Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Terveelliset elämäntavat ovat kaiken kulmakivi.
Ismo Laitela
Pah! Mitä sinä muka niistä tietäisit!
DAHLIA MUSTAVAARA
ethän sinä Ismo muuta edes tee kuin lihoat jatkuvasti syömällä makkaraleipiäsi ja juomalla olutta kaupallasi ja turvaudut aina väkivaltaisesti pesäpallomailaan kun vähänkin pelottaa..olet todella väkivaltainen ethän sinä edes pärjää ilman Kallea, olet riippuvainen aikuisesta pojastasi.
Pipsa Tiilikainen
En voisi olla yhtään enempää sama mieltä! Mieslapsi mikä mieslapsi.
Saga Kuula-Korkiakoski
Taiga tykkää minusta aivan valtavasti! Nyt hän ei toistele enää siitä tyhmästä Pietarista.
Piritta Salonius
Vastaanottoni palvelee myös Sallaa. Hänellä on ongelmia.
Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh ??
Vierailija kirjoitti:
Kuka mitä saunassa veteli ja ketä mitä häh ??
Saunan seinät ei pysy pystyssä.
Aaro Vaalanne
Muistan Pirita niin ne meidän kiihkeät ja romanttiset yöt. Se oli ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aaro Vaalanne
Muistan Pirita niin ne meidän kiihkeät ja romanttiset yöt. Se oli ihanaa aikaa.
Dahlia Mustavaara
Aaro sinulla ollut useammankin eukon kanssa kiihkeä yö.Sinun pitäisi olla ainoastaan minun kanssani eikä katsella muita..
Kalle Laitela
Olen itsekin viettänyt kiihkeitä öitä useammankin eri miehen kanssa, mutta Lari on kyllä ollut kaikista paras.
Dahlia Mustavaara
Minä juon nyt Viinaa, olen juoppo, mene sinä nimimerkki Dahlia Mustavaara sinne helvettiin, minä olem Dahlia Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä juon nyt Viinaa, olen juoppo, mene sinä nimimerkki Dahlia Mustavaara sinne helvettiin, minä olem Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Hiljaa sinä valejuoppo, minä olen aito ja arvokas Dahlia Mustavaara! En sekaantuisi tuollaiseen kielenkäyttöön.
Tarkastaja
Pihlajakadun sauna on asetettu käyttökieltoon. Saunasta otetuista näytteistä löytyi kaikenlaista ja muutenkin saunan siisteystaso on surkea. Saunalta löytyi mm. kaikkia ihmiskehosta peräisin olevia eritteitä, noroa, syyhyä, jalkasilsaa, syyhyä, pölypunkkeja, täitä, kihomatoja, hämähäkkejä, sokeritoukkia, käytettyjä hygieniatuotteita sekä tyhjiä kaljatölkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Hiljaa sinä valejuoppo, minä olen aito ja arvokas Dahlia Mustavaara! En sekaantuisi tuollaiseen kielenkäyttöön.
DAHLIA MUSTAVAARA
Minä olen aito ja oikea Dahlia Mustavaara enkä ole mikään alkoholisti , kaikki muut ovat huijareita 🍷🍾
Vierailija kirjoitti:
Tarkastaja
Pihlajakadun sauna on asetettu käyttökieltoon. Saunasta otetuista näytteistä löytyi kaikenlaista ja muutenkin saunan siisteystaso on surkea. Saunalta löytyi mm. kaikkia ihmiskehosta peräisin olevia eritteitä, noroa, syyhyä, jalkasilsaa, syyhyä, pölypunkkeja, täitä, kihomatoja, hämähäkkejä, sokeritoukkia, käytettyjä hygieniatuotteita sekä tyhjiä kaljatölkkejä.
Dahlia Mustavaara
Siellä on taas Gunnar,Ismo ja Seppo käynyt saunomassa
Salla Mattila
Miksi kaikki pyörii nykyään Dahlian ympärillä? 😡
Salla Mattila
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Sinunhan ympärillä se pyörii ja surkean majatalosi ja vielä surkeamman perhe-elämän!
Vajaa älyisten ketju. Näkeehän sen jo kommenteissakin!
Vierailija kirjoitti:
Vajaa älyisten ketju. Näkeehän sen jo kommenteissakin!
Vaj@@älyinen spekuloija voisi siirtyä ketjuunsa. Näkeehän sen kommentista ettet osaa yhdyssanoja!
Eva Tamminen
Mä olen kyllä ihan fiksu ja älykäs nainen. Olenhan mä hyvissä töissäkin.
Dahlia Mustavaara
Niitä ränsistyneitä rotiskoja nyt ei tarvita yhtään mihinkään! Kaatopaikalle kaikki ahtaat komerot kuuluvat! 🥱