Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Ulos täältä ketjusa senkin turhat riidankylväjät!
Dahlia Mustavaara
Voi Ismo sinun kanssasi. Tuollaisella asenteella ei saada mitään muutosta aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Laitela
Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!
Eila Hirvonen
No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!
Kaija Laitela
Meidän on saatava se Ristiina tai mikä lie lettihäntä vastuuseen teoistaan!
Kristiina Pohjonen
Hei haloo! Ullakin tunnisti mut heti! Mä olen Liisa! Tai siis olin ennen.
Pipsa Tiilikainen
Nyt sinne oikealle Pihlajakadulle niin kuin olisi jo! Minua ei huijata tällä leikkimökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Voi Ismo sinun kanssasi. Tuollaisella asenteella ei saada mitään muutosta aikaiseksi.
Aaro Vaalanne
Ja sinun asenteellasi eivät työt etene! Vai että noidannuoli...
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Nyt sinne oikealle Pihlajakadulle niin kuin olisi jo! Minua ei huijata tällä leikkimökillä.
Ismo Laitela
Eikö sun pitänyt lähteä Espanjaan? Siellä taitaa olla vähän eri tasoisia miehiä kuin meikäläinen? Voi helvet TI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Aaro Vaalanne
Ja sinun asenteellasi eivät työt etene! Vai että noidannuoli...
Dahlia Mustavaara
Täytyypä todeta että kaupan nimen brändäys oli yksi suuri fiasko! Minä otin kaikista halvimman suunnittelijan kuten täällä on linjana. Säästämme jokaisen euron niin kuin sinä kehotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Tiilikainen
Ismo Laitela
Eikö sun pitänyt lähteä Espanjaan? Siellä taitaa olla vähän eri tasoisia miehiä kuin meikäläinen? Voi helvet TI!
Pipsa Tiilikainen
Voi Ismo, kun edes Pihlajakatu ei pyöri sinun ympärillä! Mä tarviin vähän apua liikeasioissa Aki Nikkiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Laitela
Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!
Eila Hirvonen
No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!
Kaija Laitela
Meidän on saatava se Ristiina tai mikä lie lettihäntä vastuuseen teoistaan!
Kristiina Pohjonen
Hei haloo! Ullakin tunnisti mut heti! Mä olen Liisa! Tai siis olin ennen.
Kaija Laitela
Ulla näki vain omia uniaan. Kyllä me ketkun tunnistamme kun sellaisen näemme! Liisa on vanhoissa valokuvissani, etkä se ole sinä.
Tämä ketju kertoo kyllä tarpeeksi miten vajaaälyiset ihmiset salkkareita nykyään katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo kyllä tarpeeksi miten vajaaälyiset ihmiset salkkareita nykyään katsoo.
Siis "katsoo" pikakelauksella todeten mitä paskaa se on. Tämä kertoo että roolileikit on parempia kuin sarja.
astuuko kari sallaa etupäin vai takapäin ??
Saga Kuula-Korkiakoski
Nyt se aivoton sarja tarvitsee minun näyttävän paluun!
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sun kaltainen kiusaaja tulee haukkumaan. Kukakohan se luonnevikainen täällä on.
Dahlia Mustavaara
Mitätöntä hömppää ilman minua!
Jaana Nieminen
Siis mä rakastan tätä ulkolavasteen polttamista!
Jutta Laitela
Ottasko Lassen? Aarokin kyllä vois kiinnostaa. Ismoa en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Siis mä rakastan tätä ulkolavasteen polttamista!
Dahlia Mustavaara
Jatkakaa, jatkakaa!
Liisa Toivio
Sisaret! Vanerit sivuun! Katsokaa että joka ikinen seinä siirtyy roskalavalle suorinta tietä!
Laura Kiviranta
Salla, mä olen entinen juristi ja nykyinen terve. Sut tässä pitää laittaa äänenkäytön peruskurssille, että hillitset tuota oopperaääntäs!