Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
54981/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Salin

Onks se Joonatanikin nykyisin homo? No en ois kyl uskonut!

Vierailija
54982/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eila Hirvonen

Olenko mä tuotannolle joku vitsi? 

Miia Laitela

Todennäköisesti olet. Muistoni on myös tahrattu Kristiinalla ja sitten tuli vielä Kalervo ja sen lisäksi Hani, joka yrittää korvata mun paikan!

Eila Hirvonen

Hirveetä! Nyt on sultsiinat pahemman kerran sekaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54983/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Kaukovaara

Joonatan, katotko sä mun peffaa?

Vierailija
54984/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eila Hirvonen

Olenko mä tuotannolle joku vitsi? 

Miia Laitela

Todennäköisesti olet. Muistoni on myös tahrattu Kristiinalla ja sitten tuli vielä Kalervo ja sen lisäksi Hani, joka yrittää korvata mun paikan!

Eila Hirvonen

Hirveetä! Nyt on sultsiinat pahemman kerran sekaisin!

Kaija Laitela

Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!

Vierailija
54985/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Kuula-Korkiakoski

Nyt on viimeinen mahdollisuutesi paeta Noel Axelsson! Muuten sinusta ei jää kuin ruumis kravatin jatkona jäljelle.

Vierailija
54986/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia Salin

Onks se Joonatanikin nykyisin homo? No en ois kyl uskonut!

En minäkään aikoinaan olisi tuollaista uskonut mutta nykysalkkareissa voi olla vaikeaa uskoa että joku on hetero.

Vierailija
54987/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin sarja oli aikoinaan ihan mukavaa iltaviihdettä mutta nykyään siinä ei ole muuta kuin jotain homosuhteita ja viinin ja kaljan lipittelyä. Välillä joku tapetaan. Onpa mukava sarja!

Vierailija
54988/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Kiviranta

Mä olin väärässä, sillä sain käsiini Aaron ja Eeron kuolintodistukset, eli sen täytyy olla kolmoisveli Iiro Vaanila. Siinä olet oikeassa että se Salla pitää sellaista mekkalaa ettei pidemmän päälle jaksa.

Salla Mattila

Voi voi serkku kulta noita sun juttujas. Ensin olet niin oikeassa ja sitten taas niin väärässä. Höpö höpöä tuollaiset Iirot. Tulehan nyt niin pääset takaisin hyvään hoitoon, hopi hopi!

Vierailija
54989/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Laitela

Kukas tämä Kalervon mainitsema synnytykseen kuollut on? Kyllä minä ne sultsinat leivoin ja toin vielä sen horsmakimpunkin!

Eila Hirvonen

No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!

Vierailija
54990/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Nyt on viimeinen mahdollisuutesi paeta Noel Axelsson! Muuten sinusta ei jää kuin ruumis kravatin jatkona jäljelle.

Laila Kajander

Huutista sun sukunimestä :D

Vierailija
54991/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin sarja oli aikoinaan ihan mukavaa iltaviihdettä mutta nykyään siinä ei ole muuta kuin jotain homosuhteita ja viinin ja kaljan lipittelyä. Välillä joku tapetaan. Onpa mukava sarja!

Etköhän sä löydä ittelles jonkun toxic positive sarjan missä kaikki on niiiiiin ihanaa ja missä ei tapahdu mitään jännittävää.

Vierailija
54992/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sä löydä ittelles jonkun toxic positive sarjan missä kaikki on niiiiiin ihanaa ja missä ei tapahdu mitään jännittävää.

Kertoo sinusta jos ainoa vaihtoehto sarjalle missä ei tapahdu mitään on sellainen missä joku ryyppää jatkuvasti tai homoilee tai tappaa jonkun. Ei ihme että ihmiset nykyisin ovat kaikki lataamon tarpeessa kun tuollaista tuubaa katselevat munat pystyssä ja pillut huurussa.

Vierailija
54993/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sinusta jos ainoa vaihtoehto sarjalle missä ei tapahdu mitään on sellainen missä joku ryyppää jatkuvasti tai homoilee tai tappaa jonkun. Ei ihme että ihmiset nykyisin ovat kaikki lataamon tarpeessa kun tuollaista tuubaa katselevat munat pystyssä ja pillut huurussa.

Sä et siis katso sarjaa kun se on huono mutta tiedät nykyisen sisällön? Joo, eihän siinä toki muuta nykyään tapahdu. Ehkä sun ei tosiaan kannata katsoa fiktiivisiä sarjoja jos sulla ilmenee niiden takia sellaisia oireita että joudut hoitoon menemään.

Vierailija
54994/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saga Kuula-Korkiakoski

Laila Kajander

Huutista sun sukunimestä :D

Saga Kuula-Korkiakoski

Minä olen taas hämmentynyt näistä teidän huutiksista. Ei voi someaddiktilta käytöstapoja odottaakaan.

Vierailija
54995/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa sanottiin että ainoa vaihtoehto? Kertoo sinusta kun noin heti päättelit.

Vierailija
54996/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Ulos täältä ketjusa senkin turhat riidankylväjät!

Vierailija
54997/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita asioita ei saisi tapahtua? Mikä sinä olet muita arvostelemaan. Katso sellaista mistä sinä tykkäät.

Vierailija
54998/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiga Kuula

Ihan tyhmä se Pietari oli.

Vierailija
54999/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kajander

Joku itseään muita fiksumpana pitävä päätti tulla vit tuilemaan. Tulee ihan eräs mieleen...

Vierailija
55000/59931 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija Laitela

Eila Hirvonen

No sitähän minäkin! Ettei vaan se vale Liisa ole tämän takana? Siltä varmaan tuollaiset huijaukset onnistuisi!

Kaija Laitela

Meidän on saatava se Ristiina tai mikä lie lettihäntä vastuuseen teoistaan!

Ketju on lukittu.