoski
Kaikki sinun toimintasi kielii kevytkenkäisestä käytöksestä. Sinun älykkyysosamääräsi on varmasti alhainen, mutta sitähän se loputon seksin harrastaminen teettääkin!
kikkis
Kalle haistaa paskan.
Marianna Kurki
Tekiskö drinkkejä vai kidnappasko jonku?
Vierailija kirjoitti:
Kalle on tyhmä 😡
Tuo on hauskaa vain Kikkiksen sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Kaikki sinun toimintasi kielii kevytkenkäisestä käytöksestä. Sinun älykkyysosamääräsi on varmasti alhainen, mutta sitähän se loputon seksin harrastaminen teettääkin!
Joanna Lumijoki
Paremmuuteni todistaa se, että minä olen ruudussa ja sinä et.
Kalle Laitela
Kikkiksen voisi kyllä potkia ulos. Hän mustamaalaa minua perättömillä juoruilla.
Dahlia Mustavaara
Tämä sairaala ruoka on kauheaa, tuokaa minulle olutta niin menee paremmin alas
Kikkis
Rouva voi painua muualle jos ei ruoka maita. Ei täällä muutkaan mitään erikoispalvelua saa. Olutta meillä ei tarjoilla eikä sitä saa myöskään itse tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Joanna Lumijoki
Paremmuuteni todistaa se, että minä olen ruudussa ja sinä et.
Saga Kuula-Korkiakoski
Se ei ole mikään saavutus. Bisneksen tekeminen on ihan toinen juttu, josta sinulla ei ole mitään käsitystä.
Ismo Laitela
Pyydän Kallen näyttämään munaa Saga Kuula-Korkiakoskelle niin oppiipahan olemaan hiljaa.
Ulla Taalasmaa
Saisi Jutta ja Ismo käydä pesemässä saunan. Siellä oli eritteitä pano touhuista. 🤮