Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vajaa älyisten sekä lapsellisien ketju.
Sopii siis hyvin sinulle ,lapsellinen sekä vajaaälyinen. Tervetuloa kerhoon
Ehei, kyllä tämä on kaikkien fiksujen ketju!
Jutta Korhonen
Lapsellista on vain tämä Dahlia pelleily. Minun suhteeni Lassen ja Ismoon ovat vakavaa draamaa.
Laila Kajander
Vit tu ku toi yks jaksaa ulista. Me mennään porukalla hakkaa se
Mirkku Mattila
Ainoa vajaaälyinen täällä on Salla! Kumisevan majatalon emäntä joka kailottaa menemään.
Susu Honkanen
Noel ei tiedä mikä siihen iski.
Dahlia Mustavaara
Jutta ja Susu
Teille tekisi hyvää lähteä pois pihlajakadulta ja tulla tänne Espanjaan lomalle ja nauttimaan viineistä.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Lapsellista on vain tämä Dahlia pelleily. Minun suhteeni Lassen ja Ismoon ovat vakavaa draamaa.
Dahlia Mustavaara
Aivan päinvastoin! Ei sellaista loputonta suhdesuhmurointia jaksa katsella kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Aivan päinvastoin! Ei sellaista loputonta suhdesuhmurointia jaksa katsella kukaan.
Jutta Korhonen
Ja sinun suhteesi Aaron on sitten mielenkiintoista niinkö? Se on vain ajan kysymys kun Aaro haluaa palata minun luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta ja Susu
Teille tekisi hyvää lähteä pois pihlajakadulta ja tulla tänne Espanjaan lomalle ja nauttimaan viineistä.
Susu Honkanen
Minulla ei ole aikaa. Noel jää ihan juuri kiinni.
Laila Kajander
Kuka se vit un oikea Dahlia on
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
siitä Vit usta en tiedä mitään, eikö sinun vanhemmat Laila ole koskaan opettanut miten puhutaan kohteliaasti ? Sinut pitäisi lähettää kasvatuslaitokseen oppimaan mutta minä olen aito ja oikea Dahlia muut ovat halpoja,huonoja sekä muovisia kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta ja Susu
Susu Honkanen
Dahlia Mustavaara
hienoa susu hyvää työtä , saa huijari viimeinkin opetuksen ja ihan ansaittu. Otetaan sille kuohuvat kun on jäänyt kiinni.
Lapsellinen ketju. Ja vajaaälyinen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta ja Susu
Susu Honkanen
Dahlia Mustavaara
hienoa susu hyvää työtä , saa huijari viimeinkin opetuksen ja ihan ansaittu. Otetaan sille kuohuvat kun on jäänyt kiinni.
Susu Honkanen
Kiitos, voinhan mä sinne Espanjaan sitten tulla kun Noel saadaan telkien taa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
siitä Vit usta en tiedä mitään, eikö sinun vanhemmat Laila ole koskaan opettanut miten puhutaan kohteliaasti ? Sinut pitäisi lähettää kasvatuslaitokseen oppimaan mutta minä olen aito ja oikea Dahlia muut ovat halpoja,huonoja sekä muovisia kopioita.
Laila Kajander
Mä puhun miten vit tu haluun. Älä inise mummo. Uskon että olet oikea, näkeehän sen kirjoitusasusta. Olet jo toinen jalka haudassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja sinun suhteesi Aaron on sitten mielenkiintoista niinkö? Se on vain ajan kysymys kun Aaro haluaa palata minun luokseni.
Dahlia Mustavaara
Minua ei enää kiinnosta Aaro joten sen kun isket kiinni vaan! Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Dahlia Mustavaara
Laila Kajander
Mä puhun miten vit tu haluun. Älä inise mummo. Uskon että olet oikea, näkeehän sen kirjoitusasusta. Olet jo toinen jalka haudassa
Dahlia Mustavaara
Äläpäs hepsankeikka teini valehtele! Minä en ole mummo vaan aikuinen nainen 😡 Sinun jalkasi on rahvaiden suossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta ja Susu
Susu Honkanen
Dahlia Mustavaara
Susu Honkanen
Kiitos, voinhan mä sinne Espanjaan sitten tulla kun Noel saadaan telkien taa!
Saga Kuula-Korkiakoski
Turha tulla minun ja Pipsan tielle! Me hoidamme Noelin vastuuseen teoistaan.
Vajaa älyisten sekä lapsellisien ketju.