Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eila Hirvonen
Olenko mä tuotannolle joku vitsi?
Miia Laitela
Todennäköisesti olet. Muistoni on myös tahrattu Kristiinalla ja sitten tuli vielä Kalervo ja sen lisäksi Hani, joka yrittää korvata mun paikan!
Eila Hirvonen
Hirveetä! Nyt on sultsiinat pahemman kerran sekaisin!
Sampo Kaukovaara
Joonatan, katotko sä mun peffaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eila Hirvonen
Olenko mä tuotannolle joku vitsi?
Miia Laitela
Todennäköisesti olet. Muistoni on myös tahrattu Kristiinalla ja sitten tuli vielä Kalervo ja sen lisäksi Hani, joka yrittää korvata mun paikan!
Eila Hirvonen
Hirveetä! Nyt on sultsiinat pahemman kerran sekaisin!
Kaija Laitela
Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!
Saga Kuula-Korkiakoski
Nyt on viimeinen mahdollisuutesi paeta Noel Axelsson! Muuten sinusta ei jää kuin ruumis kravatin jatkona jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Salin
Onks se Joonatanikin nykyisin homo? No en ois kyl uskonut!
En minäkään aikoinaan olisi tuollaista uskonut mutta nykysalkkareissa voi olla vaikeaa uskoa että joku on hetero.
Tämäkin sarja oli aikoinaan ihan mukavaa iltaviihdettä mutta nykyään siinä ei ole muuta kuin jotain homosuhteita ja viinin ja kaljan lipittelyä. Välillä joku tapetaan. Onpa mukava sarja!
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Mä olin väärässä, sillä sain käsiini Aaron ja Eeron kuolintodistukset, eli sen täytyy olla kolmoisveli Iiro Vaanila. Siinä olet oikeassa että se Salla pitää sellaista mekkalaa ettei pidemmän päälle jaksa.
Salla Mattila
Voi voi serkku kulta noita sun juttujas. Ensin olet niin oikeassa ja sitten taas niin väärässä. Höpö höpöä tuollaiset Iirot. Tulehan nyt niin pääset takaisin hyvään hoitoon, hopi hopi!
Vierailija kirjoitti:
Kaija Laitela
Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!
Eila Hirvonen
No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Nyt on viimeinen mahdollisuutesi paeta Noel Axelsson! Muuten sinusta ei jää kuin ruumis kravatin jatkona jäljelle.
Laila Kajander
Huutista sun sukunimestä :D
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin sarja oli aikoinaan ihan mukavaa iltaviihdettä mutta nykyään siinä ei ole muuta kuin jotain homosuhteita ja viinin ja kaljan lipittelyä. Välillä joku tapetaan. Onpa mukava sarja!
Etköhän sä löydä ittelles jonkun toxic positive sarjan missä kaikki on niiiiiin ihanaa ja missä ei tapahdu mitään jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä löydä ittelles jonkun toxic positive sarjan missä kaikki on niiiiiin ihanaa ja missä ei tapahdu mitään jännittävää.
Kertoo sinusta jos ainoa vaihtoehto sarjalle missä ei tapahdu mitään on sellainen missä joku ryyppää jatkuvasti tai homoilee tai tappaa jonkun. Ei ihme että ihmiset nykyisin ovat kaikki lataamon tarpeessa kun tuollaista tuubaa katselevat munat pystyssä ja pillut huurussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sinusta jos ainoa vaihtoehto sarjalle missä ei tapahdu mitään on sellainen missä joku ryyppää jatkuvasti tai homoilee tai tappaa jonkun. Ei ihme että ihmiset nykyisin ovat kaikki lataamon tarpeessa kun tuollaista tuubaa katselevat munat pystyssä ja pillut huurussa.
Sä et siis katso sarjaa kun se on huono mutta tiedät nykyisen sisällön? Joo, eihän siinä toki muuta nykyään tapahdu. Ehkä sun ei tosiaan kannata katsoa fiktiivisiä sarjoja jos sulla ilmenee niiden takia sellaisia oireita että joudut hoitoon menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Kuula-Korkiakoski
Laila Kajander
Huutista sun sukunimestä :D
Saga Kuula-Korkiakoski
Minä olen taas hämmentynyt näistä teidän huutiksista. Ei voi someaddiktilta käytöstapoja odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa sanottiin että ainoa vaihtoehto? Kertoo sinusta kun noin heti päättelit.
Ismo Laitela
Ulos täältä ketjusa senkin turhat riidankylväjät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita asioita ei saisi tapahtua? Mikä sinä olet muita arvostelemaan. Katso sellaista mistä sinä tykkäät.
Taiga Kuula
Ihan tyhmä se Pietari oli.
Laila Kajander
Joku itseään muita fiksumpana pitävä päätti tulla vit tuilemaan. Tulee ihan eräs mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Laitela
Eila Hirvonen
No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!
Kaija Laitela
Meidän on saatava se Ristiina tai mikä lie lettihäntä vastuuseen teoistaan!
Sofia Salin
Onks se Joonatanikin nykyisin homo? No en ois kyl uskonut!