Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Ainoa vajaaälyinen täällä on Salla! Kumisevan majatalon emäntä joka kailottaa menemään.
Pipsa Tiilikainen
Ei sitä heikkoa johtajaa kukaan jaksa! Minä osaan johtaa rauhallisesti ja ammattitaidolla.
Ismo Laitela
Häivy sinä päsmäri muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku Mattila
Ainoa vajaaälyinen täällä on Salla! Kumisevan majatalon emäntä joka kailottaa menemään.
Pipsa Tiilikainen
Ei sitä heikkoa johtajaa kukaan jaksa! Minä osaan johtaa rauhallisesti ja ammattitaidolla.
Ismo Laitela
Häivy sinä päsmäri muualle!
Pipsa Tiilikainen
Nyt voisi kulmakauppias pitää pienempää suuta! Minulla on vuosien kokemus johtamisesta joten älä tule mua neuvomaan. Salla oli pelkkä Jardinin edustusvaimo vailla mitään osaamista. Nyt hommat tehdään minun rautaisella otteella 😡
Piritta Salonius
Minä tiedän mikä Noeliin auttaa! Olen samassa juonessa Sagan ja Pipsan kanssa.
Saga Kuula-Korkiakoski
Piritta ja Pipsa, tulkaas tänne! Minulla on teille jotain näytettävää Noelista.
Noel Axelsson
Hehheheh, Evaa ja Tamaraa, Tavaraa ja Evaa! Heheheh! 🤪
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minua ei enää kiinnosta Aaro joten sen kun isket kiinni vaan! Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun.
Jutta Korhonen
Veikkaan että saat valvoa sitä hautaan asti.
Petunia
Orvokki? Sinäkö se Dahliaa matkit?
Susu Honkanen
Saga ja Pipsa, en tiedä keitä te olette, mutta te tuskin tunnette Noelia niin hyvin, että saisitte hänet satimeen. Minä hoidan tämän.
Laila Kajander
Snobi mummo ragee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minua ei enää kiinnosta Aaro joten sen kun isket kiinni vaan! Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun.
Jutta Korhonen
Veikkaan että saat valvoa sitä hautaan asti.
Dahlia Mustavaara
Minä pistän remonttiin vauhtia, mutta sinun elämäsi ei paremmaksi muutu. Sitä saat odottaa hautaan asti!
Vierailija kirjoitti:
Petunia
Orvokki? Sinäkö se Dahliaa matkit?
Dahlia Mustavaara
Voi sisko hyvä, eihän äitimme enää elossa ole!
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Snobi mummo ragee
Dahlia Mustavaara
Minä olen hyvin hämmentynyt tästä sinun rageemisestasi. Olen vihainen silloin kun pitää.
Vierailija kirjoitti:
Susu Honkanen
Saga ja Pipsa, en tiedä keitä te olette, mutta te tuskin tunnette Noelia niin hyvin, että saisitte hänet satimeen. Minä hoidan tämän.
Saga Korkiakoski
Minä kyllä tunnen Noelin meidän yhtiömme palveluksesta lähtien! Tiedän myös bisnesasioista joten toimin sen mukaisesti enkä hiippaile missään asunnoilla. Pipsa on minun apunani ja tarkkailee myös Noelin toimia!
Vierailija kirjoitti:
Susu Honkanen
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä kyllä tunnen Noelin meidän yhtiömme palveluksesta lähtien! Tiedän myös bisnesasioista joten toimin sen mukaisesti enkä hiippaile missään asunnoilla. Pipsa on minun apunani ja tarkkailee myös Noelin toimia!
Dahlia Mustavaara
Minä en ole muovinen, halpa kopio, tämä niin sanottu oikea Dahlia on! Dahlia Mustavaara juo tästä lähtien vain olutta! Ja käskee mukamas aitoa Dahlia menemään Aaron valintaan kyykytettäväksi!
Kalle Laitela
Ei haittaa, vaikka Sampo ja Petri ovat nykyään pari. Olen itse todella onnellinen Larin kanssa.
Pääministeri
Moosen kalja aiheutti ripulin, enkä päässyt eduskuntaan. Työministeri taas tilasi koko Moosen ruokalistan.
Entinen valtiovarainministeri
Totesimme entisen peruspalveluministerin kanssa Moosen ja Amandan annokset aivan liian pieniksi ja hinta- laatusuhteeltaan surkeiksi.
jutta saunassa lassen ja ismon kanssa
Pipsa Tiilikainen